۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

معرفی دوربین جدید GRUNDIG توسط آریــادژنت

شرکت آریادژنت دوربین جدید کمپانی GRUNDIG را وارد بازار ایران کرد. به گزارش مجله تخصصی دنیای حفاظت، این دوربین IP دارای لنز چشم ماهی (Fisheye)، با نام GCI-R1667F راهکاری نظارتی با رزولوشن بالا بوده و به دید پانورامای 360 درجه مجهز می‌باشد که به کاربر امکان نظارت بر محیط زاویه باز را بدون نقطه کور و تنها در یک دوربین می‌دهد. این دوربین علاوه بر ارسال تصاویری واضح به‌صورت همزمان، دارای لنزی با رزولوشن بالا برابر با حداکثر 6 مگاپیکسل است که قابلیت پانوراما را با چهار زاویه دید به ارمغان می‌آورد و چهار تصویر (هر کدام دارای زاویه دید متفاوت) را همزمان نمایش می‌دهد.

قابلیت‌های فنی دوربین GCI-R1667F

به‌علاوه، این دوربین به LEDهای مادون قرمز (IR LED) و یک فیلتر حذف IR روز و شب برای گرفتن تصاویری عالی در نور محدود شب مجهز است. مدل GCI-R1667F با امکان نصب آسان و ظاهری جمع و جور در موقعیت‌های گوناگون IP همچون هتل‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و کارخانه‌ها قابل نصب و کاربری می‌باشد. قابلیت اصلاح پرسپکتیو تصویر (dewarping engine) که داخل دوربین قرار گرفته، این مدل fisheye را قادر می‌سازد تا تصاویر را به‌جای نیاز به ویرایش توسط نرم‌افزار، درون خود دوربین اصلاح کند. بنابراین این تکنیک اصلاح پرسپکتیو در دوربین، زحمت اضافی سیستم را حذف می‌کند و انعطاف کاربری آن را ارتقا می‌بخشد. از دیگر قابلیت‌های GCI-R1667F می‌توان به بدنه‌ی ضدضربه از جنس آلومینیوم، شکاف کارت حافظه‌ی SDHC برای ثبت تصویر زمان‌بندی و آلارم اشاره کرد. این دوربین به IR LED مجهز شده تا تصاویر مناسبی را در تاریکی مطلق 0 Lux ارائه نماید.

لنز Fisheye چیست؟

لنز چشم ماهی (Fisheye)، لنزی با زاویه بسیار باز است که به منظور خلق تصویر کروی و وسیع، اعوجاج بینایی قوی ایجاد می‌کند. زاویه دید بسیار باز این لنز به دلیل عدم تولید تصاویری با خطوط زاویه دید مستقیم و صاف است که در نتیجه تصویر به‌‌وجود آمده، ظاهری محدب خواهد داشت.

آریادژنت، نمایندگی رسمی GRUNDIG در ایران

شرکت آریادژنت شرکتی با سابقه در صنعت ایمنی و حفاظت کشور است که در سه دسته‌بندی نظارت تصویری، اعلام و اطفای حریق و اعلام سرقت به ارائه‌ی محصولات می‌پردازد. این شرکت علاوه بر کمپانی GRUNDIG آلمان، نمایندگی کمپانی‌های Ravel انگلستان در زمینه اعلام حریق و Paradox در حوزه‌ی اعلام سرقت را در اختیار دارد. این شرکت تاکنون پروژه‌های متعددی را به انجام رسانده که از آن جمله می‌توان به بانک‌های صنعت و معدن، کارآفرین، قوامین، پارسیان، پارسارگاد، صادرات، انصار، دی، اقتصاد نوین، توسعه صادرات، تات، بانک شهر، مؤسسه‌ی مالی و اعتباری کوثر و مهر و بیش از بیست موزه در آذربایجان شرقی و پروژه‌های متعدد دیگر اشاره کرد.

ثبت یک پاسخ