۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
سیستم های یکپارچهمقالات

یکپارچه سازان چه نقشی در فروش محصولات حفاظتی دارند؟

یکپارچه سازان سیستم های حفاظتی ، بخش مهمی از کانال فروش این تجهیزات به شمار می روند. دلیل اصلی این اهمیت آن است که در نهایت ویدئوآنالیتیک باید با راهکارهای حفاظتی دیگر کار کند و این کار به واسطه یکپارچه سازان سیستم ها به اجرا در خواهد آمد.

Asaf Birenzvieg (آصف بیرنزویگ)، مدیرکل کمپانی Viisights توضیح داد که بیشترین فروش خود را از طریق یکپارچه سازان سیستم ها انجام می دهند و سعی دارند ارتباطات خود را با آنان گسترش دهند.

وی اظهار داشت: «ما همکاری هایی با یکپارچه سازان بزرگی مانند Motorola Solutions و NEC داریم و همچنین تلاش می کنیم با شرکت های کوچکتری نیز همکاری کنیم. ما به دنبال گسترش شبکه یکپارچه سازان سیستم هایمان در مناطق مختلف هستیم».

پشتیبانی از یکپارچه سازان

بیشتر کمپانی ها اظهار می دارند که کار کردن با یکپارچه سازان ارزش خدماتی که به مشتریان نهایی ارائه می کنند را بیشتر می سازد. Scott Sieracki (اسکات سیراکی)، مسئول فروش و مارکتینگ ارشد در کمپانی Davista توضیح داد که تقویت ارتباط و مشارکت، امکان همکاری با برندها و فناوری های برتر جهان را فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: «هر کاربر نهایی که با ما ملاقات و مذاکره داشته، به دنبال توسعه فناوری هوش مصنوعی در پروژه های حفاظتی خود بوده اند. آنان همیشه دقیقاً نمی دانند که هوش مصنوعی برای چه موقعیت هایی مناسب خواهد بود اما درک می کنند که عملیاتی کردن اقدامات حفاظتی از اهمیت زیادی برخوردار است. حال، یک شریک حفاظت فیزیکی می تواند راهکارها و تکنولوژی ها را به مشتری ما ارائه نماید تا ارزش سایر خدمات و فناوری هایی که در حال حاضر ارائه می کنند، را گسترش دهند.

Garrett Larsson (گارت لارسون) مدیرکل کمپانی Rhombus Systems اظهار داشت: «ما 100 درصد محصولات خود را از طریق این کانال می فروشیم. ما آنان را به عنوان عاملی حیاطی برای کسب و کارمان تلقی می کنیم و می خواهیم به آنان در داشتن روابطی موفق با مشتریانشان کمک کنیم؛ چرا که می دانیم این موفقیت به سود همه است. شرکای ما می دانند که وقتی با ما کار کنند، یک ارائه دهنده فناوری پشتیبان آنان خواهد بود که در موفقیتشان سهم چشمگیری دارد».

نقش یکپارچه سازان

Amit Phansalkar (امیت فانسالکار)، مدیرکل کمپانی Netra اظهار داشته که سه عامل ارزش بیشتری به خدمات یکپارچه سازان می دهد. این سه عامل عبارتند از: سادگی، پیشرفته بودن و قیمت.

وی تشریح کرد: «در مورد سادگی از دیدگاه ما باید بگویم ما یک رابط برنامه ریزی واحد داریم که به واسطه آن تمامی قابلیت ها مانند تشخیص اشیا، تشخیص فعالیت و حتی مواردی مانند تشخیص مدل خودرو را ارائه می کند. عامل پیشرفته بودن به توانایی یکپارچه سازی روان با سایر راهکارها اطلاق می شود. یکپارچه ساز یا توزیع کننده می توانند راهکار ما را در عرض چند ساعت با سایر تجهیزات و راهکارها یکپارچه سازی کنند. در پایان، قیمتگذاری محصولات ما به گونه ای است که به یکپارچه ساز کمک می کند تا مشتریان نهایی شان به راحتی پذیرای آن باشند».

ثبت یک پاسخ