۹ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولاتمقالاتنظارت تصویری

استفاده از دوربین سانل برای کرونا به ایران هم رسید

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت در پی انتشار ویروس کرونا در کشور چین و برخی از کشورهای دیگر، دوربین منحصربفرد حرارتی سانل معروف به پاندا برای تشخیص افراد مشکوک به بیماری کرونا در برخی از مراکز کشور چین مورد استفاده قرار گرفت. با توجه به کارایی سطح بالای این دوربین حرارتی و تشخیص چهره سانل در اندازه گیری هوشمند و دقیق درجه حرارت بدن افراد و درخواست بسیار برای استفاده از این سامانه، کمپانی سانل سریعا از کلیه نمایندگی های خود در سطح دنیا درخواست کرد دوربین پاندا مازاد خود را به کشور چین ارسال نمایند.

طی خبری اختصاصی از دنیای حفاظت استفاده از این دوربین سانل برای شناسایی افراد مشکوک به کرونا به ایران نیز رسید. با توجه به آغاز موج بیماری کرونا در شهرهای مختلف کشور، چندین سفارت خارجی در ایران استفاده از دوربین پاندای سانل را در روزهای گذشته آغاز کردند. همچنین ده ها متقاضی دولتی و ارگانی نیز درخواست خرید این دوربین سانل را با تعداد قابل توجهی داشته اند که به علت اقدام سریعتر سفارتهای خارجی در ایران برای پیشگیری از این بیماری دوربینهای باقیمانده در کشور قبل از درخواست های فوق به سفارتهای خارجی ارائه گردیده بود.

گفتنی است دوربین تشخیص دمای بدن سانل در برخی از مراکز و گیتهای ورودی به مانند فرودگاهها، دانشگاهها، مراکز درمانی و …. کشور چین در هفته های گذشته مورد استفاده قرار گرفته است.

همچنین با آغاز بیماری کرونا در کشور ایتالیا تعداد 60 عدد دوربین پاندا سانل برای استفاده در فرودگاههای این کشور توسط ایتالیا درخواست گردید.

دوربین حرارتی سانل توانایی تشخیص دقیق و درج درجه حرارت بدن انسان رادارد. با بهره گیری از این ویژگی منحصربفرد فنی دوربین سانل، ، می توان افراد مشکوک به این بیماری را مورد شناسایی قرار داد. این سیستم مجهز به دو دوربین حرارتی سانل و دوربین تشخیص چهره سانل می باشد، که طی یک پردازش ترکیبی، تجزیه و تحلیل میزان درجه حرارت بدن افراد را مهیا خواهد کرد.

 

ثبت یک پاسخ