۹ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

سیستمهای حفاظت پیرامونی CIAS در نمایشگاه اینترسک

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت، کمپانی ایتالیایی CIAS (چیاس) همچون سالهای قبل، امسال نیز در نمایشگاه اینترسک 2020 شرکت نمود. همچنین شرکت حفاظت الکترونیک عرفان، نمایندگی کمپانی معتبر CIAS، در نمایشگاه اینترسک و در محل غرفه این کمپانی تولید کننده  سیستمهای حفاظت پیرامونی حضور پیدا کرد.

یکی از محصولات حفاظت پیرامونی CIAS که برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد، SIOUX PRO2 نام دارد که یک سیستم تشخیص نفوذ عوامل بیگانه بوده و بر روی فنسها نصب می شود. این محصول از سال 2012 ارائه و به بازار عرضه شد و نسخه جدید و به روزرسانی شده آن در نمایشگاه intersec 2020  ارائه گردید.

این سیستم قادر به تشخیص بریده شدن، جابجایی و بالا رفتن از فنس است و بیش از 280 حسگر مختلف دارد. مدل سال 2020 این محصول CIAS پیشرفتهای چشمگیری نسبت به مدل سالهای گذشته به دست آورده است. در این مدل، سنسورها را میتوان در حداکثر 80 زون آلارم توزیع کرد، در حالی که در مدلهای قبلی، سنسورها حداکثر در 20 زون آلارم قابل تقسیم بودند.

در این محصول، فاصله کنترلرها از حداکثر 750 متر در مدل قبلی، به حداکثر 1500 متر رسیده است.

از دیگر قابلیتهای این سیستم حفاظت پیرامونی cias می توان به قابلیت Redundancy، محفظه مجهز به IP65 و نرم افزار SIOUX TEST PRO اشاره کرد.

گفتنی است که نمایشگاه اینترسک دبی 2020، روز یکشنبه 19 ژانویه 2020 آغاز به کار کرد و تا سه شنبه 21 ژانویه ادامه دارد.

ثبت یک پاسخ