۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

نمایشگاه حفاظتی ISC West رویدادی بزرگ در صنعت حفاظت

کنفرانس و نمایشگاه بین المللی حفاظت که به اختصار ISC West نامیده میشود، یکی از بزرگترین رویدادهای ایمنی و حفاظتی در ایالات متحده است. این نمایشگاه حفاظتی در مرکز نمایشگاهی Sands Expo واقع در شهر لاس وگاس ایالت نوادا برگزار میشود که امسال تاریخ برگزاری آن هفدهم تا بیستم مارس 2020 برابر با 27 اسفند 98 تا اول فروردین 99 (دوره آموزشی SIA Education@ISC:17 تا 19 مارس/نمایشگاه: 18 تا 20 مارس) می باشد. بازدیدکنندگان در این نمایشگاه حفاظتی فرصت آن را خواهند داشت تا با بیش از 30 هزار کارشناس و متخصص در حوزه ایمنی و حفاظت ارتباط برقرار کنند، بالغ بر 1000 غرفه گذار و برند را بازدید نمایند و از جدیدترین فناوریها در مباحث و موضوعات مختلفی همچون یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، بیومتریک و کنترل دسترسی گرفته تا نظارت تصویری، راهکارهای خانه هوشمند، ایمنی و پهپادها و رباتها مطلع شوند.

به موازات پیشرفت تکنولوژی در سراسر جهان، ISC West امسال حوزه محصولات حفاظتی و فناوریهایی که ارائه میدهد را گسترده تر کرده است. علاوه بر اسپانسر قبلی این نمایشگاه یعنی مؤسسه صنعت حفاظت، بازدیدکنندگان میتوانند در برنامه آموزشی به نام SIA Education@ISC شرکت کرده و بیش از 85 جلسه آموزشی را تجربه کنند، که نکات ارزشمندی در مورد صنعت حفاظت آموزش میدهد تا از وقوع حوادث آینده پیشگیری شود.

در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می توانند محصولات حفاظتی را در 120 دسته بندی مختلف مشاهده کنند. بخشهای کلی این نمایشگاه عبارتند از: حفاظت، پهپادها و روباتها، فناوریهای جدید، پیشگیری از خسارت و زنجیره تولید، ایمنی عمومی و خانه هوشمند.

حفاظت در ISC West

امروزه راهکارهای مبتنی بر اینترنت اشیا یا IoT در بخش حفاظت و ایمنی، در مرکز توجه قرار دارد. اما با اتصال دستگاه های بیشتر، خطر حملات بیشتر میشود. این بخش از نمایشگاه، جدیدترین و به روز ترین اطلاعات و محصولات حفاظت سایبری برای سرمایه های فیزیکی، دسترسی به خدمات حفاظتی و نظارت و مدیریت بهتر با کمک خدمات ابری را ارائه می دهد. همچنین شرکت کنندگان می توانند در مورد فناوریهای ارتقا یافته آنالیتیک با کمک هوش مصنوعی، تشخیص صدا و تشخیص چهره و نیز دیگر فناوریهای مدرن مانند ارتباطات ایمن، بیومتریک، ذخیره سازی و غیره اطلاعات ارزشمندی بیاموزند.

پهپادها و روباتها در ISC West

سیاستها، قوانین و مقررات کاربری و همچنین هنجارهای اجتماعی هنوز هم در مورد استفاده از بسیاری فناوریها و تجهیزات جدید دنیا کامل نشده و در حال بررسی بیشتر است. اما استراتژیها و راهکارهای استفاده از پهپادها و رباتها امروزه آماده شده و با سرعت زیادی نیز کاملتر میشود. ایمنی و حفاظت یکی از بزرگترین بازارهایی است که سیستمهای خودکار و هوشمند را به کار میگیرد و با کمک پهپادها از تسهیلات حساس و مهم حفاظت میشود. رباتهای بزرگی نیز با این هدف ساخته میشوند. در این نمایشگاه آخرین تجهیزات پروازی بدون سرنشین (UAV)، وسایل نقلیه و رباتهای بدون سرنشین (UGV)، پهپادها و نرم افزارها و برنامه های مربوط به آنها به نمایش در خواهند آمد.

فناوریهای جدید در ISC West

نوآوری، تحقیق و توسعه و ایده های جدید، نقطه عطفی در صنعت حفاظت و ایمنی به شمار می رود. دائماً تغییرات و تحولات در این صنعت رخ می دهد. در این نمایشگاه با فناوریهای آینده و موضوعات داغ صنعت نیز آشنا خواهید شد. مصداق این نوآوری و پویایی، وجود بیش از 50 کسب و کار جدید در صنعت است که در 5 سال اخیر به وجود آمده اند.

پیشگیری از خسارت و زنجیره تولید در ISC West

با نزدیکتر شدن موضوعات حفاظت فیزیکی و حفاظت دیجیتال به یکدیگر، تقاضای کاربران، گسترش محصولات و راهکارهای مربوط به جلوگیری از بروز خسارت و حفاظت از زنجیره تولید بیشتر شده است. حدود 70 درصد از کاربران و یکپارچه سازان بازدید کننده در نمایشگاه ISC West راهکارهای پیشگیری از خسارت و زنجیره تولید را در پروژه های خود در نظر میگیرند.

ایمنی عمومی در ISC West

راهکارها و خدمات ایمنی عمومی برای محافظت از جوامع، کشورها و جهان ما ضروری است. ایمنی عمومی جوانب مختلفی را در بر می گیرد؛ از ایمن نگاه داشتن خیابانها، جاده ها و آبراهها گرفته تا تضمین امنیت مدارس و دانشگاه ها، بیمارستانها، فرودگاه ها، مراکز ورزشی و تفریحی، سیستمهای حمل و نقل، مراکز خرید، اماکن عمومی و مراکز دولتی. در زمینه ایمنی عمومی، راهکارهای بسیار متعددی در نمایشگاه ISC West ارائه می شوند؛ از جمله حفاظت پیرامونی، گیت ها، مرزها، نظارت تصویری، کنترل دسترسی و آلارم و همچنین فناوریهایی برای تشخیص مواد مخدر و اسلحه، سیستم تشخیص پلاک خودرو، تشخیص چهره و هوش مصنوعی و غیره.

خانه هوشمند در ISC West

راهکارهای خانه هوشمند در سالهای اخیر با رشد چشمگیری مواجه بوده اند. این رشد فرصتی نیز برای افزایش کاربری سیستمهای آلارم، قفل و کنترل دسترسی، ویدئو و حفاظت پیرامونی فراهم کرده است. علاوه بر این گسترش راهکارهای کامل در حوزه های قابلیت اتصال و یکپارچه سازی، انرژی و روشنایی، تشخیص نشت آب، گاز و دود و دستگاه های ایمن برقراری ارتباط هوشمند را نیز در پی داشته است.

نمایشگاه ISC West یک ماه زودتر از سالهای گذشته و در ماه مارس ( دوره آموزشی SIA Education@ISC: 17 تا 19 مارس/ نمایشگاه: 18 تا 20 مارس) در مرکز نمایشگاهی لاس وگاس برگزار خواهد شد.

ثبت یک پاسخ