۹ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

سیستمهای حفاظتی بوش در بندر پراسکی لهستان

یکی از بزرگترین پروژه های تجاری و معماری اروپا، تجهیز بندر Praski است که 38 هکتار مساحت دارد و در قلب پایتخت لهستان (وارسا) واقع شده است. این پروژه وسعتی بیش از 160 هزار متر مربع منطقه مسکونی و 190 هزار متر مربع مرکز اداری دارد. بخش های دیگری نظیر مراکز فروش، هتلها و رستورانها، فضاهای سبز بزرگ و پارکینگها نیز جزو پروژه بندر Praski هستند.ایجاد محیطی امن و ایمن برای زندگی، کار و استراحت، هدف اصلی اجرای این پروژه بود. به همین منظور دوربین مداربسته بوش و فناوریهای سیستمهای حفاظتی بوش برای این پروژه انتخاب شدند تا راهکارهای یکپارچه شامل سیستمهای تشخیص حریق، نظارت تصویری و سیستم مدیریت ساختمان در این شهر به اجرا درآید.

مدیریت ویدئویی بوش

حفاظت شبانه روزی بندر پراسکی لهستان با ترکیبی از دوربین‌ مداربسته بوش شامل IP بولت، دام و PTZ  فراهم شد و در بخشهای مختلفی شامل فضاهای باز و بخشهای زیر زمینی، ورودی ساختمانها، گاراژها و آسانسورها نصب و راه اندازی شدند. کنترل مرکزی دوربینها، سیستمهای حافظه و ضبط نیز توسط سیستم مدیریت ویدئویی بوش (BVMS) با کاربری آسان صورت میگیرد که میتواند تصویر، صدا و داده های هزاران دوربین در سطح شهر را مدیریت کنند.

سیستم آلارم و تشخیص حریق

جهت تضمین ایمنی ساکنین، کارکنان و سایر شهروندان در تمام ساعات شبانه روز، نیاز مبرمی به یک سیستم حفاظت حریق و آلارم وجود دارد. بنابراین از سری 5000 پنل حریق ماژولار بوش استفاده شده که در ابعادی وسیع ایمنی را فراهم می سازد.

به حداقل رساندن آلارمهای اشتباه و افزایش دقت در تشخیص موقعیت بحرانی جهت فعالسازی آلارم از جمله مهمترین معیارهای تشخیص یک سیستم دقیق و کارآمد به شمار میرود. محافظت از مناطق حساس و در معرض خطر با دتکتورهای اپتیکال و اپتیکال-حرارتی مانند گاراژها فراهم شد و دتکتورهای دیگری نیز در سقفها، بالابرها و سایر بخشهای ساختمانها نصب گردید.

سیستم BIS یا پلتفرم یکپارچه سازی ساختمان

در این شهر سیستم پلتفرم یکپارچه سازی ساختمان BIS نیز به اجرا درآمد که مدیریت مرکزی و مانیتورینگ سیستمهای حفاظتی در تمام منطقه را پشتیبانی میکند. Port Praski از جمله شهرهایی است که دائماً رشد میکند بنابراین متخصصان حفاظتی این پروژه باید راهکاری ارائه میکردند که از نظر ظرفیت، پهنای باند و انعطاف در یکپارچه سازی، آینده را نیز تضمین کند.

با وجود سیستمهای حفاظتی اجرا شده در این پروژه، سیستمهای حفاظت ویدئویی با دوربینهای رزولوشن بالا، بدون نیاز به جابجایی زیرساختهای شبکه IP و نرم افزارهای نصب شده کنونی میتوانند ارتقا یابند.

ثبت یک پاسخ