۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

گارانتی کاراطیس، گارانتی Bosch Security در ایران

شرکت کاراطیس، مجموعه‌ای متشکل از تیمی متخصص می‌باشد که پس از طی مراحل و آزمون‌های فنی و تخصصی متعدد، توانسته عنوان نمایندگی رسمی کمپانیBosch Security را در صنعت حفاظتی ایران به خود اختصاص دهد. این شرکت هم اکنون به ‌عنوان توزیع‌کننده‌ی تجهیزات حفاظتی بوش با ارائه‌ی خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان ایرانی و نظارت بر پروژه‌های بزرگ، فعالیت می‌کند. محصولات خریداری شده از این شرکت، به گارانتی معتبر کمپانی آلمانی Bosch Security، تحت عنوان کاراطیس مجهز می‌باشند.

احراز صلاحیت نمایندگی مجاز Bosch Security

در سال‌های اخیر، شرکت‌های متعددی در کشور با ادعای داشتن نمایندگی کمپانی‌ها و برندهای خارجی شروع به فعالیت نموده‌اند، اما نقطه ضعف اصلی این شرکت‌ها آن است که به جهت نداشتن نمایندگی، طبیعتاً قادر به ارائه‌ی خدمات رسمی و متناسب با استانداردهای کمپانی مذکور نبوده‌اند. این موضوع برای کمپانی Bosch Security در زمینه‌ی توزیع و ارائه‌ی خدمات پس از فروش، به‌عنوان یکی از شرکت‌های رده اول دنیا بسیار حائظ اهمیت می‌باشد.کاربران و مشتریانی که قصد بررسی صحت ادعای مجموعه‌های مختلف مبنی بر دارا بودن نمایندگی این کمپانی را دارند، می‌توانند به سایت www.boschsecurity.com و یا http://iran.boschsecurity.com مراجعه نمایند.

افتتاح مرکز گارانتی کاراطیس- خدمات رسمیBosch Security در ایران

یکی از مشکلات پیش روی برخی از کمپانی‌های خارجی، نبودِ دفتر خدمات پس از فروش مناسب برای آنها در ایران است. اما کمپانی Bosch با شعار Peace of Mind به معنای آسودگی خیال در راستای حل این مشکل اقداماتی انجام داده است. بر اساس پژوهش‌های تحقیقاتی Forbes، شرکت‌های آلمانی از نظر کیفیت و قابل اطمینان بودن محصولات، در رده‌ی نخست قرار دارند. شرکت کاراطیس به دنبال توزیع محصولات Bosch بر اساس قراردادی، به راه‌اندازی دفترخدمات پس از فروش برای سرویس‌دهی به مشتریان ایرانی پرداخت.این مرکز خدمات حدود 150 متر مربع وسعت دارد، به جدیدترین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز و استانداردهای امنیتی با نظارت کمپانی Bosch مجهز بوده و کارشناسانی مجرب را برای ارائه‌ی خدمات پس از فروش به کار گرفته است. در این راستا، مسئولین کمپانی Bosch از این مرکز بازدید به‌عمل آوردند و توان فنی این مجموعه را مورد بررسی قرار دادند. سرانجام به دنبال بازدید رسمی هیئت عالی کمپانی Bosch این مرکز شروع به کار کرد. کاراطیس همچنین کارشناسان خود را به آلمان اعزام کرد تا برای این سرویس‌ها دوره‌هایی ویژه ببینند. این شرکت همچنین به خرید قطعات لازم و تکمیل انبار موجودی خود مبادرت نمود تا برای روند سرویس‌دهی هرچه بیشتر به مشتریان آماده باشد. خدمات پس از فروش این مرکز به سازمان‌ها و مجموعه‌هایی ارائه می‌شود که محصولات Bosch را چه پیش از انعقاد قرارداد مذکور و چه بعد از آن خریداری کرده‌اند. البته، لازمه‌ی این خدمات آن است که محصولات مورد نظر، جزء موارد ممنوع برای بازار ایران نباشند. خدمات و پشتیبانی شرکت کاراطیس برای حوزه‌های نظارت تصویري، سیستم‌های کنترل دسترسی، سیستم‌های صوتی، Paging و کنفرانس ارائه می‌گردد.

شرکت کاراطیس، توزیع‌کننده محصولات حفاظتی بوش

از مهمترین وجوه تمایز شرکت کاراطیس با سایر شرکت های فعال در این حوزه، تمرکز فعالیت در زمینه توزیع محصولات و نقش آن به عنوان Distributor محصولات بوش در سطح بازار کشور می‌باشد. در حالی که سایر نمایندگی‌ها علاوه بر توزیع کالا، در نقش مجری پروژه یا System Integrator نیز فعال می باشند.  تمرکز فعالیت شرکت کاراطیس بر توزیع محصولات بوش، منجر به ارتقاء جایگاه این شرکت به طراح و مشاور پروژه‌های ملی در سطوح کلان شده‌است. از سویی دیگر عدم ورود شرکت کاراطیس به بازار در نقش مجری پروژه، منجر به اطمینان خاطر شرکت‌های همکار، درخصوص عدم تقابل با نمایندگی‌های رسمی کمپانی گردیده و بهره‌گیری از توان فنی و مشاوره ای شرکت بوش را برای آنها میسر می سازد. شرکت‌هایی که قصد همکاری با کاراطیس را دارند، می‌توانند از مشاوره‌های فنی این مجموعه بهره‌مند گردند و برای آنها در داخل و یا بر اساس نیازشان در خارج کشور دوره‌هایی برگزار می‌شود. برخی از این آموزش‌ها توسط کارشناسان مقیم شرکت کاراطیس با تأییدیه‌ی کمپانی و برخی دیگر به صورت مستقیم توسط کمپانی Bosch صورت می‌گیرد.

تأمین تجهیزات جانبی برای بخش خدمات

تمامی تجهیزات مورد نیاز در بخش خدمات و پشتیبانی محصولات شرکت کاراطیس از طریق کمپانی Bosch تأمین شده و این شرکت هیچ یک از آنها را از طریق بازار تهیه نمی‌کند. بر این اساس، فهرستی از اقلام مورد نیاز برای خدمات و پشتیبانی توسط مسئولین کاراطیس تهیه شده و کمپانی آلمانی مذکور نیز آنها را برای کاراطیس ارسال نموده است. اکنون هر نوع خدماتی برای این محصولات از طریق شرکت کاراطیس قابل عرضه می‌باشد. مشتریان قادرند از طریق پنل “خدمات مشتریان” سایت شرکت کاراطیس به آدرس www.karatis.com بعد از ارسال محصول به شرکت و آغاز فرآیند تعمیرات، با دریافت کد رهگیری، این فرآیند را در سایت، دنبال نمایند؛ ضمن اینکه سیستم پیامکی این شرکت، مشتریان را در جریان وضعیت محصول خراب خود قرار می‌دهد.

ثبت یک پاسخ