۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
اخبار ایمنی و حفاظتیاخبار شرکت هامقالاتنظارت تصویری

جزئیات فروش کمپانی Pelco در سال 2019

کمپانی Pelco توسط مجموعه خصوصی Transom Capital خریداری شد

در سال 2019 فصل جدیدی برای کمپانی پلکو Pelco رقم خورد؛ چرا که این کمپانی توسط گروه سرمایه گذاری Transom Capital خریداری شد و بر اساس یک قرارداد و توافق فی ما بین، مدیریت کمپانی Pelco و کارکنان آن بر عهده شرکت نامبرده قرار گرفت. آیا این معاهده، آینده Pelco را تغییر خواهد داد؟ آیا این قرارداد به معنای کمرنگ شدن یا از بین رفتن برند Pelco در صنعت حفاظت خواهد بود؟ در این مطلب، به جزئیات این معاهده و تأثیرات آن در آینده می پردازیم.

کمپانی Pelco توسط گروه سرمایه گذاری Transom Capital خریداری شد که یک شرکت خصوصی از مجموعه‌ی Schneider Electric می‌باشد. از زمان اجرای این معامله، کمپانی Transom Capital در راستای مدیریت Pelco و کارکنانش اقداماتی انجام داده تا فصل جدید و پر سودی را برای این کمپانی رقم بزند. پس از این قرارداد، کمپانی Pelco همچنان دفتر مرکزی خود را در شهر Fresno ایالت کالیفرنیا حفظ کرد و دفتر مرکزی فروش آن نیز همچنان در نیویورک است.

گذار از سیستمهای آنالوگ به IP

به گفته برندن هارت، نایب رئیس اجرایی گروه Transom Capital: این قرارداد تحولی در صنعت به شمار میرود و تغییراتی از جمله تأثیر بر قیمت و گذار از سیستمهای آنالوگ به IP و تولید سیستمهای جدید IP را در پی دارد.

نوآوری در محصولات

استوارت راولینگ، نایب رئیس بخش استراتژی بازار کمپانی Pelco ضمن اشاره به ارتقای نوآوری در تجهیزات حفاظتی و راهکارهای آینده پلکو اظهار داشت: اکنون فرصتی فراهم شده تا بیش از پیش دیده شویم و سایر کاربران در سراسر جهان که برند Pelco را به خوبی نمیشناختند با ما بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: ما قصد داریم به واسطه این همکاری  راهکارهای جدیدی را در دوربینهای مداربسته پلکو و محصولات حفاظتی کمپانی ارائه کنیم. سال 2020 برای گسترش تنوع محصولات و رشد و توسعه فناوری، فرصت بسیار خوبی خواهد بود.

ثبت یک پاسخ