۹ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

محافظت از یک مرکز جواهرفروشی در لندن با سیستم قفل‌ هوشمند

کمپانی Mul-T-Lock با قفل‌های CLIQ® یک مرکز رده‌بالا و گسترده‌ی جواهرفروشی را به سیستم قفل هوشمند تجهیز کرده تا به مدیریت دسترسی به گاوصندوق‌ها و سایر محفظه‌های حاوی جواهرات قیمتی کمک کند. این مرکز جواهر فروشی به دلیل ذخیره کردن قطعات طلا و جواهر و همینطور سنگ‌های قیمتی در جستجوی یک راهکار حفاظتی رده بالا بود که به پرسنل فروش اجازه دهد تا به محفظه‌ها و ویترین‌های به‌خصوصی دسترسی داشته باشند، بدون اینکه نگران باشند که اگر یکی از کلیدها گم شد، مجبور شوند کل محفظه را تعویض نمایند.

ارائه‌ی حداکثر حفاظت

بیش از 50 قفل هوشمند دوربین‌دار CLIQ از کمپانی Mul-T-Lock در جواهرفروشی‌های این مجموعه روی هر محفظه نصب شد. این قفل‌ها قابلیت‌هایی نظیر توانایی زمان‌بندی اجازه‌ دسترسی به هر کلید و نیز دسترسی با زمان محدود را به پرسنل می‌دهند. در این حالت، هر یک از کارکنان اجازه‌ی دسترسی به گزیده‌ای از محفظه‌ها را در زمانی مشخص دارند و این موارد را ادمین یا مدیریت تعیین می‌کند.

کریس کریسوستومو (Chrys Chrysostomou) مدیر عامل Elelock اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها در این پروژه، خطر حفاظتی بود که اگر کلیدهای محفظه گم می‌شد، مجموعه را تهدید می‌کرد. فناوری Mul-T-Lock CLIQ به شما این امکان را می‌دهد تا در عرض چند دقیقه دسترسی را لغو سازید، در حالی که در یک سیستم قدیمی و سنتی مجبور بودید کلاً قفل و کلید را تعویض نمایید که بسیار هزینه و زمان‌بر است.

وی افزود: نصب و راه‌اندازی این سیستم کنترل دسترسی جدید بدون نیاز به هیچ‌گونه کابل‌کشی، آسان است و در نتیجه برای موارد کاربری گوناگون مناسب خواهد بود. همچنین به مدیریت این جواهرفروشی در مورد نحوه‌ی کاربری، مدیریت و نگهداری این سیستم، آموزش‌های لازم داده شد.

ثبت یک پاسخ