۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

قــابلیــت‌های جــدیــد Genetec Security Center 5.7

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت اینفوسک که در حوزه‌ی حفاظت تخصص دارد، از شرکت‌های باتجربه و متشکل از تیم کارشناسان فنی در این زمینه می‌باشد. این شرکت، نمایندگی توزیع چند کمپانی حفاظتی قدرتمند و فعال دنیا در ایران را کسب نموده و به ارائه ی تجهیزات و همچنین اطلاع رسانی راهکارها و تکنولوژی های روز این برندها می‌پردازد. یکی از این کمپانی‌های قدرتمند که در تولید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های نظارت تصویری تخصص دارد، کمپانی Genetec کانادا می‌باشد. جنتک یکی از برترین کمپانی‌های ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزارهای حفاظتی به ویژه در بخش نظارت تصویری و کنترل دسترسی می‌باشد که به لطف تیم تحقیق و توسعه‌ی پر تلاش خود، هر ساله به فناوری‌های جدید متعددی در تولید نرم‌افزارهای نظارت تصویری دست می‌یابد. در این مطلب، جدیدترین قابلیت‌های نرم‌افزار Genetec Security Center 5.7 شرح داده می‌شود.

جدیدترین نسخه نرم‌افزار Genetec Security Center 5.7 امنیت و حفاظت یک سازمان را با استفاده از ماژول‌ها و ابزارهای هوشمند به‌طورکامل تضمین می‌نماید. تصویری که حاوی نمودارهای پویا است به کاربر این امکان را می‌دهد تا اطلاعات جمع‌آوری شده را بهتر درک کند و بتواند به سرعت پاسخ دهد. افزایش امنیت با ویژگی‌های جدید امنیتی سایبری و بهره‌گیری از ویژگی‌های جدید برای سیستم کنترل دسترسی از جمله مواردی هستند که در این نسخه ارائه گردیده است.

امنیت بیشتر با هوش مجازی اضافه شده

تصمیم گیری سریع و هوشمندانه با استفاده از ویدئو آنالیتیک‌ها

زمانی که مزاحمان یا اشیاء خطرناک با تجزیه و تحلیل ویدئو ™KiwiVision  شناسایی می‌شوند، بلافاصله کاربر را مطلع خواهد کرد. آگاهی از رفت و آمد افراد، تردد وسایل نقلیه و خودکار سازی روال‌های نگهداری نرم‌افزار و سرور از جمله موارد اضافه شده می‌باشند. با تلفیق ماژول‌های ویدئویی KIWI، آنالیتیک‌ها و بررسی و دریافت هشدارها تماماً در یک  Platformیکپارچه انجام می‌شود.

شناسایی نفوذ (تنظیمات یکپارچه)

ماژول Intrusion Detector با ایجاد آلارم، هنگامی که افراد یا وسایل نقلیه وارد مناطق حساس، محدوده‌های امن و یا محوطه‌های غیرمجاز می‌شوند، امنیت را تضمین می‌کند. KiwiVision Intrusion Detector در حال حاضر با Genetec Security Center 5.7 ادغام شده است. این ویژگی، راه‌اندازی و تنظیمات را ساده نموده و می‌توان آن را به طور کامل در ابزار Config Tool  انجام داد. گزارشات این ماژول به‌صورت لیست و عکس‌هایی از زمان اتفاق و ویدئو در دسترس خواهد بود.

حفظ حریم شخصی از طریق ماژول داخلی

حفظ حریم خصوصی افراد در دوربین‌های نظارتی با ماژول KiwiVision Privacy Protector  امکان‌پذیر است، به گونه‌ای که افراد را در هر دو ویدئوی زنده و ضبط شده می‌تواند به‌طور خودکار تار یا شطرنجی نماید. این گزینه در داخل و خارج از منزل و مناطق محدود و عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در تصویر سمت چپ تصویر افراد به‌صورت زنده تار یا شطرنجی می‌شود.

در تصویر سمت راست با استفاده از دسترسی admin و یا اشخاص با مجوز، تصاویر واقعی قابل رؤیت می‌باشد.

یافتن سریع اتفاقات مورد نظر

ابزار جستجوی سریع Quick Search به شما کمک می‌کند تا جستجوی ویدئوی خود را برای دستیابی به نتایج سریع‌تر انجام دهید. هنگامی که منطقه مورد علاقه خود را تعریف می‌کنید، آرشیوهای شما، بر اساس فعالیت، صحنه‌ها را اسکن می‌کند و سکانس‌های نزدیک به اتفاق مربوطه را ارائه می‌دهد، بنابراین تحقیقات خود را محدودتر نموده و در زمان صرفه‌جویی بیشتری می‌کنید.

مؤثر باشید مهم نیست که کجا هستید

درک بهتر از اتفاقات با استفاده از گزارش تصویری

گزارش گیری مرکز امنیت اکنون شامل نمودارهای پویایی است که به شما کمک می‌کند داده‌های خود را بصری تفسیر و درک کنید. سرعت در شناسایی الگوها و یافتن بی‌نظمی‌ها، بینش در تصمیمات را افزایش می‌دهد.

این نوع نمودارها الگوهای فعالیتی سازمان را در یک صفحه استخراج نموده و با یک نگاه مناطق نا امن در کمترین زمان مشخص می‌گردند. از دیدگاه کنترل دسترسی، تصور کنید اپراتور تمام درب‌ها را اسکن نموده و در یک صفحه بدون نیاز به مشاهده‌ی گزارشات قبلی و رخدادها مطلع می‌گردد کدام درب‌ها باز و کدام بسته هستند.

نمایش threat levels  در نسخه جدید نرم‌افزار موبایل

دسترسی به threat level از طریق نسخه وب و تغییر وضعیت هشدارها از جمله موارد اضافه شده به این نسخه می‌باشد. پرسنل در این زمینه می‌توانند به‌طور فوری تغییر رفتار  سیستم امنیتی خود را هنگام مواجهه با شرایط اضطراری یا رویدادها تغییر دهند.

مدیریت threat levels در نسخه‌ی وب
  • دسترسی به قابلیت‌های امنیتی بحرانی بدون توجه به موقعیت مکانی و مشاهده‌ی آلارم‌ها و هشدارها.
  • شکاف‌های امنیتی را از بین ببرید و انعطاف پذیری سیستم را افزایش دهید
  • تشخیص سریع نقاط کور

با ابزار جدید Camera Coverage، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که پوشش تصویری در همه جا وجود دارد و امنیت خود را به حداکثر برسانید. در Plan Manager،  شما به سرعت میدان دید بالقوه دوربین‌ها را می‌بینید. تنظیماتی از قبیل ارتفاع دیوار در این نسخه اضافه گردیده است. هنگامی که نقاط کور را شناسایی کردید، می‌توانید  تغییرات را برای گسترش پوشش، مانند تغییر موقعیت دوربین و یا اضافه کردن دوربین‌های جدید انجام دهید.  هنگام پیکربندی نقشه‌های خود، این ابزار به شما نشان می‌دهد که میدان‌های بالقوه مشاهده همه دوربین‌ها تا چه اندازه‌ای می‌باشند.

ثبت یک پاسخ