۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

پیش به سوی نمایشگاه Intersec 2017

نمایشگاه بین‌المللی اینترسک که یکی از پیشروترین و برجسته‌ترین رویدادهای صنعت ایمنی و حفاظتی دنیا به شمار می‌رود، 3 تا 5 بهمن ماه امسال، برابر با بیست و دوم تا بیست و چهارم ژانویه 2017 در شهر دوبی برگزار می‌گردد. نوزدهمین دوره‌ی نمایشگاه اینترسک که به ادعای مسئولین برگزاری آن بین‌المللی‌ترین و پیشروترین رویداد صنعت ایمنی و حفاظتی دنیا است، امسال با بیش از 1300 غرفه‌گذار برگزار می‌شود که محصولات خود را در هفت حوزه‌ی امنیت تجاری، امنیت اطلاعات، حریق و نجات، ایمنی و سلامت، امنیت داخلی و تجهیزات پلیسی، حفاظت پیرامونی و فیزیکی و در نهایت خانه‌های هوشمند ارائه می‌کنند.

بخش‌های مـختلف نمایشگاه اینترسک

امنیت تجاری

امنیت تجاری بزرگ‌ترین بخش نمایشگاهی این رویداد بین‌المللی است که در آن بیش از ششصد شرکت حضور دارند. در این بخش، محصولاتی در زمینه‌ی سیستم‌های مانیتورینگ، نظارت، دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های دی‌وی‌آر، کنترل دسترسی و ورودی، سیستم‌های شناسایی، بیومتریک و RFID، اتوماسیون ساختمان و خانه هوشمند، گیت‌های نفر و ضدسرقت، حفاظ‌ها، فنس‌ها و قفل‌های درب‌های ساختمان و تأسیسات، تجهیزات اعلام سرقت، سیستم‌های حفاظت پیرامونی و خدمات نگهبانی ارائه می‌گردد.

در این حوزه برندهای مشهوری حضور دارند که برخی از آنها عبارتند از:

Assa Abloy، Aventura، Avigilon، Axis، Axxonsoft، Bosch، Dahua، Ever Focus، Flir، Gallagher، Genetec، HDPRO، Hikvision، Honeywell، IDIS، Indigovision، Milestone، Nedap، Panasonic، Hanwa Techwin ، SONY، Vivotek.

در این بخش، غرفه‌های گروهی از کشورهای بحرین، کانادا، چین، آلمان، هنگ‌کنگ، هندوستان، ایتالیا، کره، تایوان، ایالات متحده و بریتانیا آماده‌ی پذیرایی از بازدیدکنندگان خواهند بود.تعداد شرکت‌های این دسته‌بندی در سال 2014، 601 شرکت، در سال 2015، 624 شرکت و سال 2016، 650 شرکت بوده است.

امنیت اطلاعات

با توجه به رشد نیاز و درخواست برای سیستم‌های این حوزه، در نمایشگاه اینترسک میزان شرکت‌کنندگان در این بخش نسبت به دوره‌ی قبل، 10 درصد افزایش یافته است. این قسمت از نمایشگاه اینترسک، محلی ایده‌آل برای تمام صنعت است و فرصت‌های مناسبی از ایجاد روابط تجاری جدید و جستجو برای آخرین محصولات و فناوری‌های این حوزه ارائه می‌نماید.امنیت اطلاعات یک فرصت برجسته است که برای ارائه‌ی خدمات به شرکت‌های دولتی منطقه، زیرساخت‌های حساس و مؤسسات عمومی و برای مسئولین IT و اطلاعات شرکت‌ها طراحی شده است.محصولاتی که در این بخش ارائه می‌شوند، عبارتند از: سخت‌افزار و نشان‌های شناسایی، امنیت اینترنت، نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس، فیلترهای آنتی‌اسپم، پایش محتوا، امضای دیجیتال، سیستم‌های بازیابی و پشتیبان، محافظت از نرم‌افزارها، سیستم‌های شناسایی بیومتریک، محافظت از دسترسی به اطلاعات، مدیریت حقوق کاربر و موارد دیگر.

حریق و نجات

حریق و نجات بخشی از نمایشگاه اینترسک به شمار می‌رود که سریع‌ترین رشد را در میان بخش‌های دیگر داشته است.

این حوزه، بین سال 2015 و 2016، 27 درصد رشد کرد. برخی از شرکت‌های غرفه‌دار در این دوره عبارتند از: Apollo، Bristol، Fike، FirePro، Hochiki، Honeywell، Kentec، BRE Global Ltd. (LPCB)، NAFFCO و شرکت‌های دیگر.محصولاتی که در این بخش به معرض دید گذاشته می‌شوند، شامل این موارد هستند: محافظت و پیشگیری از حریق، تجهیزات آتش‌نشانی، سیستم‌های اعلام حریق و هشدار و همین طور راهکارهای نجات.

ایمنی و سلامت

بر اساس گزارش‌های جدید، صنعت ساخت و ساز خاورمیانه پیشرفت زیادی داشته و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال 2017 به میزان 500 میلیارد دلار برسد. همین امر سبب می‌شود تا سرمایه‌گذاری برای تجهیزات و خدمات ایمنی افزایش یابد تا ایمنی در محل کار با استانداردها و قوانین ایمنی در خاورمیانه انطباق یابد. این قوانین به شکل سفت و سختی در این منطقه اعمال می‌گردند.

بخش ایمنی و سلامت نمایشگاه اینترسک، به کاربران فرصتی استثنایی می‌دهد تا با کارشناسان، نقش‌آفرینان جهانی و عرضه‌کنندگان و  تولیدکنندگان برتر تمامی صنایع مرتبط با سلامت و ایمنی ارتباط برقرار نمایند.

از جمله محصولاتی که در این بخش به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته می‌شود، می‌توان به این موارد اشاره کرد: تجهیزات محافظت فردی، تجهیزات ایمنی، امنیت و حفاظت، سلامت و محافظت محیطی در محل کار، پوشاک و لباس‌های مخصوص و موارد دیگر.

امنیت داخلی و تجهیزات پلیسی

از بازار امنیت و حفاظت خاورمیانه انتظار می‌رود که همچنان به رشد مداوم خود ادامه دهد و این امر شرکت‌های دولتی و خصوصی را وا می‌دارد تا بودجه‌های خود را برای نوین‌سازی تجهیزات حفاظتی ملی افزایش دهند. بخش امنیت داخلی و تجهیزات پلیسی نمایشگاه اینترسک، با پشتیبانی پلیس دوبی، به عرضه‌ی محصولات و راهکارهایی در حوزه‌ی امنیت داخلی، مراجع حقوقی و قضایی، فرودگاه‌ها و صنعت هوانوردی اختصاص دارد.از جمله محصولاتی که در این بخش عرضه می‌گردد، می‌توان به این موارد اشاره کرد: راهکارهای دولتی، سیستم‌های شناسایی، اتاق‌های کنترل و پایش، تجهیزات، پوشاک و خودروهای زرهی، تجهیزات و آموزش و مشاوره در خصوص مسائل امنیتی و تجهیزات آزمایشگاهی و راهکارهای قانونی.

حفاظت فیزیکی و پیرامونی

درخواست‌ها برای سیستم‌ها و راهکارهای حفاظت فیزیکی و محافظت فردی به شدت در حال افزایش است و این امر به دلیل افزایش خطرات و پیشرفت‌های زیاد فناوری و محصولات می‌باشد که با هدف کاهش هزینه‌های لازم برای مدیریت حفاظت در نظر گرفته شده است. به دنبال رشد بسیار زیاد بازارهای منطقه‌ای و جهانی سیستم‌های حفاظت پیرامونی، مسئولین اینترسک بر آن شدند تا بخش کاملاً مستقلی را در اختیار این رویداد قرار دهند. بسیاری از نقش‌آفرینان صنعت حفاظت پیرامونی و محافظت فردی برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

خانه‌های هوشمند

اینترسک 2017 برای دومین سال متوالی مفهوم خانه‌های هوشمند و اتوماسیون خانگی را در بستر بین‌المللی خود عرضه می‌نماید. این فناوری در سال‌های اخیر همواره با رشد روبرو بوده است. بازار خاورمیانه علاوه بر اینکه به مزایای این فناوری را از نظر راحتی و امنیت اعتقاد دارد، همچنین به نتایج آن در زمینه‌ی صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش ارزش ملک باور پیدا کرده است. در این دوره از نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت خانه‌های هوشمند به نمایش در می‌آیند.

ثبت یک پاسخ