۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

دوربین آیدیس در پیست پارک زندورت هلند

پیست پارک زندورت (Circuit Park Zandvoort) یک پیست ورزش اتوموبیلرانی، واقع شده در شمال شهر زندورت هلند است. این مکان یکی از استراحتگاههای ساحلی اصلی در هلند و در نزدیکی ساحل دریای شمال می باشد. در سال جدید سری مسابقات پیست فرمول 1 اتومبیلرانی بزرگی تحت عنوان 2020 Formula 1 Grand Prix برگزار می شود. به همین جهت مسئولین این پیست، درصدد ارتقای سیستم نظارت تصویری و دوربینهای مداربسته در این مکان برآمدند. هدف از این پروژه، نظارت دقیق و لحظه به لحظه بر مسابقه و در نهایت ارتقای کیفیت برگزاری آن بوده است. در این پروژه از سیستمهای حفاظتی و راهکارهای نظارتی IDIS و دوربین آیدیس استفاده شد.

نظارت دقیق همراه با حفاظت و ایمنی

از نظر نیک اود لاتیکوز، مدیر راه در هلند، یکی از اهداف اصلی از اجرای این پروژه، راه اندازی تجهیزات و راهکارهایی است که کاربری را آسانتر کنند و با فناوریهای آینده نیز قابلیت تطابق داشته باشند. به همین جهت آنان تیم کمپانی کره ای و تجهیزات حفاظتی IDIS را انتخاب کردند.

نرم افزارهای مدیریت ویدئو آیدیس

در قلب این سیستم نظارت تصویری جدید، سرور IDIS مجهز به فناوری NVR 64 کاناله DS-IR300 و نرم افزار مدیریت ویدئوی آیدیس IDIS Solution Suite به کار رفت. بنابراین دوربینهایی که در طول مسیر نصب شده اند به آسانی با یکدیگر و با سایر سیستمها یکپارچه می گردند. این دوربینها عبارتند از دوربینهای بولت آیدیس و PTZ 12 مگاپیکسلی و اسپید دام آیدیس 5 مگاپیکسلی

سیستم مانیتورینگ به کار رفته در این پروژه نیز IDIS Smart UX Controls نام داشت تا تصاویر را به صورت آنی و با کیفیت و وضوح بالا، بدون تأخیر، اعوجاج و یا سایه ارائه کند؛ حتی با وجود سرعت بالای اتومبیلهای شرکت کننده در پیست.

دوربینهای PTZ آیدیس برای دنبال کردن اتومبیلها

در اتاق کنترل یک تیم 10 نفره با نرم افزارهای IDIS Solution Suite پس از دریافت آموزشهای لازم، آغاز به کار کردند. این پرسنل قادر به جستجوی آسان و کنترل روان دوربینهای UHD PTZ آیدیس  هستند.

 

 

 

ثبت یک پاسخ