۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
نظارت تصویری

کاراطیس، نمایندگی رسمی کمپانی BOSCH Security در سال 2018

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت کاراطیس فعالیت خود را در حوزه توزیع محصولات بوش متمرکز نموده و در ایران، تحت عنوان Distributor فعالیت می‌نماید. در حالی که نمایندگی‌های کمپانی‌ها علاوه بر توزیع کالا، در نقش مجری پروژه یا System   Integrator نیز فعال می‌باشند، شرکت کاراطیس تنها به توزیع محصولات بوش می‌پردازد. تمرکز فعالیت شرکت کاراطیس به عنوان نمایندگی دوربین مداربسته بوش و تجهیزات نظارت تصویری بوش آلمان، بر توزیع محصولات بوش در کشور می باشد که منجر به ارتقای جایگاه این شرکت به طراح و مشاور پروژه‌های ملی در سطوح کلان شده است. از سویی دیگر، عدم حضور شرکت کاراطیس به عنوان مجری پروژه منجر به اطمینان خاطر کلیه‌ی شرکت‌های همکار، در خصوص عدم تقابل با نمایندگی رسمی کمپانی گردیده و بهره‌گیری از توان فنی و مشاوره‌ای شرکت بوش را برای آنها میسر می‌سازد.  شرکت‌هایی که قصد همکاری با کاراطیس را دارند، می‌توانند از مشاوره‌های فنی این مجموعه بهره‌مند گردند و برای آنان در داخل و یا بر اساس نیاز در خارج از کشور دوره‌هایی برگزار می‌شود. برخی از این آموزش‌ها توسط کارشناسان مقیم شرکت کاراطیس با تأییدیه کمپانی و برخی دیگر به صورت مستقیم توسط کمپانی Bosch صورت می‌گیرد. فعالیت شرکت کاراطیس به عنوان نمایندگی رسمی کمپانی BOSCH آلمان توسط این کمپانی در سال 2018 نیز مورد تأیید قرار گرفت.

احراز صلاحیت نمایندگی مجاز BOSCH Security

در سال‌های اخیر شرکت‌های متعددی در کشور ایران با ادعای داشتن نمایندگی کمپانی‌ها و برندهای خارجی شروع به فعالیت نمودند اما این شرکت‌ها قادر به ارائه‌ی خدمات رسمی و متناسب با استانداردهای کمپانی مذکور نبودند. مبحث توزیع و ارائه‌ی خدمات پس از فروش استاندارد برای کمپانی BOSCH Security آلمان به عنوان یکی از شرکت‌های رده بالای دنیا از اهمیت خاصی برخوردار است. مصرف کنندگان و مشتریانی که قصد بررسی نمایندگی‌های رسمی این کمپانی را برای سال 2018 دارند می‌توانند از طریق آدرس iran.boschsecurity.com اطلاعات شرکت نماینده‌ی مجاز ایران را دریافت نمایند.

افتتاح مرکز گارانتی کاراطیس- ارائه‌ی خدمات رسمی BOSCH Security در ایران

مرکز خدمات تجهیزات بوش در ایران توسط شرکت کاراطیس تحت نظارت مستقیم کمپانی BOSCH Security راه اندازی شده است. یکی از مشکلات پیش روی مصرف کنندگان ایرانی، نبودِ دفتر خدمات پس از فروش مناسب برای کمپانی‌های خارجی در ایران می باشد. کمپانی Bosch با شعار Peace of Mind به معنای آسودگی خیال در راستای حل این مشکل گام برداشته است. بر اساس پژوهش‌های تحقیقاتی Forbes، شرکت‌های آلمانی از نظر کیفیت و قابل اطمینان بودن محصولات، در رده‌ی نخست قرار دارند.

در این راستا مرکز خدمات بوش با مجوز رسمی این کمپانی توسط شرکت کاراطیس احداث گردید. این مرکز خدمات حدود 150 متر مربع وسعت دارد و به جدیدترین تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز و استانداردهای امنیتی بوش مجهز بوده و کارشناسانی مجرب را به کار گرفته است.

چه محصولاتی توسط مرکز خدمات بوش در ایران پشتیبانی می‌شوند؟

محصولات بوش سکیوریتی از سالیان دور به عنوان تجهیزات با کیفیت و مجهز به تکنولوژی روز در بین مشتریان شناخته شده است. کمپانی بوش در راستای ارائه هرچه بهتر محصولات و خدمات خود به مشتریان در اواخر سال 94 (ژانویه 2016) اقدام به راه اندازی دفتر رسمی کمپانی در کشور نموده است. با توجه به دستورالعمل کمپانی بوش در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان، سرویس سنتر کاراطیس محصولات فروخته شده پیش از این تاریخ را تحت پوشش قرار می‌دهد. کاربرانی که مایلند از اعتبار گارانتی محصول خود اطمینان حاصل نمایند می‌توانند اطلاعات محصول خود را در وب سایت کاراطیس وارد کنند و پس از نهایتاً 72 ساعت استعلام خدمات پس از فروش محصول به ایمیل کاربران ارسال خواهد شد.

ارائه‌ی خدماتی استاندارد در مرکز خدمات بوش

با توجه به انتظاری که از یک برند آلمانی معتبر در دنیا می‌رود، این الزام برای سرویس و خدماتی که در تمام دنیا توسط کمپانی BOSCH انجام می‌گیرد، وجود دارد که هر کالای خراب آورده شده به سرویس سنتر، به نحوی تعمیر گردد تا بعد از تعمیر، کیفیت کالا دقیقاً به حالت اولیه و زمان تولید بازگردد؛ به عنوان مثال، اگر بخشی از یک مدار دوربینی نیاز به تعمیر داشته باشد، با توجه به حساسیت‌های کمپانی بوش بر روی کیفیت خدمات پس از فروش، سرویس سنتر کاراطیس مطابق دستورالعمل بوش اقدام به تعویض کامل برد مربوطه می‌نماید و همچنین کلیه‌ی آپدیت‌های نرم‌افزاری محصول را انجام خواهد داد. هدف از این کار نیز تضمین بازگرداندن کیفیت کالا به زمان تولید آن می‌باشد.  کالاهایی که توسط مشتریان به سرویس سنتر ارسال می‌شوند، حداکثر ظرف مدت 48 ساعت، تعمیر و در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

فراخوان کاراطیس برای کلیه‌ی مشتریان BOSCH

مرکز خدمات کاراطیس تحت نظارت کمپانی بوش برای آن دسته از مشتریانی که محصول خود را پیش از ژانویه 2016 خریداری و یا پس از این تاریخ از سایر مبادی مجاز تهیه کرده‌اند، امکان جدیدی فراهم کرده است.

 این دسته از مشتریان می‌توانند از طریق register محصول خود در پورتال شرکت کاراطیس به آدرس www.karatis.com ، گارانتی محصولات خود را فعال‌سازی و از خدمات این مرکز بهره‌برداری کنند.

کاراطیس نمایندگی مجاز کمپانی بوش در سال 2018

در ادامه‌ی فعالیت کاراطیس در سال 2017، کمپانی بوش شرکت کاراطیس را به عنوان نمایندگی مجاز و توزیع‌کننده‌ی محصولات خود در سال 2018  اعلام کرد. شهر امن مغناطیس کاران (کاراطیس) در زمینه‌های سیستم‌های کنترل دسترسی (Access Control Systems)، تجهیزات نظارت تصویری (Video Systems) و مدیریت یکپارچه ساختمانBIS (Building Integration Systems)  به ارائه‌ی تجهیزات و خدمات مصرف کنندگان ایرانی می‌پردازد. مصرف کنندگان تجهیزات بوش و کارفرمایان پروژه‌های مراکز مختلف کشور جهت استعلام نمایندگی‌های رسمی این کمپانی در ایران، می‌توانند به آدرس‌های  www.boschsecurity.com  و  www.iran.boschsecurity.com مراجعه نمایند.

ثبت یک پاسخ