۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
آلارممقالات

سری MG اعلام سرقت دزدگیر پارادوکس و حفاظت شبانه روزی

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت آریادژنت، از مجموعه‌های فعال و موفق در حوزه‌ی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی است. این شرکت که از مجموعه های قدیمی این صنعت می باشد، در حوزه سیستم های اعلام سرقت اماکن(دزدگیر اماکن)، نظارت تصویری و اعلام واطفاءحریق، پروژه‌های گوناگون و حائظ اهمیتی را پیاده سازی نموده است. آریادژنت به منظور پیشبرد صنعت ایمنی و حفاظت کشور و ارائه خدماتی استاندارد به مصرف کنندگان، در طول سال های فعالیت خود، نمایندگی چند کمپانی صاحب نام دنیا را دریافت نموده است. از جمله این کمپانی‌ها می‌توان به کمپانی معتبر Paradox اشاره نمود. کمپانی کانادایی پارادوکس، تجهیزات و محصولات اعلام سرقت و دزدگیر اماکن را تولید می‌کند. سیستم‌های اعلام سرقت پارادوکس در سه سری SP، MG و EVO تولید می‌شوند که هر کدام بر اساس امکانات مختلف برای پروژه‌های ویژه‌ای متناسب می‌باشند. در این مطلب به معرفی پنل‌های سری MAGELLAN پارادکس خواهیم پرداخت؛ پنل‌هایی بی‌سیم با قابلیت حفاظت شبانه‌روزی و بدون محدودیت.

فناوری با قابلیت حفاظت شبانه‌روزی

خط تولید محصولات سری MAGELLAN دارای سیستم‌های حفاظتی بی سیم دو طرفه است که ترکیبی از حفاظت، راحتی کار با محصولی بی سیم، نصب آسان و جذابیت‌هایی را برای مشتری به ارمغان می آورد. محصولات سری MAGELLAN با قابلیت‌های سخت‌افزاری ارتقا یافته و پیشرفته به نصب کنندگان اجازه می‌دهد تا سیستم خود را بدون هیچ زحمتی و به سرعت به روز رسانی کنند. برای آسانتر شدن نصب، هر پنل MAGELLAN می‌توان با استفاده از برنامه ریزی مبتنی بر منو پیکربندی نمود.

کنسول‌های MAGELLANی(MG6130/ MG6160/ MG6250) سیستم‌های حفاظتی بی سیمی هستند که به صورت کامل در یک دستگاه قرار گرفته و قابلیت‌های مشتری پسند منحصر به فردی نظیر مرکز پیام خانوادگی و رادیو FM با کیفیت صدای عالی، کاربری آسان، امنیت بالا و طراحی چشم نواز را با یکدیگر ترکیب می‌کنند. قابلیت StayD در دو محصول MG5000 و MG5050 در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته بدون لحظه‌ای توقف به حفاظت می‌پردازد.

سیستم‌های حفاظتی بی‌سیم

سری MAGELLAN با ارتباط دوطرفه بی‌سیم، ترکیبی از امنیت، نصب و راه‌اندازی آسان و ویژگی‌های جالب برای نصب در اماکن مسکونی و تجاری کوچک به مصرف‌کننده ارائه می‌دهند. قابلیت به روز رسانی سیستم عامل سری MAGELLAN امکان به روز رسانی آسان و سریع را برای نصب فراهم می‌نماید. هر پنل MAGELLAN را می‌توان به وسیله‌ی منوی برنامه به راحتی برنامه‌ریزی نمود. کنسول MAGELLAN (MG6250) یک پکیج کامل از اعلام سرقت بی‌سیم می‌باشد که نیازهای امروزی را با کاربری آسان، امنیت بالا و ظاهری زیبا برآورده می‌نماید.

دانلود کاتالوگ از اینجا

ثبت یک پاسخ