۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
آلارممقالات

نتیجه تحقیقات و پیش بینی در مورد سیستم های آلارم

بر اساس گزارشی جدید از گروه تحقیقاتی Freedonia Group، انتظار می رود درآمد جهانی خدمات مانیتورینگ آلارم طی چند سال آینده سالانه 3.8 درصد رشد داشته باشد و در سال 2024 به 63.1 میلیارد دلار خواهد رسید.

این گزارش تحت عنوان گزارش «خدمات حفاظت جهانی» اظهار می دارد که رشد درآمد در بخش آلارم و اعلام هشدار، ناشی از افزایش جذب خدمات ارزنده تر و رده بالا است، به ویژه در بازار تجاری. این کمپانی تحقیقاتی خاطرنشان کرده است خدماتی که بالاترین پتانسیل افزایش تقاضا را دارند، بخش مانیتورینگ و نظارت ویدئو هستند؛ با توجه به توانایی آن در کمک به تأیید آلارم و پاسخ به نیروهای اجرای قانون و پلیس.

اگرچه هزینه های ذخیره سازی و انتقال داده ها از گذشته، نظارت ویدئویی را جزو یکی از خدمات حفاظت در محل دسته بندی کرده است، اما ارائه دهندگان نظارت آلارم اکنون آن را به عنوان یک سرویس با ارزش افزوده ارائه می کنند؛ چرا که این هزینه ها را کاهش می دهد.

به علاوه، این کمپانی تحقیقاتی اظهار داشت که جذب بالاتر تجهیزات مانیتورینگ خانگی مربوط به اینترنت اشیا (IoT)، درآمدها را در بازار مناطق مسکونی افزایش خواهد داد. تولید سیستم های مانیتورینگ خانگی تا حدودی با خدمات مانیتورینگ آلارم بیرونی کامل خواهد شد؛ چرا که افزایش تعداد تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند، امکان مانیتورینگ شخصی را بیشتر می کنند.

ثبت یک پاسخ