۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
آلارممقالات

NV780MX، چشمی جدید دزدگیر پارادوکس؛ مخصوص محیط بیرونی

شرکت پارادوکس کانادا، با سابقه طولانی در زمینه تولید حرفه‌ای سیستم‌های اعلام سرقت و حفاظت اماکن، همواره بر نوآوری و تولید محصولات جدید مطابق با نیازهای روز مشتری تاکید دارد .یکی دیگر از محصولات جدید این شرکت معتبر جهانی چشمی NV780MX می‌باشد.

این چشمی یک راه حل برای حفاظت محیط پیرامونی فراهم می کند؛ به صورتی که تمامی دیوارها و پنجره ها از بیرون حفاظت می‌شوند تا قبل از ورود سارق به ساختمان، آلارم دستگاه اعلام سرقت فعال شود.

حتی در این صورت می‌توان هنگامی که افراد در منزل هستند نیز محیط پیرامونی را حفاظت کرد . NV780MX یک آشکارساز حرکتی، مجهز به دو سنسور مادون قرمز و دوطرفه می باشد که می تواند به طور کاملاً مستقل، سمت چپ و راست را حفاظت کند.

این چشمی ها به طوری طراحی شده اند که پوشش عالی تا فاصله 12 متر برای هر طرف را فراهم می‌سازند . تنظیم محدوده پوشش از طریق تغییر زاویه دید لنز پایین انجام می‌گیرد.NV780MX   دارای دو چشمی مستقل در سمت چپ و راست می‌باشد که دید جانبی و خطی را از دو طرف فراهم می‌نماید.

هر کدام از سمت چپ و راست چشمی می تواند به عنوان یک زون مستقل یا مشترک مورد استفاده قرار گیرد. این چشمی در دو مدل بی سیم و با سیم تولید شده است .در مدل جدید این چشمی، قابلیت آنتی ماسک اضافه شده است.  این قابلیت باعث می شود تا اگر دید چشمی توسط اشیاء یا اسپری کور شود بلافاصله آلارم سیستم اعلام سرقت را فعال نماید.

مشخصات چشمی پرده‌ای در NV780MX

  • قابلیت Anti-mask توسط Active IR و تشخیص سریع مسدود شدن دید چشمی توسط اشیاء یا اسپری تا فاصله 20 سانتیمتر
  • عدم تحریک در برابر حرکت حیوانات خانگی (Pet) تا 40 کیلوگرم
  • دارای 4 عدد چشمی دو عنصری
  • راندمان بالا در نقطه کانون طولانی
  • ترکیب چشمی با آینه و لنزفرنل برای تشخیص بهتر
  • دارای 2 حالت کاری به صورت تکی یا دوگانه
  • قابلیت تنظیم حساسیت و میدان دید به صورت اپتیکال و دیجیتال
  • دارای نشانگر LED و بازر

آریادژنت، نمایندگی رسمی کمپانی Paradox در ایران

شرکت آریادژنت، نماینده‌ی رسمی کمپانی Paradox کانادا در بخش اعلام سرقت و دزدگیر اماکن  را در اختیار دارد. علاوه ‌بر این، نمایندگی کمپانی‌های Ravel انگلستان در زمینه‌ی اعلام حریق و GRUNDIG در حوزه‌ی نظارت تصویری را دارا می‌باشد. این شرکت در راستای افزایش سطح اطلاعات مصرف کنندگان، دوره های آموزشی منظم هفتگی را در طول سال برگزار می نماید. آریادژنت تاکنون پروژه‌های متعددی را اجرا نموده که از آن جمله می‌توان بانک‌های صنعت و معدن، کارآفرین، قوامین، پارسیان، پاسارگاد، صادرات، انصار، دی، اقتصاد نوین، توسعه صادرات، تات، بانک شهر، مؤسسه‌ی مالی و اعتباری کوثر و مهر و بیش از بیست موزه در آذربایجان شرقی و پروژه‌های متعدد دیگر را نام برد.

ثبت یک پاسخ