۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

معرفی دوربین سانل با تصویر 32 مگاپیکسل

در مواردی جهت کنترل همه جانبه و کلی یک منطقه با اهمیت در سه بعد طول و عرض و ارتفاع در یک منظر، نیاز به یک دوربین خاص وجود دارد که اپراتور بتواند با رویت سریع یک تصویر کلی در یک مانیتور، کلیه اطلاعات بصری مربوطه را در محیط  دریابد. جهت براورده سازی این نیاز کمپانی سانل، دوربین سانل مدل SN-IPP5790DDN  PAN32MP از نوع پانوراما را طراحی نمود. این دوربین پانوراما سانل متشکل از 4 عدد دوربین فیش آی با رزولوشن 8 مگاپیکسل می باشد که جمعا با ارائه تصویری 32 مگاپیکسلی زاویه دید 720 درجه کامل حول خود را بدون هیچ نقطه کوری ارائه می نماید. بدین مفهوم که اپراتور می تواند در یک قاب تصویری از یک نقطه مرکزی تصویر یک سالن بزرگ را مشاهده نماید.

 کنترل این دوربین مدرن سانل به صورت نرم افزاری با رایانه صورت می پذیرد. این دوربین پانوراما مشکل گم کردن مختصات مکانی تصویر یا تاخیر در شناسایی آن را ندارد و اپراتورها به جای استفاده از چندین تصویر حاصل از دوربین های مختلف به صورت واقعی کل سالن را در یک قاب مشاهده می نمایند.

کاربرد این دوربین پانوراما سانل در سالن های بزرگ فرودگاهی ، راه آهن ، مترو ، استودیو ، استادیوم یا همایش و کنفرانس می باشد و در حال حاضر در پروژه های جهانی زیادی در حال استفاده است.

گفتنی است تولیدات کمپانی سانل انواع دوربین های مداربسته شبکه و آنالوگ مدرن، انواع دوربین های حرارتی برای مراکز خاص و حساس، مدل های متنوع دستگاه های ضبط تصاویر با جدیدترین تکنولوژی و کاربری آسان می باشد. تجهیزات نظارت تصویری سانل  برای اماکن حساس مانند فرودگاه ها، مراکز استراتژیک، بانک ها، نظارت شهرها و … طراحی و تولید گردیده است. همچنین دوربینهای با کیفیت بالا برای حفاظت از مال های بزرگ، فروشگاه ها و مراکز مسکونی و اداری نیز توسط سانل ارائه گردیده است.

ثبت یک پاسخ