۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

نقش Videotec در صنعت حفاظت الکترونیک

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت، شرکت حفاظت الکترونیک عرفان، از شرکت‌های با سابقه صنعت حفاظت و ارائه دهنده‌ی تجهیزات حفاظتی به‌نام و معتبر دنیا در ایران، دارنده‌ی نمایندگی کمپانی Videotec است. این شرکت طی سال‌های همکاری با کمپانی ایتالیایی مذکور سهم چشمگیری را در توسعه‌ی بازار محصولات Videotec در کشورمان داشته است. کمپانی ویدئوتک یک شرکت 100 درصد ایتالیایی و کاملاً خصوصی است و کلیه محصولات آن به طور کامل در ایتالیا طراحی، تولید و به نقاط مختلف جهان ارسال می‌گردد. Videotec با حدود 30 سال سابقه، پروژه‌های مختلفی را در اقصی نقاط دنیا به اجرا درآورده است. مدیران ارشد این کمپانی آقایان Nicola Risi مدیر فروش و  Enrico Bertaniمدیر فنی شرکت ویدئوتک با دنیای حفاظت به گفتگو پرداختند.

هدف از برگزاری سمینارهای Videotec

آقای Nicola Risi مدیر فروش محصولات Videotec هدف این کمپانی از برگزاری سمینارهای آموزشی در ایران را این‌گونه اعلام کرد: عملکرد رضایت‌بخش شرکت حفاظت الکترونیک عرفان و نقش بسیار مؤثری که در ارتقای محصولات Videotec در ایران داشته است، دلیل حضور ما و برگزاری سمینارهای آموزشی می‌باشد. در طی دو سال اخیر، بازار ایران رشد وسیعی داشته است و به همین دلیل توجه و تمرکز کمپانی به این بازار بیشتر شده است.

ارتقای سطح دانش

آقای Risi در ارتباط با ارتقای سطح دانش کاربران ایرانی گفت: به لطف برگزاری سمینارهای متعدد و در دسترس بودن اطلاعات در بازار محصولات حفاظتی و همچنین به‌دلیل اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌ی شرکت حفاظت الکترونیک عرفان، دانش کاربران ایرانی  قابل توجه است.

پروژه‌های سال 2017

وی در ارتباط با اجرای برخی از پروژه‌های کمپانی Videotec در سال 2017 گفت: کاربری محصولات کمپانی در خاورمیانه رو به رشد است. طی دو سال گذشته به‌دلیل متزلزل بودن قیمت نفت و تأثیر اجتناب ناپذیر آن بر شرایط اقتصادی منطقه، بسیاری از پروژه‌ها متوقف شده بود. اما اکنون قیمت نفت به پایداری نسبی رسیده و پروژه‌ها نیز طبیعتاً دوباره آغاز به کار می‌کنند؛ پروژه‌هایی نظیر جاده‌سازی، راه‌آهن و پروژه‌های صنعتی. همچنین در طی دو سال اخیر مبحث امنیت، اهمیت روزافزونی یافته است. در ایران به سبب افزایش چشمگیر تقاضا برای تجهیزات و راهکارهای Videotec شاهد تحول عظیمی بوده‌ایم. از طرفی انتظار و تقاضای کاربران ایرانی در زمینه‌ی افزایش کیفیت محصولات نیز بیشتر شده است.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه‌های کمپانی در بخش حمل‌ونقل، در کشورهای قطر و امارات (شهر ابوظبی) اجرا شد. همچنین به‌تازگی پروژه ای بزرگ در عمان را تکمیل نمودیم. در بخش فرودگاه‌ها، پروژه‌ی فرودگاه بین‌المللی سئول کره جنوبی، فرودگاهی در فرانسه و همینطور در اسپانیا را داشتیم. آقای نیکلا ریسی با اشاره به پروژه‌های Videotec در سال 2017 گفت: در سال جاری محصولی در بخش Housing را تولید نمودیم  که خلاقانه است؛ زیرا ابعاد کوچک و کامپکتی دارد، کم‌مصرف است و به دوربینی با کیفیت، مجهز می‌باشد. همچنین خط تولید محفظه‌های ULISSE  را ادامه می‌دهیم که قادرند دوربین‌های 4K را در خود جای دهند.

برنامه‌های آینده

آقای ریسی در مورد برنامه‌های آتی کمپانی Videotec در یکی دو سال آینده اظهار داشت: برنامه‌های ما، گسترش خط تولید محصولات ضد انفجار، محفظه‌هایی با عملکرد عالی و ابعاد کوچکتر اما با قابلیت‌های پیشرفته‌تر است. همچنین برنامه‌هایی برای تولید محصولاتی رده‌بالاتر داریم که به میزان تقاضای بازار بستگی دارد، چرا که وضعیت بازار در مقایسه با دو سال گذشته با سرعت بیشتری در حال تغییر است.

همکاری با عرفان

وی در مورد همکاری با شرکت حفاظت الکترونیک عرفان در سال‌های آینده به دنیای حفاظت گفت: همکاری با این شرکت از سال‌ها پیش آغاز و هر سال نسبت به سال قبل گسترده‌تر و مستحکم‌تر شد. ما از این ارتباط بسیار خرسندیم و با توجه به افزایش تقاضای بازار ایران، این ارتباط وسیع‌تر نیز خواهد شد. با کمک شرکت عرفان ما می‌توانیم به‌راحتی به بازار ایران نزدیک شویم.

آیا Videotec تنها تجهیزات Housing تولید می‌کند؟

آقای Risi در پاسخ به اینکه در بازار شنیده می‌شود که Videotec فقط تجهیزات و راهکارهای Housing را ارائه می‌کند اظهار داشت: این گفته تا حدی صحت دارد؛ زیرا ما سال‌ها تنها در زمینه‌ی Housing پیشرو بودیم. اما پس از مدتی شرایط بازار و محصولات، متحول شد؛ تعداد زیادی تولیدکننده‌ی چینی با قیمت پایین وارد بازار جهانی شدند؛ اکنون حتی دوربین‌های بسیار زیادی همچون دوربین‌های بولت به‌همراه محفظه،‌ تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین امروزه فضای پیشرفت در حوزه‌ی Housing کاهش یافته است. اما 10 سال پیش، زمانی که ما این تغییر را احساس کردیم، شروع به تولید محصولاتی جدید نمودیم؛ محصولاتی نظیر خط تولید ULISSE و دوربین‌های رده‌بالای PTZ که از آخرین فناوری‌های روز دنیا برخوردار بودند. بنابراین Videotec یکی از اولین کمپانی‌هایی است که خط تولید کاملی از دوربین‌های PTZ را ارائه کرد. همچنین با سرمایه‌گذاری وسیعی که در صنعت نفت‌وگاز انجام دادیم، توانستیم حوزه‌ی فعالیت‌های خود را بسط دهیم و تجهیزاتی را ارائه کردیم که برای سایر افراد و صنایع، قابل استفاده نیست.

اجرای تست روی محصولات Videotec

Enrico Bertani، مدیر فنی Videotec در مورد اجرای تست‌های به‌خصوصی بر روی دوربین‌های Videotec از چهار سال گذشته تا کنون گفت: این تست‌ها برای اطمینان از عملکرد صحیح و بی‌نقص محصولات انجام شده‌اند؛ آزمایشاتی که در آزمایشگاه های استاندارد ما به اجرا درآمدند. ما در ابتدا در خود کمپانی تست‌هایی بر روی محصولات انجام‌ می‌دهیم. به‌طور کلی هدف از اجرای این تست‌ها آن است که محصول مورد نظر، گواهینامه‌ها و تاییدیه‌های رسمی متعددی را دریافت کند که نشانه‌ی بی‌نقص و عالی بودن عملکرد محصول است.

آقای برتانی در پایان به تست لرزش محصولات Videotec اشاره نمود و اظهار داشت: برخی از تجهیزات Videotec به قابلیت ضد لرزش تصویر مجهز هستند و در این زمینه عملکرد خوبی دارند.

ثبت یک پاسخ