۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

حضور مسئولین شرکت آریادژنت در غرفه Paradox در اینترسک 2017

کمپانی کانادایی Paradox در نوزدهمین دوره از نمایشگاه اینترسک حاضر خواهد بود. مسئولین Paradox که مأموریت خود را عرضه‌ی خدمات و محصولات نوآورانه و همواره باکیفیت تعریف کرده و به بنیان گذاشتن رابطه‌ای قدرتمند میان مشتریان، کارکنان و عرضه‌کنندگان خدمات خود می‌اندیشند، با حضور در این دوره از نمایشگاه اینترسک آخرین دستاوردهای خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش در می‌آورند. این شرکت که در سال 1989 تأسیس شده، به عنوان شرکتی خصوصی به دنبال سودها و منفعت‌های کوتاه‌مدت و یا بالا رفتن ارزش سهام نیست. مسئولین Paradox تنها به محصولات سنتی و قدیمی خود اکتفا نمی‌کنند و همواره به عرضه‌ی راهکارها و محصولاتی نوآورانه می‌اندیشند. یکی از افتخارات Paradox آن است که بسیاری از نمایندگی‌های شرکت که از دهه‌ی 1980 با آنها کار می‌کرده‌اند، همچنان به همکاری با آنها ادامه می‌دهند.

تجهیزات  Paradox

این کمپانی به عرضه‌ی آخرین راهکارها و دستاوردهای خود در زمینه‌ی سیستم‌های آلارم و اعلام سرقت اماکن و دزدگیر پارادوکس می‌پردازد. این شرکت از سال 1989 همواره محصولاتی نوآورانه عرضه کرده و تمرکز خود را بر آینده قرار داده است. این شرکت در ابتدا به عرضه‌ی دتکتورها و آشکارسازهایی پرداخت که امروزه نیز هنوز در مجموعه محصولات این شرکت قرار دارند. کارشناسان Paradox در سال 1996 سری محصولات و سیستم‌های Digiplex را عرضه کردند که سیستم‌های مخصوص وسایل نقلیه و اتوبوس‌ها بود. این شرکت در سال 2001 مجموعه محصولات بی‌سیم و وایرلس خود را به بازار ارائه نمود که شامل کنسول کامل Magellan نیز می‌شد. Paradox در سال 2007 محصولات خود را بر روی بسترهای جدیدی از قبیل MG، SP یا EVO قرار داد. این شرکت در ادامه ماژول‌های ارتباطاتی پیشرفته‌ای از قبیل GSM و IP عرضه کرد.

شرکت آریادژنت

شرکت آریادژنت همکاری طولانی‌مدت و باسابقه‌ای با کمپانی Paradox داشته است سال هاست نمایندگی دزدگیر پارادوکس را برعهده دارد. این شرکت  تجهیزات و خدمات پس از فروش تجهیزات کمپانی Paradox را به خوبی به مصرف‌کنندگان ایرانی عرضه می‌دارد و در این راستا کلاس‌هایی آموزشی را به صورت منظم برای مشتریان و همکاران خود در نظر گرفته است.

حضور مسئولین آریادژنت در اینترسک 2017

نمایشگاه اینترسک 3 تا 5 بهمن ماه امسال، برابر با بیست و دوم تا بیست و چهارم ژانویه 2017 در شهر دوبی برگزار می‌شود. کمپانی Paradox در غرفه I33 از سالن SA حضور دارد. آقایان آرنولد جونیور پونارد (Arnold Jr Ponard)، دیوید واترهاوس (David Waterhouse) و مارلون پیلی (Marlon Pili) از کمپانی Paradox در محل غرفه حاضر هستند. مسئولین آریادژنت نیز در غرفه Paradox حاضر بوده و میزبان بازدیدکنندگان ایرانی خواهند بود.

ثبت یک پاسخ