۹ فروردین ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

دوربین پاندا سانل در تشخیص بیماری کرونا بکار گرفته شد

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت، استفاده از سامانه  تشخیص چهره سانل و تشخیص دمای دوربین سانل معروف به دوربین پاندا سانل جهت تشخیص بیماران مبتلا به کرونا در فرودگاهها، ایستگاههای مترو و اتوبوس، مبادی ورودی مجتمع های اداری و تجاری چین آغاز شد.  با توجه به عملکرد استثنایی دوربین پاندا سانل، نسبت به تشخیص دمای بدن افراد، این دوربین سانل به عنوان یکی از تجهیزات خاص شناسایی این بیماری بصورت گسترده در کشور چین مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با شیوع فراگیر ویروس کرونا در چین و قرنطینه بسیاری از مکانهای این کشور پهناور، پیش بینی می شود بکارگیری این دوربین حرارتی و تشخیص چهره سانل در مراکز خاص کشور چین کمک شایانی را در شناسایی بیماران به عمل آورد.

 در پی این رخداد، کمپانی سانل از تمامی نمایندگان جهانی و بزرگ خود درخواست کرد، در صورت در اختیار داشتن مازاد این دوربین سانل، هر چه سریعتر با هماهنگی های انجام گرفته این دوربین به کشور چین برگردانده شود تا بتوانند از این سامانه منحصربفرد در شناسایی و کنترل بیماری کرونا استفاده حداکثری را نمایند.

دوربین حرارتی سانل توانایی تشخیص دقیق و درج درجه حرارت بدن انسان رادارد. با بهره گیری از این ویژگی منحصربفرد فنی دوربین سانل، ، می توان افراد مشکوک به این بیماری را مورد شناسایی قرار داد. این سیستم مجهز به دو دوربین حرارتی سانل و دوربین معمولی سانل می باشد، که طی یک پردازش ترکیبی، تجزیه و تحلیل میزان درجه حرارت بدن افراد را مهیا خواهد کرد.

شایان ذکر است طبق آخرین اخبار دریافت شده از کمپانی سانل، دولت چین با امضای قرارداد بزرگی نسبت به درخواست تولید انبوه این دوربین حرارتی سانل، بخش بزرگی از ظرفیت تولید این کمپانی معتبر، به تولید و عرضه دوربین پاندا اختصاص یافت. 

ثبت یک پاسخ