۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
حفاظت پیرامونیرویدادهارویدادهای خارجیمقالاتنمایشگاه

محصولات حــفاظــت پــیرامونی CIAS در بــازار ایران و خاورمیانه

به گزارش دنیای حفاظت، CIAS، کمپانی ایتالیاییِ با قدمتی است که از سال 1974 فعالیت خود را در زمینه‌ی تحقیق، توسعه و تولید تجهیزات حفاظتی و نیز سیستم‌های حفاظت پیرامونی آغاز نمود. معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین محصولات کمپانی CIAS عبارتند از تکنولوژی‌های سه‌گانه‌ی تولید موانع و راهبندها، میکروویو، مادون قرمز و نیز سیستم‌های تشخیص فنس که موجب شده در سراسر جهان این کمپانی را با این محصولات بشناسند. امروزه محصولات CIAS نه تنها در زندان‌های دارای حساسیت‌های امنیتی بالا، فرودگاه‌های محلی و نظامی، بانک‌ها، کارخانه‌های بزرگ و بسیاری صنایع مشابه دیگر استفاده می‌شوند، بلکه در حفاظت از ویلاهای مجزا، آپارتمان‌ها و مراکز خرید نیز کاربرد دارند.

این کمپانی در راستای توسعه‌ی بازار هدف محصولات خود در خاورمیانه، امسال نیز همچون چند سال اخیر در بیستمین دوره‌ی نمایشگاه اینترسک دبی شرکت کرد. مسئولین و کارشناسان شرکت حفاظت الکترونیک عرفان، نماینده‌ی این کمپانی ایتالیایی در ایران نیز در غرفه‌ی CIAS حضور پیدا کردند تا پذیرای بازدیدکنندگان و کاربران ایرانی باشند. حفاظت الکترونیک عرفان، از مجموعه‌های قدیمی و فعال در حوزه‌ی سیستم‌های حفاظتی می‌باشد که طی سال‌های اخیر توانسته تجهیزات و راه‌کارهای حفاظت پیرامونی CIAS را طی پروژه‌های مهم و ارزشمندی که در کشور به اجرا درآورده، ارائه نماید. در این نمایشگاه با Fabrizio Leonardi مدیر کل معاونت اجرایی کمپانی گفتگو کردیم تا از جزئیات حضور این کمپانی در نمایشگاه و  جدیدترین فناوری‌ها و تجهیزات آن مطلع شویم.

پتانسیل بالای خاورمیانه، دلیل حضور در اینترسک

آقای Fabrizio Leonardi (فابریزیو لیئوناردی) هدف کمپانی Cias از شرکت در نمایشگاه اینترسک 2018 را اینگونه تشریح کرد: ما از سال 2003 تا کنون هر سال در نمایشگاه اینترسک شرکت می‌کنیم و از سال 2001 تاکنون برای بازدید از این نمایشگاه به شهر دبی می‌آییم. بازار خاورمیانه به دلیل موقعیت جغرافیایی و پتانسیل بالایی که دارد یکی از اهداف اصلی ما به شمار می‌رود. به همین دلیل، این رویداد، بستری بسیار مناسب برای گسترش بازار و افزایش فروش محسوب می‌شود.

حفاظت پیرامونی متمایز با CIAS

حوزه‌ی اصلی فعالیت ما تولید راه‌کارها و محصولات حفاظت پیرامونی می‌باشد و تلاش می‌کنیم از فناوری‌هایی متمایز و متفاوت استفاده نماییم. به عنوان مثال، در micro SIM ها برای گرفتن و به دام انداختن افرادی که به طور غیر مجاز وارد حریم ساختمانی می‌شوند، پیشرفته‌ترین فناوری‌های حفاظت پیرامونی را به ‌کار برده‌ایم. محصول دیگر، فناوری جدیدی مربوط به تولید فنس می‌باشد که افراد نزدیک شده به فنس‌ها را که قصد عبور و تجاوز به حریم محدوده‌ای را دارند تشخیص می‌دهد. تمامی محصولات جدید Cias، به صورت IP هستند. ما تمامی محصولات جدید خود را با پلتفرم‌های دوربین‌های مداربسته (CCTV) مجهز به سیستم IP همچون برندهای Genetec و مایلستون یکپارچه کرده‌ایم.

همکاری جدید

ما به تازگی ارتباط و مشارکتی را با کمپانی ایتالیایی Spark آغاز کرده‌ایم. هدف از این مشارکت، ایجاد فناوری‌های جدید و دستیابی هر چه بیشتر به بازارهای سراسر جهان است و اینکه بتوانیم پکیج کامل‌تری از محصولات را ارائه دهیم؛ از دوربین‌های نظارتی گرفته تا دتکتورها.

پروژه‌هایی در سطح جهان

لئوناردی در ادامه به تعدادی از پروژه‌های کمپانی Cias در کشورهای مختلف جهان اشاره نمود و افزود: در ایتالیا سه فرودگاه مهم و اصلی را تاکنون به محصولات خود مجهز نموده‌ایم. همچنین در بخش نفت و گاز کشور عربستان سعودی پروژه‌ای را اجرا کردیم. در اروپا نیز طی چند پروژه‌ی دیگر، سیستم‌های تشخیص فنس را نصب نمودیم.

رتبه‌ی یک بازدهی CIAS در خاورمیانه

وی در ارتباط با بازار خاورمیانه گفت: ما در سال 2017 بهترین بازدهی را در بازار خاورمیانه داشتیم. بنابراین توانستیم در برخی کشورهای مهم و بزرگ خاورمیانه تعداد کارشناسان و متخصصان بیشتری را جذب کنیم. با وجود افت قیمت نفت در بازار خاورمیانه، طبیعتاً انتظار می‌رفت شاهد کاهش تقاضا و اجرای پروژه‌های حفاظتی در صنایع نفت و گاز باشیم. با این حال تعداد پروژه‌های ما در این منطقه رو به افزایش است. بنابراین پیش‌بینی چگونگی وضعیت بازار در سال 2018 کار مشکلی است، اما خوشبین هستیم که رشد رضایت‌بخشی را در این بازار خواهیم داشت.

بازار ایران: پیچیده، اما سرشار از پتانسیل

مدیر کل معاونت اجرایی Cias در مورد بازار ایران گفت: بازار ایران دارای پیچیدگی‌هایی است و پتانسیل بسیار عظیمی دارد. نماینده‌ی ما در ایران، شرکت حفاظت الکترونیک عرفان است و مسئولین این شرکت، از دوستان نزدیک و خوب ما هستند؛ چرا که تعاملی چند ساله با این شرکت داریم و از سال 2001 تا کنون با یکدیگر در ارتباط می‌باشیم. بنابراین همیشه با یکدیگر همفکری و همکاری داشته‌ایم تا به راه‌کارهای جدید دست یابیم؛ ما طی این چند سال پروژه‌های ارزشمند و متعددی را با کمک یکدیگر به اجرا درآوردیم.

ثبت یک پاسخ