۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
نظارت تصویری

معرفي محصولات HDTVI كمپاني GRUNDIG

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت، شرکت آریادژنت، در زمینه‌ی اعلام سرقت، نظارت تصویری و اعلام و اطفای حریق فعالیت و محصولاتی را عرضه می‌نماید. این شرکت نمایندگی رسمی کمپانی GRUNDIG آلمان را در اختیار دارد. علاوه بر این، نمایندگی کمپانی‌های Paradox کانادا و Ravel انگلستان را نیز دارا می‌باشد. آریادژنت تاکنون پروژه‌های متعددی را اجرا نموده که از آن جمله می‌توان بانک‌های صنعت و معدن، کارآفرین، قوامین، پارسیان، پاسارگاد، صادرات، انصار، دی، اقتصاد نوین، توسعه صادرات، تات، بانک شهر، مؤسسه‌ی مالی و اعتباری کوثر و مهر، بیش از بیست موزه در آذربایجان شرقی و پروژه‌های متعدد دیگر را نام برد. در این مطلب به معرفي فناوري HDTVI كمپاني GRUNDIG  می‌پردازیم.

فناوری مبتنی بر آنالوگ

محصولات GRUNDIG HD-TVI بر پایه بستر دوربین‌های آنالوگ توسعه یافته است. این محصولات قابلیت انتقال تصاویر HD توسط کابل کواکسیال دوربین‌های آنالوگ تا مسافت‌های طولانی را فراهم می‌سازد. در حالی که فناوری دوربین‌های HD-SDI حداکثر مسافت 100متری را پشتیبانی می‌کنند.

تکنولوژی TVI مسافت 500متر را بدون افت تصویر پشتیبانی می‌نماید. دارندگان سیستم‌های آنالوگ می‌توانند بدون جابجایی ساختار کابل‌کشی و ارتقا به سیستم IP، از کیفیت HD برخوردار شوند.

ارائه‌ی تصاویر بدون قطعی

یکی از مزایای اصلی فناوری TVI این است که هیچ تأخیر و یا قطعی در هنگام مشاهده تصاویر وجود ندارد. بنابراین دوربین‌های TVI گروندیگ برای پروژه‌هایی که در آن تصاویر به‌عنوان یک سند مورد نیاز است، مناسب خواهد بود. مانند بانک‌ها، فروشگاه‌ها و هر مکان دیگری که امکان نصب دوربین‌های IP را ندارند و یا استفاده از دوربین‌های IP مقرون به صرفه نیست.

پشتیبانی از محصولات متعدد

ممکن است در یک محل تجهیز تمامی نقاط به دوربین‌های با کیفیت بالا لازم و ضروری نباشد و کاربران بخواهند بسته به الزامات پروژه نوع دوربین‌ها را مشخص نمایند. دستگاه ضبط TVI دوربین‌های آنالوگ، دوربین‌های TVI و حتی دوربین‌های IP را پشتیبانی می‌نماید.

گارانتی 2 ساله

تنظیمات دوربین‌های TVI همچون دوربین‌های آنالوگ بسیار ساده است. شرکت آریادژنت، نماینده‌ی دوربین‌های مداربسته GRUNDIG آلمان در ایران، دوربین‌های سری TVI این کمپانی را با 2 سال گارانتی ارائه می‌نماید. برخی از مدل‌های دوربین‌های TVI گروندیگ عبارتند از:

GCT-K 0123 E: با رزولوشن 2 مگاپیکسل Full HD-TVI

GCT-K 0116 E: با رزولوشن 2 مگاپیکسل Full HD-TVI

GCT-K1326V: دوربین ثابت دام با رزولوشن 2 مگاپیکسل Full HD-TVI

GCT-K 0123 T: دوربین بولت با رزولوشن 2 مگاپیکسل Full HD-TVI

ثبت یک پاسخ