۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
سیستم های یکپارچهمقالات

یکپارچه سازی سیستم های حفاظتی و مزایای بی شمار آن

امروزه جهان ما به شکلی بی سابقه قابلیت اتصال پیدا کرده است. ساعت هوشمند شما به موبایلتان و موبایلتان نیز به تبلت شما متصل است و غیره. از آنجا که ما در آغاز راه این سبک زندگی هوشمند هستیم، با یکپارچه سازی سیستم ها مواجه شده ایم.

چرا دستگاه هایمان را متصل می کنیم؟ ساده ترین پاسخ به این سؤال آن است که این قابلیت، زندگی را آسان تر می سازد؟ اما اگر این چنین است، چرا فقط به اتصال دستگاه های شخصی مان اکتفا کنیم؟ اتصال، زمانی که برای کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد نیز شرایط به همان صورت است. قابلیت اتصال در مشاغل نیز کارها را آسان تر و تصمیم گیری را تسریع می کند.

یکپارچه سازی سیستم های حفاظتی

یکپارچه سازی سیستم های حفاظتی ، ایده دستگاه های متصل را گرفته و آن را برای یک مجموعه به کار می برد و اجزای فرعی متفاوت را به یک اکوسیستم واحد می آورد. این به معنای افزودن یک سیستم جدید برای جمع آوری داده ها از اجزای آن است. فارغ از شیوه جمع آوری این داده ها، هدف از این کار خلق یک سیستم واحد و یکپارچه است.

 در نهایت، یکپارچه سازی سیستم های حفاظتی موجب ساده تر کردن فرآیندها، درک بهتر فعالیت ها و ساده سازی تصمیم گیری کارآمد می شود. اگرچه یکپارچه سازی در بخش های دیگر زندگی ما یک هنجار جدید به حساب می آید، اما مشاغل اغلب سیستم های حفاظتی را یکپارچه سازی می کنند.

یکپارچه سازی سیستم های اکسس کنترل و نظارت تصویری

اگر سرعت پاسخ به حوادث پایین باشد، خطر در سیستم بیشتر خواهد شد. سرقت و خرابکاری به سرعت اتفاق می افتند، بنابراین سیستم ها و کاربران باید سریع تر عمل کنند تا از وقوع آنها جلوگیری به عمل آورند. سیستم های حفاظتی اگر به درستی یکپارچه شوند، به کاربران در مورد علائم پیش از حادثه هشدار می دهند.

این کار به تیم ها و تصمیم گیران، زمان بیشتری برای تصمیم گیری و اقدام می دهد. یکپارچه سازی سیستم های اکسس کنترل و نظارت تصویری موجب انجام اقدامات پیش بینانه می شود. اگر دربی باز است در حالی که باید بسته باشد، یک سیستم یکپارچه به کاربران این امکان را می دهد تا سریعاً ببینند که کدام درب باز است، چه کسی آن را باز کرده و سپس اقدام به تصمیم گیری کنند. راهکارهای یکپارچه اثربخش تر، کارآمدتر و کم هزینه تر هستند.

مدیریت جامع حفاظت

اگرچه یک سیستم واحد و یکپارچه در کاهش هزینه ها مؤثر است، اما به مدیریت جامع حفاظت نیز کمک خواهد کرد. توانایی مشاهده تمامی سیستم های فعال در یک مجموعه، به پرسنل حفاظتی کمک می کند تا یک بخش مشخص را از هر مکانی مدیریت کنند و این کار موجب کاهش هزینه و انرژی لازم برای مدیریت سیستم می شود. دنیای موبایلی امروز برای مدیران حفاظت این قابلیت را به ارمغان آورده که دیگر نیازمند یک مرکز فعالیت محدود برای مشاهده هشدارها و تصمیم گیری نخواهند بود.

شناسایی الگوها و موارد رایج

به جای تولید 10 ساعت ویدئو که ممکن است به کار نیاید، فناوری آنالیتیک سیستم می تواند به کاربران اطلاعاتی را بدهد که مورد نیازشان است. با وجود این فناوری رویدادها و حوادث را می توان آنالیز و بررسی موشکافانه کرد تا الگوها و موارد رایج شناسایی شوند و در آینده امکان پیش بینی آنها وجود داشته باشد.

انتظارات مصرف کنندگان به شکلی روزافزون افزایش می یابد تا هر آنچه که نیاز دارند در جای مورد نیازشان فراهم شود و مشاغل نیز به همین ترتیب پیش می روند. نسل جدید متخصصان حفاظتی انتظار دارند کارهای روزمره شان ساده تر شود و به آنان این قابلیت را می دهد تا آگاهی بیشتری نسبت به موقعیت به دست آورند. یک سیستم واحد می تواند درست همین کار را انجام دهد و نگاهی یکپارچه فراهم سازد تا به ساده سازی فرآیندها، کاهش هزینه ها و تسریع در تصمیم گیری کمک کند.

ثبت یک پاسخ