۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |
کنترل دسترسیمقالات

حفاظت الکترونیک عرفان و کمپانی Satel لهستان

به گزارش دنیای حفاظت، کمپانی Satel لهستان مجموعه‌ای فعال در حوزه‌ی طراحی، تولید و فروش تجهیزات سیستم آلارم و اعلام هشدار الکترونیکی می‌باشد. این کمپانی در شهر Gdansk کشور لهستان واقع شده است. طیف محصولات این کمپانی عبارت است از کنترل پنل‌، آژیر، دتکتور، ایستگاه‌های مانیتورینگ، کنترلرهای‌ رادیویی و منبع تغذیه با حالت سوئیچینگ. محصولات Satel دارای گواهینامه‌ی ISO 9001:2008 بوده و از کیفیتی در کلاس جهانی برخوردار می‌باشند. همچنین شرکت حفاظت الکترونیک عرفان به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های صنعت حفاظت ایران در بیست و یکمین نمایشگاه اینترسک 2019 در محل غرفه ی Satel حضور یافت.

اطلاع از بازخور مصرف کنندگان در نمایشگاه اینترسک

این کمپانی به منظور توسعه‌ی بازار تجهیزات و نام تجاری خود در منطقه‌ی خاورمیانه، در نمایشگاه Intersec Dubai 2019 شرکت کرد و آخرین فناوری‌ها و محصولات خود را به نمایش گذاشت. Agnieszka Pitrus، مدیر مارکتینگ کمپانی Satel لهستان در مورد انگیزه‌ی این کمپانی از شرکت در این نمایشگاه گفت: ما از تولیدکنندگان تجهیزات در سطح جهانی هستیم و از این رو ملاقات با مشتریان به صورت مستقیم و رو در رو برای ما از اهمیت چشمگیری برخوردار است. صحبت کردن با مشتریان، دریافت اطلاعات لازم در مورد بازار و تقاضا و نیازمندی‌های آنان، توزیع محصولات در مناطق مختلف، آموزش نحوه‌ی کار با محصولات، و دریافت واکنش و بازخور مصرف کنندگان، از جمله دلایل اصلی ما برای شرکت در نمایشگاه اینترسک دبی می‌باشد.

شرکت در نمایشگاه اینترسک

وی افزود: این اولین بار است که کمپانی Satel در نمایشگاه اینترسک دبی شرکت می‌کند و این حضور فرصتی بسیار خوب برای ما به شمار می‌رود؛ چرا که اینترسک، یک رویداد بسیار گسترده است و به ما این فرصت را می‌دهد تا مستقیماً با مشتریان، توزیع‌کنندگان و کاربران تجهیزات حفاظتی در منطقه خاورمیانه دیدار داشته باشیم. همچنین این فرصت به ما کمک می‌کند تا با نیازها و انتظارات کاربران این منطقه آشنایی بیشتری پیدا کنیم.

فناوریهای جدید Satel، تمرکز بر اتوماسیون خانگی

خانم Pitrus در ادامه به تجهیزات جدید Satel اشاره کرد و گفت: در سال 2018 محصولات و راهکارهای جدیدی را روانه‌ی بازار کردیم که در این نمایشگاه نیز به نمایش گذاشتیم. این محصولات عبارتند از نسخه‌ی جدید سیستم‌های دوطرفه‌ی بی‌سیم و سیستم رادیویی رده‌بالای جدید که طیف وسیعی از سیگنال‌های رادیویی را به کار می‌برد. رده‌ی دیگر محصولات اخیر ما، نسل جدید دتکتورهای تشخیص حرکت هستند. گروه سوم نیز به محصولات استانداردی در حوزه‌ی اتوماسیون خانگی بسیار پیشرفته اختصاص دارد که با کنترل پنل‌های پیشرفته‌ی کمپانی ما یکپارچه می‌شوند.

حضور Satel در 50 کشور جهان

مدیر مارکتینگ کمپانی Satel ضمن اشاره به حضور کمپانی در سطح جهانی اظهار داشت: ما در 50 کشور دنیا فعالیت می‌کنیم و همچنان در تلاش برای یافتن فرصت‌های جدید برای گسترش همکاری‌های بیشتری با سایر کمپانی‌ها هستیم تا نام و محصولات خود را در آن کشورها نیز توسعه دهیم. همچنین در مورد حضور Satel در منطقه خاورمیانه گفت: ما تقریباً در تمامی کشورهای خاورمیانه و آفریقا فعال هستیم؛ از جمله امارات، ایران، عراق، سوریه، لیبی و غیره. بنابراین تقریباً در همه جای این منطقه حضور داریم.

محصولاتی متنوع برای انواع صنایع

Agnieszka در ارتباط با بازار هدف تجهیزات و خدمات کمپانی Satel متذکر شد: حوزه و گستره‌ی محصولات ما بسیار وسیع و متنوع است و تقریباً برای تمامی صنایع در ابعاد گوناگون به ارائه‌ی محصول می‌پردازیم. از صنایع بسیار کوچکی نظیر مناطق مسکونی گرفته تا مناطق و صنایعی پر خطر با درصد ریسک بالا مانند بانک‌ها، پالایشگاه‌ها، ارتش و صنایع نظامی، جواهر فروشی‌ها و غیره. بنابراین با گستره‌ی محصولات ما می‌توان حفاظت کاملی را تضمین کرد. این گستره عبارت است از کنترل دسترسی و اتوماسیون خانگی؛ به ویژه بخش اتوماسیون که کارشناسان و متخصصان کمپانی تمرکز زیادی روی آن دارند تا سیستم‌هایی با کاربری آسان تولید کنند، محصولاتی که علاوه بر تضمین ایمنی کاربران، راحتی را نیز برایشان به ارمغان می‌آورند.

ثبت یک پاسخ