۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای داخلینمایشگاه

گرم همچون تابستان گرم‌تر همچون ISS (بخش دوم)

هوای تابستان امسال بسیار گرم بود و تهرانی‌ها گرفتار این گرمای هوای بالای چهل درجه بودند. اما در این میان، بازدیدکنندگان صنعت سیستم‌های ایمنی و حفاظتی از تهران و شهرهای مختلف در نمایشگاه ISS حضور پیدا کردند. نمایشگاهی که پس از برگزاری موفقیت‌آمیز هفت دوره‌ی قبلی هشتمین دوره‌ی خود را تجربه می‌کرد. دوم تا چهارم شهریور ماه 1395 برابر با 23 تا 25 اوت 2016، سالن اقاقیا در مجموعه‌ی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) واقع در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی میزبان این دوره از نمایشگاه بود. این دوره از نمایشگاه با دعوت از فعالان صنعت ایمنی و حفاظت به شکلی کاملاً موفقیت‌آمیز برای شرکت‌های حاضر برگزار گردید و بازدیدکنندگان بسیاری از بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی برای بازدید از این رویداد مهم در محل حاضر بودند. بازدیدکنندگان این دوره از نمایشگاه که به شکلی کاملاً تخصصی از ارگان‌های مختلف دعوت شده بودند، با حضور در این رویداد توانستند از نزدیک با برندهای مختلف و معتبر آشنا شوند و سرفصل جدیدی را برای همکاری با آنها باز نمایند. در این دوره از نمایشگاه شرکت‌کنندگان حاضر به عرضه‌ی محصولاتی از برندهای Axis, Genetec, Milestone, ACIC, FlexWATCH, GRUNDIG, Crosspoint, POS Bank, Paradox, Ravel, NuvoScan, Sunell, Compro, Pointgrey, Komoto, HDPRO, ESSER by Honeywell, ELM, Panasonic, TIANDY و شرکت‌های سازنده‌ی دیگر پرداختند.

عرضه نرم‌افزار جدید کمپانی Axis در غرفه دانش‌افزار کاوش

شرکت دانش‌افزار کاوش در هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی به عرضه‌‌ی نرم‌افزار جدید کمپانی Axis با عنوان Axis Perimeter Defender مبادرت کرد که از جمله نرم‌افزارهای بسیار معتبر این کمپانی سوئدی است. به گزارش دنیای حفاظت، در این نرم‌افزار هر تعداد دوربین قابل اضافه شدن است و روی هر دوربین تا چهار قابلیت آنالیتیک را می‌توان اجرا کرد:

1- عبور غیرمجاز: اگر کسی وارد جایی یا منطقه‌ای شود که مجاز نیست، سیستم‌ها هشدار می‌دهند.

2- پرسه زدن: اگر شخصی در محیط تحت نظر بدون عذر موجه در حال پرسه زدن باشد، نرم‌افزار تشخیص و اعلام هشدار می‌کند.

3-عبور از خط فرضی: با ترسیم خطی فرضی اگر کسی از آن خط عبور کرد، نرم‌افزار هشدار می‌دهد.

4) تعیین موقعیتی خاص: در این قابلیت با تعریف مناطق خاص می‌توان کاری کرد تا هرگاه شخصی که قرار است از منطقه‌ی یک به دو برود، به جای آن از 1 به 3 برود، آلارم به صدا در آید.

برگزارکننده‌ی دومین رویداد جامع مدیریت بحران کشور در نمایشگاه ISS

ستاد برگزاری DM Expo، دومین رویداد جامع مدیریت بحران کشور در هشتمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS حضور یافت. مسئولین این ستاد برگزاری در نمایشگاه ISS به اطلاع‌رسانی در خصوصِ دومین رویداد جامع مدیریت بحران کشور پرداختند که قرار است 20 الی 23 آذر ماه در محل مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شود.

تجهیز پروژه‌های کشور با گیت‌های کنترل تردد داخلی

شرکت سامان‌اندیشان تجهیز ارائه‌دهنده‌ی سامانه‌های کنترل دسترسی در نمایشگاه ISS به عرضه‌ی آخرین و جدیدترین محصولات خود پرداخت. این شرکت تجهیزات کنترل دسترسی، بوردهای تولید داخل، تجهیزات اتاق‌های سرور و اتاق‌های محرمانه، گیت‌های دسترسی بار، گیت‌های شیشه‌ای، گیت‌های سه‌شاخه و تجهیزات کنترل تردد خود را در این دوره از نمایشگاه عرضه کرد. محصولات این شرکت تاکنون در پروژه‌های متعددی در ایران به کار رفته که از آن جمله می‌توان به شرکت همراه اول، ورودی بندر امام خمینی (ره)، مخابرات ارومیه و ستاد انتخابات وزارت کشور اشاره کرد.

سپنا تجهیزات زیرساخت شبکه را در ISS عرضه کرد

به گزارش مجله علمی تخصصی دنیای حفاظت، شرکت سامانه پایانگار اندیشه‌مند با نام اختصاری سپنا به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه سیستم‌های حفاظتی و معرفی برندهای مطرح مطابق با نیاز کارفرمایان، در هشتمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS به معرفی برندهای مطرح اروپایی در زمینه تولید تجهیزات زیرساخت شبکه و تجهیزات ذخیره‌سازی دوربین اقدام کرد. برندهایی که این شرکت به معرفی محصولات آنها پرداخت، عبارت بودند از: Corning آلمان، Molex انگلیس و همین طور Axis سوئد.

عرضه‌ی محصولات Fish Eye در نمایشگاه ISS

شرکت سامانه‌پرداز امیرکبیر در هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی با محصولات و دوربین‌های کمپانی Axis حضور داشت. از جمله محصولاتی که این شرکت ارائه نمود می‌توان به Sensor Unit مدل F 1035-E اشاره کرد که دارای WDR 120 دسی‌بلی است و جزء محصولات ارزان‌قیمت Axis می‌باشد که تصاویری Full HD را انتقال می‌دهد و با لنز Fish Eye تا میزان 135 درجه میدان دید را به نمایش می‌گذارد. این محصول مخصوص محیط‌های حمل و نقل طراحی شده که دارای نصب بسیار ساده است و قابل استفاده در محیط‌هایی همچون اتوبوس، قطار، مترو و ادارات می‌باشد. همچنین محصول F44 Unit نیز دستگاهی است که چهار دوربین به آن متصل می‌شود و در نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

برنا مدار سازه تجهیزات UPS ساخت خود را در ISS عرضه کرد

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت برنا مدار سازه سازنده تجهیزات UPS با تجهیزات ساخت داخل با برند BMS که اختصار کلمات برنا مدار سازه است در هشتمین نمایشگاه ISS حضور یافت و به عرضه‌ی تجهیزات خود مبادرت کرد. در هنگام قطع برق نیاز است تا برخی از سیستم‌های الکتریکی و الکترونیکی بدون وقفه به کار خود ادامه دهند. به این منظور از UPS یا دستگاه‌های برق اضطراری استفاده می‌گردد. دستگاه‌های UPS با برند BMS یکی از این تجهیزات است که برای تأمین برق اضطراری تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی 12 ولتی طراحی گردیده است.

صدای آژیر کاغذها در ISS درآمد!

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت کتابداری و اطلاع‌رسانی پیام حنان با حضور در هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS به معرفی راهکارهای اختصاصی مخصوص کتابخانه‌ها و مراکز اسناد و آرشیو و همچنین سیستم هوشمندسازی کتابخانه با فناوری RFID پرداخت. این شرکت عرضه‌کننده‌ی گیت‌های ضدسرقت با فناوری EM به منظور جلوگیری از خروج غیرمجاز کتاب‌ها و اسناد معتبر از کتابخانه و مراکز اسناد است و برای اولین بار در ایران و در هشتمین نمایشگاه ISS، به عرضه‌ی نوعی کاغذ امنیتی دارای تراشه برای مراکز امنیتی مبادرت کرد که در صورت خارج شدن غیرمجاز از محیط آژیر می‌زند و اعلام هشدار می‌دهد. تراشه‌های این سیستم ساخت تایوان است و گیت‌های آن در داخل تولید شده‌اند.

کیمیا الکترونیک با محصولی جدید در کارگاه دوربین‌های مداربسته نمایشگاه ISS

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت کیمیاالکترونیک عرضه‌کننده محصولات Avigilon کانادا در هشتمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS و در بخش کارگاه دوربین مداربسته، دوربین کمپانی TIANDY چین را به نمایش درآورد. در این دوره از کارگاه دوربین‌های مداربسته، شرکت کیمیاالکترونیک دوربین دید در شب مدلTC-NC9000S3E-2MP-ES از ساخته‌های TIANDY چین را به معرض نمایش گذاشت.

شرکت محتسب با دوربین‌های خاص به نمایشگاه ISS آمد

شرکت محتسب در هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS به عرضه دوربین‌هایی خاص از جنس استیل پرداخت. این دوربین بسیار محکم که مدل Q6045-S است و حرف S در آن به معنای جنس استیل می‌باشد، مخصوص سازمان‌های هوافضا، دکل‌های نفتی روی دریا، محیط‌های نمکی و مرطوب طراحی شده است. ویژگی خاص این دوربین آن است که سه بار درون آن نیتروژن تزریق شده که آن را در برابر خوردگی و جرقه زدن مقاوم ساخته است. این دوربین دارای 36X زوم اپتیکال و 12X زوم دیجیتال می‌باشد و با استاندارد IP6K9K انطباق دارد. مدل دیگری که مسئولین محتسب از محصولات Axis ارائه کردند، Q6045-C است که حرف C در آن نشانه‌ی داشتن کولر است و به همین دلیل این دوربین برای استفاده در دمای بسیار بالا در کویر که تا 75 درجه نیز می‌رسد، مناسب است.

مدامکار حامی هشتمین دوره نمایشگاه ISS

شرکت مدامکار، حامی هشتمین دوره از نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS می‌باشد. این شرکت در سال 1358 توسط آقای حسن مداح تأسیس گردیده و امروزه پس از حدود چهل سال، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال زمینه‌ی مهندسی سیستم‌های حفاظت در برابر حریق و مجری سیستم‌های ایمنی و آتش‌نشانی (اعلام و اطفای حریق اتوماتیک) محسوب می‌شود. این شرکت نماینده انحصاری و رسمی کمپانی Protec انگلستان و همین طور نماینده انحصاری کمپانی Rolland فرانسه و InControl می‌باشد. محصولات این شرکت دارای گواهی کیفیت ISO 9001 و ISO 10002 و همین طور تأییدیه از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران است. این شرکت تاکنون بیش از هشتصد پروژه را در کشور اجرایی کرده که برج سپهر صادرات، آمادگاه شهید بروجردی، شهرک صدف، کلیه اماکن نمایشگاه‌های تهران و 9 ایستگاه از خط یک متروی تهران از آن جمله هستند.

مشاوره پروژه‌های بزرگ با انجام آزمایشات تخصصی

به گزارش دنیای حفاظت، مرکز پدافند غیرعامل جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، طراح و مشاور سیستم‌های نظارتی و کنترل تردد و کنترل هوشمند ساختمان و HSE و دارای آزمایشگاه سامانه‌های الکترونیکی و هوشمند در هشتمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی حضور یافت. این شرکت با هدف معرفی آخرین خدمات خود به نمایشگاه آمد و به تشریح این خدمات مبادرت کرد. این مرکز پدافند به ارائه‌ی مشاوره، طراحی و استانداردسازی پروژه‌ها در کشور می‌پردازد و با سازمان استاندارد نیز همکاری دارد. این مرکز با کارفرمایان پروژه‌های کشور تعامل می‌نماید و مشاوره‌های لازم در مورد نوع محصول و کیفیت لازم را بر اساس نیازهای آنها ارائه می‌دهد.

نمایشگاهی در حوزه ایمنی

به گزارش دنیای حفاظت، «مؤسسه فرارسانه جامع صنعت نما آسیا» با عنوان اختصاری فرارسانه در هشتمین نمایشگاه تخصصی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی ISS به اطلاع‌رسانی درخصوص هفتمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی پرداخت. این نمایشگاه 23 تا 26 آذر ماه 95 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

عرضه‌ی دوربین‌های IP و  AHD توسط نمادگستران نارون

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت نمادگستران نارون، در هشتمین نمایشگاه ISS به عرضه‌ی دوربین‌های ELM مبادرت کرد. این دوربین‌ها در دو دسته‌ی IP و AHD از دو نوع 2 و 5 مگاپیکسلی ارائه شدند. همچنین لنز موتوردار در این دوربین‌ها به کار رفته و دارای قابلیت اتوفوکوس می‌باشند.

کنترل منزل را در دست بگیرید

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت هوشمندسازان نواندیش که به صورت شرکت هوشنا شناخته می‌شود، در هشتمین نمایشگاه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی به عرضه‌ی محصولات eldes یکی از کمپانی‌های اهل کشور لیتوانی پرداخت. محصولات این شرکت کاملاً ساخت اروپا است و شامل پانل‌های اعلام سرقت، دتکتورهای اعلام حریق و گاز مونواکسید کربن و نرم‌افزارها، ابزارها و کنترلرهای این حوزه می‌باشند. شرکت هوشنا انواعی از سنسورهای حرکتی را در این دوره عرضه کرد که دارای سه بخش آشکارساز حرکتی، کنترل پانل و تلفن‌کننده می‌باشد. با محصولات این شرکت همچنین می‌توان خانه‌های هوشمند را نیز تحت کنترل درآورد.

ثبت یک پاسخ