۹ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجیسیستم های بازرسیمقالاتنمایشگاه

آریادژنت و کمپانی VMI برزیل

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت آریادژنت، از مجموعه‌های قدیمی و باتجربه در صنعت سیستم‌های ایمنی و حفاظتی کشور، 20 الی 22 ژانویه 2019 برابر با 30 دی تا 2 بهمن 1397 در بیست و یکمین دوره‌ی نمایشگاه اینترسک دبی و در غرفه‌ی کمپانی VMI حضور یافت. آریادژنت، نمایندگی انحصاری این کمپانی برزیلی را بر عهده دارد و توانسته پروژه‌های موفقیت‌آمیزی را در زمینه‌ی نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های ایکس ری vmi به اجرا درآورد. کمپانی VMI از کمپانی‌های معتبر با بیش از 30 سال سابقه است. این کمپانی که تجهیزات و راه‌کارهای بازرسی x-ray خود را بر اساس استانداردهای فنی سطح بالا طراحی و تولید می‌کند، توانسته رضایت مشتریان خود را به‌خوبی جلب نماید و با شعار برای جهانی امن‌تر (For a Safer World) محصولات خود را در جهان گسترش داده است. در این راستا با Otavio Moraes مدیرعامل کمپانی VMI گفتگو کردیم.

محصولات و بازار هدف VMI

Otavio Moraes در ابتدا کمپانی VMI را این‌گونه معرفی کرد: این کمپانی در زمینه‌ی تولید محصولات و راهکارهای حفاظت x-ray فعالیت دارد. کمپانی در شهر Lagoa Santa برزیل واقع شده است. محصولات ما برای صنایع و بخش‌های مختلفی نظیر فرودگاه‌ها، اماکن رسمی، ساختمان‌ها و هر مکان دیگری که نیازمند حفاظت و تجهیزات حفاظتی رده بالا باشد، مناسب است. در حقیقت ما برای انواع مکان‌ها در ابعاد گوناگون راهکارها و محصولاتی تولید و ارائه کرده‌ایم. به طور مثال، اسکنر شمارشگر افراد، می‌تواند یک کامیون، اسکنر کوچک، یک کیف‌ و اسکنر بدن می‌تواند یک انسان را بازرسی کند.

نمایشگاه اینترسک دبی، فرصتی ارزشمند در خاورمیانه

Moraes  نمایشگاه اینترسک را یک فرصت خواند و گفت: این نمایشگاه، رویداد بسیار خوب و فرصتی برای ما و سایر کمپانی‌های حفاظتی است تا توزیع‌کنندگان خود را از سرتاسر منطقه خاورمیانه ملاقات کنیم. وی افزود: این سومین باری است که کمپانی VMI در نمایشگاه اینترسک دبی شرکت می‌کند.

دستگاه اسکن اتومبیل جدید VMI با قابلیت تشخیص دقیق‌تر از همیشه

وی سپس در مورد جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های کمپانی VMI تشریح کرد: در سال 2018 یکی از جذاب‌ترین محصولات خود را رونمایی و ارائه کردیم. این محصول یک دستگاه اسکن اتومبیل است که قادر به تشخیص و شناسایی انواع اسلحه، مواد منفجره یا حتی مواد مخدر در داخل اتومبیل می‌باشد.

بنابراین  اپراتورها می‌توانند اشیای غیر مجاز موجود در اتومبیل را ببینند و به بازرسی آن اتومبیل بپردازند. این محصول در زمینه‌ی حفاظت پیرامونی نیز بسیار کاربردی می‌باشد.

حضور VMI در بازارهای جهانی

رئیس کمپانی VMI در ارتباط با حضور کمپانی در بازارهای جهانی اظهار داشت: در حال حاضر محصولات ما در 58 کشور جهان ارائه می‌شود و قصد داریم تا پایان سال 2019 تعداد این کشورها را به 70 مورد افزایش دهیم.

پروژه‌هایی گسترده

وی به پروژه‌های اجرا شده توسط VMI اشاره کرد و گفت: در سال 2018 ما پروژه‌ای عظیم را در برزیل به اجرا درآوردیم. در این پروژه 450 اسکنر بدن در زندان‌های این کشور نصب و راه‌اندازی شد.

پروژه‌ی دیگری در کشور لیبی داشتیم که در آن تعدادی دستگاه اسکن اتومبیل را نصب کردیم. همچنین در امارات متحده عربی، به منظور تأمین امنیت بازدیدکنندگان جام ملت‌های آسیا پروژه‌ای را راه‌اندازی و اجرانمودیم.سپس ضمن تأکید به حضور پررنگ در بازار خاورمیانه اظهار داشت: VMI هم اکنون تقریباً در تمامی کشورهای منطقه‌ی خاورمیانه و آفریقا دستگاه‌های خود را راه‌اندازی نموده و مطمئناً سال به سال در این منطقه فعالیت و حضور خود را پر رنگ‌تر خواهد ساخت.

ثبت یک پاسخ