۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

چشم‌انداز ارتباط روش تشخیص اصالت کالا در محصولات Bosch را اعلام کرد

عرضه‌کنندگان غیررسمی و افراد سودجو در سالیان گذشته با خرید محصولاتی با فناوری‌ قدیمی و منسوخ شده با قیمت نازل و فروش آن به قیمت بالا بدون داشتن گارانتی، خدمات پس از فروش و جوابگویی فنی در بازار ایران سودهای هنگفتی را نصیب خود کرده‌اند و از عدم آگاهی مشتریان و عدم حضور نمایندگان رسمی و معتبر در کشور سوءاستفاده نموده‌اند. به گزارش دنیای حفاظت، شرکت چشم‌انداز ارتباط نماینده رسمی Bosch Security در ایران اطلاعاتی را به منظور آگاهی مصرف‌کنندگان تجهیزات Bosch در ایران اعلام کرد.

مصرف‌کنندگان می‌بایست پیش از خرید حتماً از سال تولید محصولات Bosch Security اطلاع کافی کسب نمایند. همچنین قبل از تهیه‌ی محصولات، از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات، اطمینان حاصل کنند و از زمان تولید آن نیز مطلع گردند تا محصولاتی با فناوری به‌روز و دارای گارانتی خریداری شود. در جدول مقابل راهنمای اطمینان از سال تولید محصولات Bosch Security نمایش داده شده است. اعداد هشتم تا دهم شماره سریال درج شده بر روی کالا، سال تولید محصول مورد نظر را نشان می‌دهد.

همان‌گونه که در شکل بالا نشان داده شده، رقم هشتم تا دهم شماره سریال دوربین تولید شده 454 است. با بررسی جدول مشخصاتِ تاریخ تولید محصولات Bosch Security، این محصول تولیدی سال 2014 و ماه June می‌باشد.

ثبت یک پاسخ