۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار رویدادها

دوربین مداربسته داهوا، برنده جایزه ای ارزشمند

طی رویداد CPSE 2019 که در تاریخ ٢٨ تا ٣١ اکتبر 2019 برابر با ۶ تا ٩ آبان  ١٣٩٨در شنژن چین برگزار گردید، جایزه جام طلایی به برترین محصول ایمنی و حفاظتی اعطا شد.. برنده این جام طلایی از نظر کیفیت، عملکرد، سهم بازار، کاربری و سایر عوامل یک محصول نظارت تصویری مورد بررسی قرار می گیرد. دوربین داهوا پانورامیک شبکه (Dahua Hubble) امسال این جایزه را در بخش نظارت تصویری از آنِ خود کرد.

دوربین پانورامیک داهوا Dahua Hubble به عنوان نسل جدیدی از خانواده دوربینهای شبکه پانورامیک اولترا اچ دی (Ultra HD)، قابلیت PTZ سریع و طراحی چند سنسوره را از این خانواده به ارث برده است. این دوربین همچنین در برابر نفوذ برف و باران مقاوم است.  دوربین داهوا به هشت سنسور CMOS 4/3 اینچی 1920 در 1080 همراه با یک سنسور 1.8 اینچی مجهز است و امکان نظارت شبانه روزی را فراهم می سازد.

بارزترین قابلیتهای این دوربین مداربسته داهوا عبارتند از فناوری ردیابی پویا، الگوریتم شناسایی چهره، دید پانورامیک 360 درجه، امکان استفاده از واقعیت افزوده جهت تشخیص دقیق افراد و اشیای متحرک و غیره.

این دوربین حفاظتی داهوا برای کاربری در مکانهای عمومی، نظارت شهری، اماکن دولتی، مدارس، فرودگاهها، مناطق مسکونی و سایر مواردی که نیاز به نظارت تصویری با دید وسیع دارند، مناسب است.

ثبت یک پاسخ