۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

SeeTec در ESSEN 2016

در این دوره از نمایشگاه ESSEN که 27 تا 30 سپتامبر برابر با 6 تا 9 مهر ماه 1395 در آلمان برگزار شد، کمپانی آلمانی SeeTec آخرین سیستم‌های مدیریت تصاویر ویدیویی خود را برای بخش وسیعی از محیط‌ها و صنایع مختلف عرضه کرد. تمرکز این شرکت در نمایشگاه امسال، SeeTec Cayuga R9 بود که این محصول برای مشتریان و شرکای تجاری این شرکت آلمانی به صورت عملی به نمایش درآمد.

این شرکت راهکارهای نظارت تصویری خود را در شش بخش مجزا در محل غرفه‌ی 2D11 در سالن 2 نمایشگاه عرضه داشت. در غرفه‌ی صد متری SeeTec، بازدیدکنندگان با اطلاعات نرم‌افزار مدیریت تصاویر این کمپانی برای بخش‌های صنعتی، حمل و نقل، لجستیک، فروشگاهی و خرده‌فروشی، مالی و اعتباری و در نهایت ندامتگاه‌ها و زندان‌ها آشنا شدند. دموهای زنده‌ای از محصولات این شرکت به بازدیدکنندگان عرضه گردید تا با ویژگی‌های محصولات بخش‌های مختلف به صورت خاص آشنایی بیابند.

به عنوان مثال، برای بخش صنعتی، شرکت SeeTec راهکارهایی برای محافظت از بخش تولید کارخانجات یا ساختمان‌های اداری در برابر دسترسی غیرمجاز، هجوم افراد و یا سرقت عرضه کرد. همچنین در بخش حمل و نقل و شهرهای امن، این شرکت نشان داد که چطور و در چه مکان‌هایی، فناوری نظارت تصویری می‌تواند برای محافظت از ساختمان‌ها، فضاهای باز و سیستم‌های حمل و نقل مورد استفاده قرار گیرد تا تأثیرات خطرات را کاهش دهد. سیستم‌های همراه از قبیل دوربین‌های پوشیدنی و پهپادها نیز نقش مهمی در غرفه‌ی این شرکت داشتند. راهکارهای SeeTec برای بخش لجستیک به منظور پیشرفت شرکت‌ها، عرضه‌کنندگان خدمات و کمپانی‌های تجارتی عرضه گردید که با تصاویر دوربین‌های خود می‌توانند از حجم خسارت‌ها بکاهند.اندریاس کونراد، مدیر واحد مدیریت محصولات و فروش کمپانی SeeTec گفت: غرفه‌ی ما در نمایشگاه ESSEN این اجازه را به ما می‌دهد تا فناوری‌های نظارت تصویری خود را جهت ارائه در بخش‌های مختلف برای بازدیدکنندگان به معرض نمایش درآوریم. ما همواره به ارائه‌ی راهکارهای کامل می‌اندیشیم و نرم‌افزار مدیریت تصاویر تنها یکی از مجموعه‌ی محصولات ما به شمار می‌رود. حمایت و پشتیبانی با نظارت تصویری به شکل روزافزونی در روندهای تجاری نقش مهمی پیدا کرده است. کمپانی SeeTec یکی از اولین عرضه‌کنندگان سیستم‌های مدیریت تصاویر شبکه‌ای بوده که پی به این روند در صنعت برده بوده و توانسته راهکارهایی را در این راستا عرضه نماید تا توسط بخش‌های مختلف به کار رود. سیستم‌های SeeTec به مدیران شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا نگاهی دقیق نسبت به زیرمجموعه‌ی خود داشته باشند.

کمپانی SeeTec با داشتن 90 نفر پرسنل در دفتر مرکزی در شهر بروخزال آلمان، دارای نمایندگی‌هایی در اتریش، بریتانیا، فرانسه، سوئد، سوئیس و ترکیه می‌باشد. روند توسعه نرم‌افزاری و تضمین کیفیت این شرکت به صورت انحصاری در آلمان انجام می‌گیرد. این امر باعث می‌شود که محصولات این کمپانی کاملاً ساخت آلمان باشند. راهکارهای SeeTec از طریق شبکه‌ای وسیع و قدرتمند از نمایندگی‌ها در سراسر دنیا توزیع می‌شود.

ثبت یک پاسخ