۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
آلارممقالات

کی‌پد ضد سرقت Paradox محصولی جدید در کشور

به گزارش اختصاصی مجله‌ی دنیای حفاظت، کمپانی Paradox، فعال در زمینه اعلام سرقت، از زمان آغاز فعالیت خود در این حوزه، نوآوری و احترام به سلیقه‌ی مشتری را در کنار محصولات تولیدی خود مورد توجه قرار داده و گواه آن محصولات جدیدی است که هر ساله تولید و ارائه‌‌ می‌شوند.

معرفی محصول

یکی از محصولات جدید این کمپانی معروف و صاحب نام کانادایی، کی‌پد TM70 است. این کی‌پد 7 اینچی به یک صفحه نمایش رنگی تاچ اسکرین با رزولوشن 400×800 مجهز می باشد. اندازه‌ی بزرگتر این محصول نسبت به مدل TM50 امکان نمایش جزئیات را در یک صفحه نمایش برای مشتری فراهم می‌آورد.

سایر مشخصات فنی

از دیگر مشخصات فنی این کی‌پد می‌توان به قابلیت سازگاری با Swan،EVO، Spectra  و Magellan، مجهز به درگاه ورودی داخلی، درگاه کارت حافظه خارجی 4 گیگابایت، ( 2 گیگابایت فضای خالی) برای آپلود نمودن عکس، دماسنج و غیره اشاره نمود.

کی‌پد TM70 همچون نسخه‌ی قبلی خود دارای منوی برنامه‌ریزی راحت برای مشتری می‌باشد. همچنین به یک کارت حافظه SD با ظرفیت 4گیگ مجهز است که امکان ذخیره‌ی عکس‌های دلخواه برای نمایش و یا ذخیره‌ی نقشه و پلان محیط را روی آن فراهم می‌سازد.

این کی‌پد با تمام بردهای سری SP، MG و EVO پارادکس سازگار است. داشتن دماسنج داخلی برای نشان دادن دمای محیط و امکان به‌روزرسانی نرم‌افزار داخلی از دیگر مشخصات این کی‌پد می‌باشد.

آریادژنت، نـمایندگی رسمی Paradox در ایران

شرکت آریادژنت، فعال در زمینه‌ی سیستم‌های ایمنی و حفاظتی کشور، محصولات متعدد و گوناگونی را در زمینه‌ی اعلام سرقت، اعلام و اطفای حریق و نظارت تصویری عرضه می‌نماید. این شرکت نمایندگی رسمی کمپانی Paradox کانادا را در اختیار دارد. علاوه‌بر این، نمایندگی کمپانی‌های Ravel انگلستان در زمینه‌ی اعلام حریق و GRUNDIG در حوزه‌ی نظارت تصویری را نیز دارا می‌باشد. آریادژنت تاکنون پروژه‌های متعددی را اجرا نموده که از آن جمله می‌توان بانک‌های صنعت و معدن، کارآفرین، قوامین، پارسیان، پاسارگاد، صادرات، انصار، دی، اقتصاد نوین، توسعه صادرات، تات، بانک شهر، مؤسسه‌ی مالی و اعتباری کوثر و مهر و بیش از بیست موزه در آذربایجان شرقی و پروژه‌های متعدد دیگر را نام برد.

کلمات کلیدی:

ثبت یک پاسخ