۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

کنترل مرکز بهداشت روانی با راهکار کنترل دسترسی SMARTair

زمانی که سیستم قفل‌های مکانیکی قدیمی می‌شوند، چالش‌هایی به وجود می‌آید. مدیران مرکز بهداشت و درمان روانی Syrenparken در جنوب دانمارک دچار این معضل شده بودند. با این وجود، دسترسی دادن تنها به پرسنل قابل اعتماد، بسیار حساس و مهم است.

در نهایت، مسئولین این مرکز تصمیم گرفتند سیستم کنترل دسترسی خود را ارتقا دهند. یک هدف اصلی برای این کار، دورانداختن کلیدهای قدیمی بود که به راحتی مفقود می‌شدند و خطر افتادنشان در دست افراد غیر مجاز را افزایش می‌داد. آنان همچنین می‌خواستند بهره‌وری کارکنان را افزایش دهند؛ چرا که هر یک از کارکنان سه الی چهار کلید داشتند که برای انجام وظایف روزانه‌ی خود باید دائماً همراهشان می‌بود.

مرکز Syrenparken سیستم کنترل دسترسی SMARTair را از کمپانی ASSA ABLOY نصب کرد تا تمامی این نیازهایش مرتفع گردد.

تاکنون 143 دستگاه قفل بی‌سیم  SMARTair در اتاق‌های اسکان، درب‌های دفاتر، اتاق دارو و سایر مکان‌های دیگر این مرکز نصب و راه‌اندازی شده است. پرسنل و ساکنین، درب‌ها را با راهکار استاندارد و قابل برنامه‌ریزی MIFARE باز می‌کنند.

Henrik Jürs، رئیس مرکز Syrenparken اظهار داشت: می‌توانیم سیستم کنترل دسترسی خود را روی یک سرور مجازی قرار دهیم. اگر یکی از کامپیوترهایمان از کار بیفتد، می‌توانیم یک کامپیوتر جدید را جایگزین آن کرده و مجدداً دسترسی را برقرار سازیم. به حفاظت داده‌ها نیز اطمینان داریم.

پارامتر مهم دیگر، منعطف‌ بودن در مدیریت سیستم است که SMARTair تعیین ادمینی که به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشد و حتی زمان دسترسی را آسان نموده است. ضمناً به جای حمل یک دسته کلید، هر یک از کارکنان دیگر تنها یک کارت به همراه خواهد داشت که تنها به مکان‌های مورد نیاز دسترسی را ممکن می‌سازد.

ثبت یک پاسخ