۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

سه کمپانی Arrow Electronics، Rigado و Iconics راهکار ساختمان هوشمند عرضه می‌کنند

کمپانی Arrow Electronics اعلام کرد که به تازگی راهکار مانیتورینگ هوشمند برای مناطق مسکونی ارائه نموده است. این فناوری، یک راهکار ساختمان هوشمند IoT جدید می‌باشد که با همکاری دو کمپانی دیگر به نام‌های Rigado و Iconics تولید شده است.

از آنجا که این سه کمپانی به ترتیب در زمینه‌های الکترونیک، IoT و نرم‌افزار تخصص دارند، راهکاری هوشمند برای ایمن‌سازی و مدیریت ساختمان‌ها ارائه کرده‌اند که برای ساختمان‌ها و مجتمع‌های بسیار بزرگ کاربرد دارد. نظارت و کاربری، ویژگی‌های اصلی و مهمی هستند که به مدیران ساختمان‌های تجاری و اداری، درک عمیقی از چگونگی استفاده از محیط کار می‌بخشند و موجب افزایش کارآیی و بهره‌وری در کار خواهند شد.

این فناوری جدید گستره‌ی عظیمی از حسگرها، دستگاه‌ها، یکپارچه‌سازی داده‌های ابری و موارد دیگری از این دست را در حوزه راهکار ساختمان هوشمند پشتیبانی می‌کند. راهکار جدید این سه کمپانی با ترکیب فناوری Rigado Cascade با حسگرها، قابلیت اتصال سلولار، پشتیبانی مهندسی و خدمات ابری توسط فناوری‌های Iconics و Microsoft Azure، توانسته مجموعه‌ای متشکل از فناوری‌ها و قابلیت‌های گوناگون برای هوشمندسازی ساختمان‌ها را تشکیل دهد.

ثبت یک پاسخ