۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |
آلارممقالات

آشنایی با سری SPECTRA پــــارادوکـــس

به گزارش دنیای حفاظت، آریادژنت، نماینده‌ی چند کمپانی حفاظتی مطرح دنیا از جمله کمپانی کانادایی Paradox می‌باشد. شرکت آریادژنت نه تنها بر آموزش دقیق افراد به منظور ارتقای سطح ایمنی و استانداردهای حفاظتی در صنایع گوناگون تأکید دارد، بلکه تاکنون موفق شده پروژه‌های متعدد و ارزشمندی را در کشور به مرحله‌ی اجرا درآورد. از میان این پروژه‌ها می‌توان به بانک‌های صنعت و معدن، کارآفرین، قوامین، پارسیان، پاسارگاد، صادرات، انصار، دی، اقتصاد نوین، توسعه صادرات، تات، بانک شهر، مؤسسه‌ی مالی و اعتباری کوثر و مهر، بیش از بیست موزه در آذربایجان شرقی و پروژه‌های متعدد دیگر اشاره کرد. کمپانی پارادکس به طراحی، تولید و عرضه‌ی سیستم‌های اعلام سرقت و حفاظت اماکن می‌پردازد و کارشناسان این کمپانی بر نوآوری و تولید محصولاتی مطابق با نیازهای روز مشتریان متمرکز هستند. در حال حاضر سیستم‌های اعلام سرقت پارادکس در سه سری MG، EVO و SP به تولید می‌رسند که هر سری بر حسب امکانات مختلف برای پروژه‌هایی به‌خصوص مناسب هستند. در این مطلب به معرفی سری پنل‌های SP SPECTRA پارادکس پرداخته می‌شود که با دارا بودن بردهای متنوع و قیمت‌های اقتصادی متناسب هر پروژه، توانسته سهم زیادی در بازار به‌ویژه برای اماکن تجاری و اداری را به خود اختصاص دهد.

محصولات سری SP پارادکس دارای 4 مدل برد با امکانات و تعداد زون‌های مختلف می‌باشد که می‌توان با توجه به نیازهای پروژه، هر کدام از این بردها را انتخاب نمود. در این سری محصولات، اتصال سنسورها به کنترل پنل به صورت با سیم می‌باشد ولی می‌توان در صورت نیاز با استفاده از ماژول‌های جانبی امکانات وایرلس را هم برای این مدل بردها فراهم آورد. همچنین ماژول‌های متنوع با سیم دیگری توسط خط BUS را می‌توان به دستگاه اضافه کرد که از چهار رشته سیم تشکیل شده است؛ دو رشته به‌عنوان تغذیه و دو رشته به‌عنوان رفت و برگشت اطلاعات.

پنل‌های Spectra ترکیبی از ویژگی‌های جدید

سری محصولات SPECTRA از طریق ارتباط خط BUS می‌تواند توسط ماژول‌های بی‌سیم و انواع ماژول‌های جانبی، توسعه پیدا کند. با داشتن تکنولوژی ارتباطی امن، توسعه انعطاف‌پذیر و کی‌پدهای SPECTRA SP یک سیستم امنیتی ایده‌آل برای اماکن مسکونی و تجاری که نیازمند پشتیبانی تا 32 زون حفاظتی می‌باشند، به شمار می‌آید.  سری SPECTRA SP با قابلیت بسیار بالای امنیتی، برای فراهم کردن امکانات بیشتر برای کاربران، همچون امکان StayDTM، زون‌های بیشتر روی برد (قابل ارتقا تا 32) PGMهای بیشتر روی برد (قابل ارتقا تا 16) و پشتیبانی از ماژول‌های GSM/GPRS (سری PCS) تلفن کننده پلاگین صوتی (VDMP3) و ماژول اینترنت (IP150) به‌راحتی قابل ارتقا می‌باشد. قابلیت به‌روزرسانی سیستم عامل سری SPECTRA SP، امکان به‌روزرسانی آسان و سریع را برای نصاب فراهم می‌نماید. برای نصب و راه‌اندازی ساده، هر پنل SPECTRA را می‌توان به وسیله منوی برنامه‌ریزی به راحتی برنامه‌ریزی نمود.

ثبت یک پاسخ