۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

Infosec نمایندگی مجاز کمپانی Barco بلژیک

نمایش ویدئووال های قدرتمند بارکو

کمپانی Barco یکی از کمپانی‌های برجسته و با سابقه در حوزه‌ی نظارت تصویری می‌باشد. بارکو سال‌های متمادی است که به تولید ویدئووال‌های گوناگونی می‌پردازد که در صنایع مختلف به ویژه اتاق‌های کنترل مجموعه‌های بزرگ به کار می‌‌روند. این کمپانی بلژیکی در بیستمین دوره نمایشگاه اینترسک حضور یافت. مسئولین و کارشناسان فنی شرکت اینفوسک، نماینده‌ی توزیع مجاز و رسمی این کمپانی اروپایی در ایران نیز درغرفه‌ی Barco حاضر شدند. کمپانی بارکو در غرفه‌ی خود، جدیدترین ویدئووال‌ها، راه‌کارها و فناوری‌های خود را به نمایش گذاشت. Marco Fornier مدیر فروش خاورمیانه و آفریقا در بخش اتاق‌های کنترل Barco جزئیات حضور این کمپانی در نمایشگاه اینترسک 2018 را با دنیای حفاظت در میان گذاشت:

Marco Fornier Director of I&G Sales MEA in Barco

اینترسک، مهم‌ترین رویداد منطقه

آقای Fornier در توصیف اهمیت نمایشگاه اینترسک در منطقه اظهار داشت: نمایشگاه اینترسک برای کمپانی بارکو مهم‌ترین رویداد منطقه به شمار می‌رود. بنابراین حضور در این نمایشگاه برای ما امری ضروری است.

نمایش بی وقفه با ویدئووال‌های بارکو

وی در ارتباط با جدیدترین محصولات و راه‌کارهای Barco گفت: ما سری محصولات خود را تحت عنوان ویدئووال‌های RGB Laser همچنان ادامه داده‌ایم. در این محصولات، راه‌کارهای جدیدی نظیر Unisee برای نمایش مداوم و بی وقفه‌ی تصاویر روی LCD به کار رفته‌اند. این راه‌کار کاملاً جدید بوده و توسط کمپانی بارکو تولید و عرضه شده است. در بخش تجهیزات اتاق کنترل نیز کنترلرهای سری C و راه‌کار دیگری را ارائه نموده‌ایم که اپراتور را قادر می‌سازد بر روی یک نمایشگر چندین سیستم را به کار ببرد.

پروژه‌های 2017 در خاورمیانه

مدیر فروش خاورمیانه و آفریقای Barco در ارتباط با پروژه‌های سال 2017 این کمپانی در خاورمیانه گفت: ما پروژه‌هایی را در بانک ملی مصر اجرا نمودیم و تعدادی پروژه‌ی دیگر در دبی، یمن، سوریه، ایران و بسیاری کشورهای خاورمیانه داشتیم. سال 2017 برای ما سال خوبی بود؛ چرا که تقریباً در تمامی کشورهای خاورمیانه موفق به اجرای پروژه شدیم.

بازار خاورمیانه، پر چالش اما امیدوارکننده

Marco Fornier در پایان نظرات خود را پیرامون بازار خاورمیانه و ایران اعلام نمود و گفت: بازار خاورمیانه بازاری پر چالش و سرشار از پتانسیل می‌باشد. موضوع مهم و اصلی در مورد آن، پایداری و ثبات در منطقه، مسائل سیاسی، دسترسی به بازار جهانی و همچنین اعتماد به نفس مصرف‌کنندگان است. در نتیجه به دلیل وجود آشفتگی‌های سیاسی، مردم احساس خطر می‌کنند؛ همین در نهایت منجر به کاهش تعداد پروژه‌ها خواهد شد. بازار ایران بسیار امیدوارکننده است. کمپانی بارکو بیش از 20 سال است که در این کشور حضور دارد و به فعالیت می‌پردازد. پس از رفع تحریم‌های این کشور، فرصت‌های بسیاری در این منطقه به وجود آمد، در نتیجه سال گذشته تصمیم گرفتیم برای گسترش هر چه بیشتر بازار خود در ایران، نمایندگی جدیدی به نام اینفوسک را انتخاب کنیم؛ چرا که برای فروش محصولات جدید خود از جمله سری Unisee نیازمند یک نماینده‌ی متخصص و حرفه‌ای بودیم. این یک سال همکاری ما با اینفوسک برای تحلیل دقیق همکاری کافی نیست؛ اما به وضوح می‌توان دید که اینفوسک دارای پتانسیل بالا و تمایل بسیار زیاد برای همکاری با ما است؛ بنابراین امیدواریم این همکاری بهترین نتایج را برای هر دو طرف داشته باشد.

ثبت یک پاسخ