۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینظارت تصویرینمایشگاه

AXIS و اینفوسک در مهم ترین رویداد خاورمیانه

به گزارش دنیای حفاظت، Axis یکی از کمپانی‌های باتجربه و سرشناس در تولید تجهیزات و فناوری‌های نظارت تصویری جهان می‌باشد. این کمپانی سوئدی مانند سال‌های قبل، امسال نیز در نمایشگاه اینترسک 2018 شرکت نمود و جدیدترین محصولات نظارت تصویری خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. شرکت اینفوسک، توزیع‌کننده‌ی رسمی این کمپانی در ایران است که از مجموعه‌های با سابقه و موفق ایرانی در صنعت حفاظت به شمار می‌آید. این شرکت که در طول سال به برگزاری سمینارها و کلاس‌های آموزشی متعددی مبادرت می‌کند، در ابتدای سال 2018 به همراه نمایندگی‌های مختلف Axis از ایران، در غرفه‌ی این کمپانی حضور یافت. برای اطلاع از جزئیات حضور Axis در این رویداد مهم خاورمیانه، دنیای حفاظت با آقای Philippe Kubbinga (فیلیپ کوبینگا)، مدیر منطقه‌ای این کمپانی در خاورمیانه و آفریقا به گفت‌وگو پرداخت.

Philippe Kubbinga Middle East & Africa Regional Director in Axis

اینترسک، فرصتی برای به رخ کشیدن آخرین تجهیزات

مدیر منطقه‌ای Axis در خاورمیانه و آفریقا به حضور این کمپانی در دوره‌های پیشین نمایشگاه اینترسک اشاره نمود و گفت: دوازده سال است که در نمایشگاه اینترسک دبی شرکت می‌کنیم. از نظر ما این نمایشگاه، رویداد بسیار مهمی است؛ زیرا در ابتدای امر ما را با نمایندگان و توزیع‌کنندگان محصولاتمان مرتبط می‌سازد و همچنین فرصتی را فراهم می‌کند تا کاربران نهایی محصولاتمان را بیابیم و تحولات عظیم Axis را در جدیدترین محصولات و راه‌کارهای عرضه شده‌ی خود به آنان نشان دهیم. این نمایشگاه، بستری عالی برای نشان دادن آخرین تجهیزات و راه‌کارها و برقراری ارتباط با نمایندگانمان است. می‌توان گفت ما تمام افراد را در این بازار نمی‌شناسیم؛ اما در این رویداد افراد می‌توانند از غرفه‌‌ی ما دیدن کنند تا بدانند Axis Communications و فناوری‌ها، محصولات و راه‌کارهای آن دقیقاً چیست.

رسالت Axis، پشتیبانی از نمایندگان ایرانی

آقای Kubbinga ضمن اشاره به بازار ایران متذکر شد: ما در بازار ایران با شرکت اینفوسک به عنوان نماینده‌ی خود به فعالیت می‌پردازیم. همچنین در شهرهای مختلف ایران نمایندگانی داریم. مسئولیت و رسالت ما آن است که به قدر کافی شرکت اینفوسک را پشتیبانی و حمایت کنیم تا بتواند سایر نمایندگان و زیرمجموعه‌های ایران را آموزش دهد و آنان را نسبت به جدیدترین راه‌کارها و محصولاتمان آگاه سازد تا در نهایت کاربران و مشتریان نهایی از این محصولات و راه‌کارها مطلع گردند. شرکت اینفوسک نمایندگان و حتی مشتریان و مصرف‌کنندگان نهایی را برای ما فراهم می‌کند.

راه‌کارهای Axis، انقلابی چشمگیر در صنعت

Axis یک سازمان بزرگ است و ما در این سازمان، سرمایه‌گذاری بسیاری کرده‌ایم تا انقلاب چشمگیری در محصولات جدید خود ایجاد نماییم و سبد محصولات خود را توسعه دهیم. در عین حال، این سازمان در تلاش است تا علاوه بر تولید محصولات، به ارائه‌ی خدمات و راه‌کارهایی نیز مبادرت ورزد. ما نمی‌خواهیم تنها به تولید دوربین بسنده کنیم، بلکه قصد داریم راه‌کاری جامع و کامل را به کاربران و مشتریان نهایی خود ارائه دهیم. بدین منظور، علاوه بر دوربین، اکنون به تولید راه‌کارهای کنترل دسترسی و محصولات صوتی نیز پرداخته‌ایم.

راه‌کارهای یکپارچه‌ی Axis

وی پیرامون ابعاد و زمینه‌های فعالیت کمپانی Axis اظهار داشت: صنعت حفاظت دارای ابعاد و بخش‌های بسیار گسترده‌ای می‌باشد. این بخش‌ها عبارتند از بهداشت و سلامت، بانکداری، خرده فروشی و بسیاری بخش‌های دیگر که همگی در صنایع خود نیازمند حفاظت و استفاده از سیستم‌های حفاظتی هستند. ما بر تمامی این بخش‌ها تمرکز نداریم بلکه در سازمان Axis تصمیم گرفته‌ایم که تنها بر بخش‌های خرده فروشی، بخش‌های ساختمانی و نفت و گاز و هر صنعتی که به انرژی (همچون انرژی خورشیدی) مربوط می‌شود، تمرکز داشته باشیم. امروزه بر هوشمندسازی شهرها نیز متمرکز هستیم. بنابراین تأکید و تلاش کنونی ما بر این بخش‌ها می‌باشد اما اگر با فرصت‌هایی در بخش بانکداری نیز مواجه شویم مسلماً نمایندگان مربوطه‌ی خود را پشتیبانی خواهیم کرد. Philippe Kubbinga جدیدترین فناوری‌ها و محصولات Axis که در نمایشگاه اینترسک نیز به نمایش درآمد را نام برده و گفت: یکی از تکنولوژی‌های جدید این کمپانی، مدافع پیرامونی Axis نام دارد که راه‌کاری جامع و متشکل از دوربین‌های نظارتی یکپارچه شده با سیستم‌های صوتی، رادارها و راه‌کارهای حفاظت پیرامونی می‌باشد.

ویدئوآنالیتیک AXIS

فناوری دیگر ما، فناوری‌های ویدئوآنالیتیک موجود در سیستم‌های نظارت تصویری Axis است. به عنوان مثال، در بخش خرده‌فروشی، قابلیت‌ها و فناوری‌هـــای heat map و Queuing را داریم. به عنوان مثال اگر در یک فروشگاه، صف مشتریان پای صندوق بیش از حد طولانی شود، سیستم به اتاق کنترل و پشتیبانی آلارمی ارسال می‌کند و اطلاع می‌دهد که تعداد افراد منتظر، بسیار زیاد شده و نیاز به نیروهای بیشتری دارید. در نتیجه این فناوری به فروشندگان کمک می‌کند تا خدمات خود را به مشتریان بهبود بخشند. راه‌کار رادار Axis برای فضای باز و محیط‌های بیرونی مناسب است. این رادار معمولاً در مسیر فنس‌هایی نصب می‌شود که برای حفاظت پیرامونی از محیطی بزرگ در اطراف و پیرامون محدوده‌ی مشخصی نصب شده است. بنابراین زمانی که عاملی خارجی از این فنس‌ها عبور نماید، رادارها متوجه این عامل خارجی می‌شوند و آلارمی را به اتاق کنترل ارسال می‌کنند، سپس شما می‌توانید از طریق دوربین‌ها جزئیات را مشاهده نمایید.

راهکارهای پیرامونی

در مورد راه‌کارهای پیرامونی Axis نیز شرایط مشابه است. در این راه‌کار که نوعی راه‌کار کنترل دسترسی به شمار می‌رود، فنس‌های پیرامونی قابلیت تشخیص ورود غیر مجاز شخص یا جسم بیگانه به داخل محیط را دارا می‌باشند. سپس با کمک فناوری‌های صوتی آلارم را به صدا در می‌آورند تا افراد در اتاق کنترل از طریق تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری جزئیات را مشاهده کنند.

ثبت یک پاسخ