۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
آلارممقالات

آخرین محصول Paradox در بــــــازار ایـــران

شرکت آریادژنت در اقدامی تازه، محصول جدید کمپانی Paradox کانادا را به بازار ایران عرضه نمود. این اقدام شرکت آریادژنت در حالی صورت می‌گیرد که از ابتدای سال 2017، نمایندگی دوبی محصولات این کمپانی کانادایی در اختیار شرکت REZAI GENERAL TRADING LLC به مدیریت جلال محمدحسینی قرار گرفت. شرکت آریادژنت همکاری طولانی‌ مدتی با کمپانی Paradox داشته و سال‌هاست که محصولات و خدمات پس از فروش تجهیزات کمپانی Paradox را به‌خوبی به مصرف‌کنندگان ایرانی عرضه می‌دارد. در این راستا، به منظور افزایش سطح آگاهی مشتریان و همکاران خود، کلاس‌هایی آموزشی را به صورت مدون برای آنان در نظر گرفته است. این محصول جدید کمپانی Paradox کانادا نوعی  ماژول سیم‌کارتی و ارتباطی مدل PCS-260 است که سیم‌کارت‌های 3G و 4G را پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند از طریق بستر شبکه، گزارش‌های آن را به مرکز مانیتورینگ ارسال نمایند. این محصول همچنین نوعی اپلیکیشن دارد که کاربر با آن می‌تواند سیستم را فعال یا غیرفعال، درهای ورودی را کنترل و خروجی‌ها را مدیریت نماید؛ به عنوان مثال، فرمان‌هایی به سیستم گرمایش، سرمایش و روشنایی‌ها صادر کند و وضعیت سیستم را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهد. ارتباط این اپلیکیشن با بورد به صورت اینترنتی و از طریق بستر شبکه LAN صورت می‌گیرد و در صورتی که کاربران به شبکه دسترسی نداشته باشند، می‌توانند سیم‌کارت‌های 3G و 4G را روی این سیستم مورد استفاده قرار دهند. در واقع دو سیم‌کارت به عنوان اصلی و جایگزین را می‌توان بر روی این ماژول به‌کار برد.  کاربران می‌توانند ماژول فوق را با اینترنت موبایل خود به کار بگیرند. به این منظور، ابتدا باید این ماژول را در سایت Paradox ثبت کنند؛ بنابراین بدون نیاز به IP می‌توانند با همان اینترنت موبایل به اپلیکیشن مرتبط شوند.

امکانی جدید

در این سامانه اگر ماژول‌های تصویری تعریف شده باشد، کاربران می‌توانند تصاویر مربوط به سیستم اعلام سرقت خود را ملاحظه نمایند. در غیر این صورت پیام اخطاری برای گوشی کاربر ارسال شده و وی می‌تواند به سیستم متصل گردد تا در جریان اتفاقات دستگاه خود قرار گیرد. نسخه‌های قبلی این دستگاه، امکان گرفتن IP استاتیک را نداشت و در مکان‌های فاقد اینترنت شبکه‌ای همچون شرکت نفت، مخابرات و موارد دیگر که دارای اینترنت با سرعت خوب و یا ثابت نیستند، کار برای کاربران بسیار سخت بود.  سیستم‌های مذکور به صورت کامل کدگذاری ‌شده و از ایمنی بالایی برخوردار می‌باشند؛ به همین جهت امکان فریب آن وجود ندارد. ماژول PCS-260 کاربردهای متعددی داشته و علاوه بر اینکه در خانه‌ها، کارخانه‌ها و دیگر محیط‌ها استفاده می‌شود، قیمت آن نیز از مدل قبلی (PCS 250) چندان بالاتر نیست. شرکت آریادژنت این محصول را سال گذشته، به صورت آزمایشی معرفی و از ابتدای سال 96 رسماً وارد بازار ایران کرده است.

برخی از قابلیت‌های کلیدی این دستگاه

  • ارسال گزارش با سرعت 4G به گیرنده‌ی مانیتورینگ IPR512 یا نرم‌افزار IPRS-7
  • اتصال خودکار به شبکه‌ی2G/3G در صورت عدم پوشش 4G
  • پشتیبانی از دو سیم‌کارت برای امنیت بهتر
  • قابلیت دسترسی از طریق اپلیکیشن موبایل
  • فعال و غیرفعال کردن سیستم از طریق SMS

شرکتی باسابقه در ایران

شرکت آریادژنت از جمله شرکت‌های باسابقه در صنعت ایمنی و حفاظت کشور است که در سه دسته‌بندی نظارت تصویری، اعلام و اطفای حریق و اعلام سرقت به ارائه‌ی محصولات می‌پردازد. این شرکت علاوه بر کمپانی Paradox کانادا، نمایندگی کمپانی‌های Ravel انگلستان در زمینه اعلام حریق و GRUNDIG در حوزه‌ی نظارت تصویری را در اختیار دارد.  این شرکت تاکنون پروژه‌های متعددی را به انجام رسانده که از آن جمله می‌توان به بانک‌های صنعت و معدن، کارآفرین، قوامین، پارسیان، پارسارگاد، صادرات، انصار، دی، اقتصاد نوین، توسعه صادرات، تات، بانک شهر، مؤسسه‌ی مالی و اعتباری کوثر و مهر و بیش از بیست موزه در آذربایجان شرقی و پروژه‌های متعدد دیگر اشاره کرد.

ثبت یک پاسخ