۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجیسیستم های بازرسیمقالاتنمایشگاه

آریادژنت و VMI برزیل

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت آریادژنت، از مجموعه‌های قدیمی و با تجربه در صنعت سیستم‌های ایمنی و حفاظتی کشور، اول تا سوم بهمن 96 در بیستمین دوره‌ی نمایشگاه اینترسک دبی و در غرفه‌ی کمپانی VMI حضور یافت. آریادژنت که در سال 2017 نمایندگی انحصاری تجهیزات ایکس ری vmi برزیل  را برعهده گرفت، توانسته پروژه‌های موفقیت‌آمیزی را در زمینه‌ی نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های x-ray ساخت کمپانی VMI به اجرا درآورد. کمپانی VMI از کمپانی‌های معتبر با بیش از 30 سال سابقه است.این کمپانی که تجهیزات  و راه‌کارهای بازرسی x-ray خود را بر اساس استانداردهای فنی سطح بالا طراحی و تولید می‌کند،  توانسته رضایت مشتریان خود را به‌خوبی جلب نماید و با شعار برای جهانی امن‌تر (For a Safer World) محصولات خود را در جهان گسترش داده است. در این راستا با آقای Otavio Moraes مدیرعامل کمپانی VMI گفتگو کردیم.

محصولاتی مناسب برای همه‌ی صنایع

آقای Moraes به معرفی و تشریح کمپانی VMI پرداخت و گفت: این کمپانی در زمینه‌ی تولید محصولات و راه‌کارهای حفاظت x-ray فعالیت دارد. محصولات VMI برای زندان‌ها، فرودگاه‌ها، مرزهاو حتی ساختمان‌های عمومی همچون هتل‌ها کاربرد گسترده‌ای دارد. بنابراین می‌توان گفت محصولات این کمپانی تقریباً در همه‌ی صنایع به کار می‌روند. کمپانی VMI در بیشتر کشورهای دنیا فعال است.

محصول جدید VMI

وی در ادامه دلیل حضور خود در نمایشگاه اینترسک 2018 را اینچنین مطرح نمود: ما در نمایشگاه اینترسک دبی حضور یافتیم تا محصولات جدید خود را به نمایش بگذاریم. در این نمایشگاه، تمرکز ما بر محصولات حوزه‌ی هتل‌ها می‌باشد. نمایشگاه اینترسک، فرصتی طلایی و پر بازده برای نمایش محصولات جدید است. در این رویداد به راحتی می‌توان مشاهده کرد که فناوری‌های حفاظت با سرعتی باورنکردنی در حال رشد هستند. همچنین از نظر حجم بسیار بالای بازدیدکننده، فرصتی ارزشمند برای به نمایش گذاشتن محصولات و معرفی آن‌ها در سطح منطقه است. محصول جدیدی که در نمایشگاه اینترسک به نمایش گذاشتیم، دستگاهی است که به یک دتکتور فلز متصل شده است. بنابراین می‌توانیم تنها یک اپراتور را به کار ببریم که هر دو دستگاه (دستگاه x-ray و دتکتور فلز) را همزمان استفاده نماید. این فناوری جدید در نهایت می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌ها شود.

پروژه هایی گسترده در سراسر جهان و در ایران

Otavio Moraes با اشاره به آخرین پروژه‌هایی که در سراسر دنیا توسط کمپانی VMI صورت گرفته متذکر شد: ما در ایران پروژه‌هایی را با کمک نمایندگی خود، شرکت آریادژنت اجرا نمودیم؛ از جمله پروژه‌ی مرکز یونیسف در تهران که به پایان رسیده و پروژه‌ی ساختمان مرکزی دیوان عالی محاسبات کشور و چند پروژه‌ی دیگر که آغاز نموده‌ایم. همچنین پروژه‌های متعدد دیگری را در اروپا، خاورمیانه و سایر کشورهای جهان در سال 2017 به اجرا درآوردیم. به عنوان مثال در سالن اُپرای یکی از ساختمان‌های کشور آلمان، هشت دستگاه x-ray را نصب و راه‌اندازی کردیم. در تعدادی از بانک‌های انگلستان پروژه‌ای مشابه، با نصب حدود 16 دستگاه x-ray اجرا گردید. پروژه‌‌ای بسیار بزرگ را نیز در یک کارخانه‌ی کارتن‌سازی در اسپانیا عملیاتی نمودیم. طی این پروژه، فلزیاب‌هایی با قابلیت تشخیص کوچک‌ترین ذره یا قطعه‌ی فلزی موجود در کاغذ تولیدکننده‌ی کارتن نصب و راه‌اندازی شدند. هتل‌هایی در عربستان سعودی و صنایع نظامی در مصر از جمله پروژه‌های دیگر ما در سال 2017 بودند.

بازار ایران، سرشار از فرصت‌های ارزشمند

وی به فعالیت VMI در بازار خاورمیانه اشاره نمود و گفت: ما از دو سال پیش فعالیت خود را در بازار خاورمیانه آغاز کردیم. سپس حضور این کمپانی برزیلی در بازار ایران را ارزیابی نمود و افزود: ارتباط ما با نماینده‌ی ایرانی بسیار رضایت‌بخش بوده و شرکت آریادژنت بسیار فعال است و می‌توان به کمک این مجموعه همکاری، بهره‌وری و فروش را ارتقا بخشید. بازار ایران برای ما از اهمیت چشمگیری برخوردار می‌باشد. ایران کشوری با جمعیت بالا بوده و از این رو سرشار از فرصت‌های ارزشمند است. با توجه به حساسیت این کشور نسبت به امنیت مرزها و گستردگی مرزهای ایران، حفاظت و امنیت مرزها در آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از این رو تقاضای آن در استفاده از تجهیزات مربوطه بسیار بالا می‌باشد.

محصولات بعدی VMI

مدیر کمپانی VMI افزود: دستگاهی که اکنون در حال تولید آن هستیم قابلیت برقراری اتصال به سرور مرکزی را دارد و همچنین یک دستگاه دتکتور نیز در دست ساخت داریم که قابلیت تشخیص هرگونه مشکلی در سیستم را دارا می‌باشد و قادر است به محض تشخیص ایراد یا مشکل، در اسرع وقت و مستقیماً با نمایندگان ما ارتباط برقرار سازد. بنابراین پیش از اینکه کاربر نهایی متوجه شود که دستگاه مشکلی پیدا کرده، نمایندگان ما این فرصت را دارند تا با کاربر ارتباط برقرار سازند و خدمات دستگاه را ارائه نمایند. علاوه بر این یک سری محصولات تولید نموده ایم که در زمینه‌ی پزشکی کاربرد دارد. کمپانی VMI علاوه بر حوزه‌ی حفاظت و امنیت، در صنعت پزشکی نیز بسیار قدرتمند و با تجربه است.

ثبت یک پاسخ