۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
آلارممقالات

بررسی سیستم‌های اعلام سرقت Paradox

شرکت آریادژنت، مجموعه‌ای فعال در زمینه‌ی سیستم‌های حفاظتی، شامل سیستم‌های نظارت تصویری، اعلام سرقت و اعلام و اطفای حریق می‌باشد. این شرکت همواره در تلاش برای ارتقای سطح ایمنی و استانداردهای حفاظتی صنایع گوناگون در ایران بوده است و به همین منظور علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی منظم هفتگی جهت افزایش اطلاعات مصرف‌کنندگان این سیستم‌ها، نمایندگی چند کمپانی معتبر و قدرتمند جهان، از جمله نمایندگی رسمی کمپانی Paradox کانادا را نیز در اختیار دارد. آریادژنت تاکنون پروژه‌های بسیاری را به اجرا درآورده است؛ از جمله بانک‌های صنعت و معدن، کارآفرین، قوامین، پارسیان، پاسارگاد، صادرات، انصار، دی، اقتصاد نوین، توسعه صادرات، تات، بانک شهر، مؤسسه‌ی مالی و اعتباری کوثر و مهر، بیش از بیست موزه در آذربایجان شرقی و پروژه‌های متعدد دیگر.

کمپانی کانادایی Paradox، سابقه‌ای چندساله در طراحی، تولید و عرضه‌ی سیستم‌های اعلام سرقت و حفاظت اماکن به تمام جهان را دارا می‌باشد. این کمپانی همواره بر نوآوری و تولید محصولاتی جدید و مطابق با نیازهای روز مشتریان تأکید دارد. سیستم‌های اعلام سرقت پارادوکس برای انواع پروژه‌ها در ابعاد بزرگ، کوچک و متوسط و نیز در اماکن مختلف اداری، تجاری، مسکونی و غیره به نسبت حساسیت و نیاز پروژه، دارای طراحی و مدل‌های مختلف می‌باشد. در حال حاضر، این سیستم‌ها در سه سری EVO، MG و SP تولید می‌شوند که هر کدام با توجه به امکانات مختلف برای پروژه‌های به‌خصوصی تعریف شده و مناسب هستند. در این مطلب به معرفی محصولات سری EVO پارادکس می‌پردازیم.

امنیت بالا و کنترل تردد

سیستم EVO با بالاترین ضریب حفاظت، برای بانک‌ها، مناطق نظامی فوق امنیتی، مکان‌های دولتی، مناطق مسکونی مجلل و هر جای دیگری که نیازمند امنیت بالایی باشد، پیشنهاد می‌شود. این سیستم به‌گونه‌ای طراحی شده که کار با آن آسان خواهد بود و با ویژگی‌هایی که دارد امکان توسعه، نصب و سرویس را برای نصب‌کنندگان به همراه آورده است. سیستم‌ EVO به‌وسیله‌ی افزودن ماژول‌های گسترده و متنوع در هر کجا و در هر ترکیبی روی چهار سیم تحت BUS ارتقا پیدا می‌کند. کی‌سوئیچ‌ها، ریموت کنترل‌ها و نیز ورودی‌های استفاده نشده ماژول‌ها به‌عنوان زون‌های دستگاه محسوب نمی‌شوند. بعد از نصب، تمام ماژول‌های تحت BUS از جمله آشکارسازهای حرکتی را می‌توان از راه دور و از طریق صفحه کلید یا به‌واسطه‌ی PC با نرم‌افزار BabyWare برنامه‌ریزی نمود.

EVO کنترل‌تردد را پشتیبانی می‌کند

EVO دارای سیستم اعلام سرقت و کنترل تردد یکپارچه برای مدیریت و دسترسی تا 32 درب می‌باشد. همچنین با کمک این سیستم، نظارت بر درب‌ها از هر محل مقدور می‌باشد. کاربران می‌توانند از نرم‌افزار BabyWare و NEware برای مدیریت افراد و دسترسی‌های آنان استفاده نمایند. ادغام سیستم‌ اعلام سرقت و کنترل تردد EVO امنیت سیستم حفاظتی را به سطح بی‌نظیری افزایش می‌دهد. سری محصولات اعلام سرقت EVO دارای دو مدل برد EVO 192 و EVO HD می‌باشد. شکل صفحه‌ی بعد، نگاهی کلی به تمامی تجهیزات قابل نصب سری EVO است.

دانلود دیتاشیت

ثبت یک پاسخ