۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

فراخوان کاراطیس: تهیه‌ی تجهیزات Bosch Security فقط از نمایندگی مجاز

شرکت کاراطیس به عنوان نمایندگی رسمی محصولات Bosch Security در ایران، اظهار داشته در صورت تهیه تجهیزات این کمپانی آلمانی از نمایندگی رسمی، کاربران می‌توانند با اطمینان کامل، خدمات و پشتیانی مناسبی دریافت نمایند. همچنین این مصرف‌کنندگان باید آگاهی داشته باشند که تنها به صرفِ قیمت پایین‌تر از فروشندگان غیرمجاز اقدام به خریداری محصولات این کمپانی نکنند. چون در آن صورت دیگر خدمات مناسبی به محصولات مورد نظر تعلق نخواهد گرفت.
به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت، شرکت کاراطیس، نماینده‌ی رسمی کمپانی Bosch Security، خدماتی استاندارد را برای مشتریان فراهم می‌نماید. شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند هنگام خرید محصولات Bosch، در مورد اصالت کالای مورد نظر از کاراطیس استعلام بگیرند. بدین ترتیب، اگر کالایی از یک کانال غیرمجاز تهیه شود، پشتیبانی مناسب و استانداردی برای آن محصول انجام نخواهد شد. به عنوان مثال، پروژه‌ای با مقیاس بزرگ، در طول مراحل مشاوره‌ی اولیه و همین طور طراحی، اجرا و پیاده‌سازی نهایی، نیاز به پشتیبانی از سوی کمپانی بوش خواهد داشت. در چنین شرایطی اگر از محصولات غیرمجاز استفاده شود، پروژه به هیچ عنوان از سوی نمایندگی رسمی و همین طور کمپانی مورد پشتیبانی قرار نمی‌گیرد.

شرکت‌هایی که اقدام به فروش محصولات Bosch از کانال‌های غیرمجاز می‌کنند، نمی‌توانند هیچ نوع خدمات رسمی برای محصولات عرضه نمایند و حتی در صورت وعده‌ی ارائه، چنین خدماتی، استاندارد نخواهد بود. این خدمات کاملاً بر اساس سلیقه و استانداردهای شخصی صورت گرفته و مورد تأیید کمپانی نیست.

مشتریان محصولات خاص

در این میان، کمپانی Bosch تعدادی از محصولات خود را به علت تحریم نمی‌تواند به بازار ایران عرضه ‌نماید. البته عدم ارائه‌ی این محصولات به معنای محروم شدن کاربران ایرانی از قابلیت‌های پیشرفته نیست. دلیل عرضه نشدن برخی از محصولات این کمپانی به مشتریان ایرانی به خاطر وجود قابلیت‌های بیشتر در آنها نبوده و به این خاطر می‌باشد که تجهیزات مذکور بیش از بیست درصد از روند طراحی و ساخت آنها در کشور ایالات متحده انجام شده و در نتیجه، امکان ارائه به بازار ایران را ندارند. کمپانی Bosch و شرکت کاراطیس برای بازار ایران، محصولاتی مشابه را معرفی کرده که مشتریان ایرانی می‌توانند از آنها استفاده نمایند و این محصولات بعضاً حتی قابلیت‌های بیشتری در مقایسه با محصول قبلی دارند.

محصولات جدید و جایگزین‌هایی مناسب

مسئولین کاراطیس به عنوان نمایندگی رسمی Bosch Security‌ دائماً با کمپانی در ارتباط هستند تا در جریان آخرین تغییر و تحولات قرار گیرند و بهترین خدمات و سرویس استاندارد را به مشتریان ارائه نمایند. لذا با توجه به منع قانونی فروش دوربین‌های اسپیددام، کمپانی بوش دوربین‌های MIC-7130، MIC-7230، NEZ-5130  و NEZ-5230   را به‌عنوان جایگزین دوربین‌های VG5 سری 7130 و 7230 در پروژه‌ها اعلام کرده است. بزرگ‌ترین قابلیت کلیدی دوربین‌های MIC-7130 و MIC-7230 انطباق با IP68 می‌باشد. این سری دوربین‌ها به قابلیت نصب IR مجهز بوده و همچنین فناوری Starlight در آنها به کار رفته است. دوربین‌های سری NEZ-5130 و NEZ-5230  نیز دارای قابلیت نصب IR و منطبق با استاندارد IP66 هستند. همچنین به عنوان جایگزین دستگاه‌های NVR سری 6000  تا 7000، NVR های سری‌های 3000 و 5000 معرفی شده‌اند.

ثبت یک پاسخ