۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

تشخیص چهره در ویدئوی لایو با MOBOTIX و RealNetworks

در اوایل سال 2017، دو کمپانی MOBOTIX و RealNetworks همکاری استراتژیک خود را آغاز کردند. اخیراً کمپانی RealNetworks تخصص خود را در حوزه‌ی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به طور چشمگیری ارتقا بخشیده است. به گفته‌ی Thomas Lausten، مدیرکل کمپانی MOBOTIX: قدرت نوآوری، استانداردهای کیفیت و تعهد ما نسبت به تولید راهکارهای باکیفیت و مشتری محور، منجر به شکل‌گیری همکاری و مشارکت ما با کمپانی RealNetworks شد.

SARF نام جدیدترین راهکار کمپانی RealNetworks است که سیستم دقیق مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص چهره می‌باشد و برای رفع چالش‌های مربوط به ویدئوی لایو ارائه شده است.

این دو کمپانی پتانسیل بسیار وسیعی را در بازار جهانی برای اجرای راهکارها و پروژه‌های گسترده پیش‌بینی می‌کنند.

Thomas Lausten افزود: ما اخیراً طی پروژه‌ای در یکی از موزه‌های بزرگ اروپا این سیستم تشخیص چهره را راه‌اندازی کردیم. در این موزه، فناوری آنالیتیک لایو SAFR در ورودی و سایر بخش‌های داخل موزه نصب و اجرا شد تا به طور خودکار تعداد افراد را در طول روز شمارش کند. این فناوری با استفاده از تجزیه و تحلیل جمعیتی، اطلاعاتی نظیر سن و جنسیت افراد را نیز مشخص می‌کند. همچنین به آنالیز حالت (خلق و خوی) افراد می‌پردازد. راهکار نام‌برده تلفیقی است از دوربین‌های نظارتی MOBOTIX و پلتفرم تشخیص چهره‌ی SAFR.

ثبت یک پاسخ