۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

حضور مدیران آریادژنت در غرفه GRUNDIG آلمان در نمایشگاه ESSEN

نمایشگاه ESSEN فرصت خوبی برای برندهای معتبر بود. کمپانی آلمانی GRUNDIG با محصولات و راهکارهای امنیت ویدیویی پیشرفته برای بازار نظارت تصویری در این دوره از نمایشگاه حضور فعالی داشت. فناوری‌هایی نوآورانه، طراحی عالی، کیفیت بالا و راحتی کاربری تنها تعدادی از دلایلی هستند که به خاطرشان محصولات این کمپانی آلمانی توجه بسیاری به خود جلب کرده‌اند. مجموعه محصولات این شرکت شامل دوربین‌های نظارت تصویری، دستگاه‌های ضبط تصاویر (ان‌وی‌آر و دی‌وی‌آر)، نمایشگرها و مانیتورها، نرم‌افزار، فرستنده و تمامی محصولاتی که در دسته‌بندی نظارت تصویری می‌گنجند.

به گزارش اختصاصی مجله دنیای حفاظت، مدیران شرکت آریادژنت به عنوان نماینده رسمی دوربین مداربسته گروندیگ و تجهیزات نظارت تصویری کمپانی GRUNDIG آلمان، در ایران برای دریافت آخرین خدمات و راهکارها در محل غرفه‌ی این کمپانی آلمانی در نمایشگاه ESSEN حضور پیدا کردند. این نمایشگاه 27 تا 30 سپتامبر برابر با 6 تا 9 مهر ماه 1395 در آلمان برگزار شد. کمپانی GRUNDIG در این دوره از نمایشگاه از شصت محصول جدید رونمایی کرد. این شرکت آخرین محصولات و دوربین‌های 4K خود را در این رویداد برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت.

محصولاتی که این کمپانی در نمایشگاه ESSEN ارائه کرد، دوربین های مداربسته GRUNDIG شامل تجهیزات IP، آنالوگ، Full HD TVI، و SDI بود. محصولات امنیتی کمپانی GRUNDIG نصب، تنظیمات و عملیاتی شدن بسیار ساده‌ای دارند. کارکرد آنها برای کاربران به سهولت انجام می‌گیرد و مزایای نصب بسیاری دارند. این محصولات شامل مزایای بسیاری می‌شوند که از آن جمله می‌توان به مواردی همچون ضدضربه بودن، مقاوم در برابر هجوم و آب و هوا، روش‌های مختلف برای شمارش افراد و قابلیت‌های یکپارچه شدن بسیار با محصولات دیگر اشاره کرد.

نام GRUNDIG اعتبار بسیاری در بازار پیدا کرده و همواره در بازارهای الکترونیک و حرفه‌ای از آن به خوبی یاد می‌شود. کیفیت بالا، عملکردی استثنایی و کاربری ساده از جمله مؤلفه‌های اصلی محصولات این کمپانی به شمار می‌رود.

شرکت آریادژنت از جمله شرکت‌های باسابقه در صنعت ایمنی و حفاظت کشور است که در سه دسته‌بندی نظارت تصویری، اعلام و اطفای حریق و اعلام سرقت به ارائه‌ی محصولات می‌پردازد. این شرکت علاوه بر کمپانی GRUNDIG، نمایندگی کمپانی‌های Ravel انگلستان را در زمینه اعلام حریق و Paradox کانادا در حوزه اعلام سرقت در اختیار دارد.

این شرکت تاکنون پروژه‌های متعددی را به سرانجام رسانده که از آن جمله می‌توان به بانک‌های صنعت و معدن، کارآفرین، قوامین، پارسیان، پارسارگاد، صادرات، انصار، دی، اقتصاد نوین، توسعه صادرات، تات، بانک شهر، مؤسسه‌ی مالی و اعتباری کوثر و مهر و بیش از بیست موزه در آذربایجان شرقی و پروژه‌های متعدد دیگر اشاره کرد.

لازم به یادآوری است که کمپانی GRUNDIG بعد از نمایشگاه ESSEN آلمان، در نمایشگاه ISAF استانبول ترکیه نیز حضور یافت و به عرضه‌ی آخرین دستاوردهای خود پرداخت. این نمایشگاه نیز 29 سپتامبر تا 2 اکتبر 2016 در شهر استانبول برگزار شد.

ثبت یک پاسخ