۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

فناوری بیومتریک در سوپرمارکت

محصولات بیومتریک Traka برای مراکز فروشگاهی مانند سوپرمارکتها و فروشگاههای زنجیره ای بسیار مناسب و کارآمد هستند.

قفلهای بیومتریک و سیستمهای قفل هوشمند تراکا با هدف افزایش بهره وری و کاهش خطرات مربوط به ایمنی و حفاظت به ویژه کنترل دسترسی از طریق بیومتریک، طراحی و ساخته میشوند.

این محصولات بیومتریک Traka در یک مرکز پخش برای چهار سوپرمارکت بزرگ انگلیس نصب و راه اندازی شدند. به گفته یکی از مسئولین اجرایی این مرکز: مراکز توزیع ما به منظور برآورده ساختن تقاضای تمامی مشتریان، دائماً در حال رشد و گسترش هستند و این رشد نیاز به استانداردهای جدید در فناوری بیومتریک و حفاظت را روزافزون میسازد.

وی افزود: برای اینکه انبارها با حداکثر گنجایش کار کنند، ما سعی میکنیم ورود و خروج و رفت و آمد پرسنل مجاز را تا حد امکان ساده تر کنیم. محصولات بیومتریک Traka نه تنها در ارائه دسترسی آسان بلکه در امکان ارتقای حفاظت بیشتر و سیستم کارآمدتر مؤثر هستند.

قفسه های کلید Traka مدل L-Touch در این مرکز نصب شده اند که به طور ویژه برای سازمانهای بزرگ با گردش مالی بالا طراحی و تولید میشوند. سه سیستم قفل دیگر با دسترسی بیومتریک نیز افزوده شده تا حفاظت را ارتقا داده و ورود و خروج افراد مجاز به محدوده را با اثر انگشتشان مطمئنتر سازد. قابلیت کنترل حسابرسی در قفسه های کلید و راهکارهای قفل کننده از دقت و هوشمندی بالایی برخوردارند.

استیو بامفری، مدیر فروش این مرکز فروشگاهی افزود: به دست آوردن حفظ جایگاه چهارمین فروشنده برتر در انگلیس مسئولیت بسیار بزرگ و مهمی است که در این میان افزایش سرعت عمل در کنار امنیت بالا از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. وی ادامه داد: مهمترین چالش برای ما برآورده ساختن نیازهای مشتری است. بنابراین، سیستمهای بیومتریکی را نصب کردیم که ما را در ارائه خدمات و بهره وری هر چه بیشتر، متمایز سازند.

ثبت یک پاسخ