۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

آریـادژنـت در نمایشگاه اینترسک 2017 حضور یافت

آریادژنت از جمله شرکت‌های باسابقه در صنعت ایمنی و حفاظت کشور، در نوزدهمین نمایشگاه اینترسک 2017 حضور یافت. مسئولین این شرکت قدیمی به عنوان نمایندگی کمپانی GRUNDIG آلمان در ایران، در غرفه‌ی این شرکت حاضر شدند و پاسخگوی نیازهای کاربران ایرانی بودند.

GRUNDIG با فناوری H.265 در اینترسک

به گزارش دنیای حفاظت، کمپانی Grundig در اینترسک 2017 دوربین‌های جدید و راهکارهای ضبط تصاویر ساخت خود را به نمایش گذاشت. این محصولات مخصوص منطقه‌ی خاورمیانه و آفریقا می‌باشد. از آنجا که بازار خاورمیانه و آفریقا رشد بسیار زیادی داشته، در نتیجه کاربران دقیقاً می‌دانند که از راهکارهای نظارت تصویری خود چه می‌خواهند. بنابراین محصولاتی خاص مورد نیاز آنهاست و در نتیجه کمپانی GRUNDIG متناسب با نیاز آنها اقدام به ساخت محصولاتی می‌کند. از جمله این محصولات می‌توان به انکودرهای نظارت تصویری اشاره کرد. همچنین در دوربین‌های جدید این شرکت آلمانی از فناوری H.265 و H.265+ استفاده شده است. البته دوربین‌ها تنها بخشی از سیستم نظارت تصویری هستند و کاربران نیاز به دستگاه‌های ضبط تصاویر مناسبی نیز دارند. از آنجا که روند امر نظارت تصویری از دوربین شروع می‌شود و به مانیتورهای کاربران ختم می‌شود، نیاز است تا در تمام این مسیر از فناوری H.265 استفاده شود.

در صنعت نظارت تصویری یکی از روندهای قابل مشاهده استفاده از رزولوشن‌های بالاتر می‌باشد تا بدین وسیله از تعداد دوربین‌ها کاسته شود. این امر می‌تواند در نهایت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز شود. در این زمینه فناوری 4K در حال تبدیل شدن به محصول اصلی در بازار است و دیگر محصول خاصی به شمار نمی‌رود. به همین دلیل، هزینه‌ی چیپ‌ست‌ها کاهش یافته و کارشناسان امنیتی می‌توانند با استفاده از دوربین‌های کمتر به ایمن‌سازی محیط خود بپردازند.

چیپ‌ست‌های درون دوربین‌های GRUNDIG توانایی کار با رزولوشن‌های بالاتر از 4K  را نیز دارند؛ در واقع برای داشتن رزولوشن 4K  نیاز به چیپ‌ست‌های هشت مگاپیکسلی است، اما چیپ‌ست‌های درون دوربین‌های این کمپانی، دوازده مگاپیکسلی هستند و به راحتی این رزولوشن را پشتیبانی می‌نمایند. البته برای بالاتر رفتن از این میزان رزولوشن مسئولین این شرکت، در انتظار پایین آمدن قیمت چیپ‌ست‌های صنعت نظارت تصویری هستند.

از آنجا که در فناوری 4K  نیاز به CPU قدرتمندی برای دوربین‌ها هست، مسئولین GRUNDIG به این امر واقف بوده و از تجهیزات یکی از برندهای معتبر بازار در محصولات خود استفاده کرده‌اند. در نتیجه، محصولات این کمپانی می‌توانند به صورت آنی پردازش و ارسال تصاویر 4K را انجام دهند. البته هدف مسئولین کمپانی مذکور رزولوشن استاندارد است. در راستای تحولات بازار و به دلیل تفکر مسئولین کمپانی GRUNDIG که امسال را سالِ فناوری H.265 می‌دانند، در محصولاتی که امسال کمپانی GRUNDIG در نمایشگاه اینترسک عرضه کرده، از فناوری H.265 استفاده شده است.

از جمله پروژه‌های این کمپانی که در سال گذشته انجام شده، می‌توان به تونلی در شهر استانبول اشاره کرد. همچنین انباری از مواد غذایی منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای Tesco در بریتانیا با وسعت بیست هزار متر مربع از دیگر مکان‌هایی است که در آنها، از دوربین‌های GRUNDIG استفاده شده است.

پشتیبانی بیشتر برای مشتریان ایرانی

لودویگ برگشنایدر مدیرعامل کمپانی Grundig آلمان شرکت آریادژنت را نمایندگی خوبی برای شرکت خود بر می‌شمارد و می‌گوید: ما همواره به پشتیبانی بیشتر برای این شرکت می‌اندیشیم. من در همه حال گفته‌ام و باز هم می‌گویم که آریادژنت نمایندگی خوبی برای ما به شمار می‌رود و بسیار قابل اطمینان است.

ثبت یک پاسخ