۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |
سیستم های یکپارچهمقالات

رمز موفقیت در یکپارچه سازی تجهیزات حفاظتی

تنها چیزی که در فناوری های نظارت تصویری ثابت است، تکامل و پیشرفت مداوم آن است. طی 40 سال گذشته، دوربین ها از دستگاه هایی محدود به قابلیت ثبت تصاویر و نظارت مداوم به دستگاه های اینترنت اشیا با قابلیت دسترسی جهانی تبدیل شده اند. دوربین های مداربسته ثابت با میدان دید ثابت و کیفیت پایین، به دوربین های پانورامیک با قابلیت دید 180 و 360 درجه و  رزولوشن های 4K و 8K ارتقا یافته اند. تهدیدات و خطرات نیز در طی این مدت پیشرفت کرده و پیچیده تر شده اند و منجر به افزایش ضرورت ارتقای امنیت سیستم ها و تجهیزات گردیده است. برای تضمین اجرای موفقیت آمیز حفاظت سیستم ها در دنیای امروز، به فناوری هایی نیاز داریم که به راحتی با سایر سیستم ها یکپارچه شوند و قابلیت یکپارچه سازی بالایی داشته باشند. تولیدکنندگان بتوانند با یکدیگر همکاری کنند تا راهکارهایی یکپارچه و سازگار با سایر سیستم ها ارائه دهند.

از آنجا که رمز ارتباط موفق همیشه دوطرفه بودن آن است، لازم است نگاهی بیندازیم به عواملی که تولیدکنندگان هنگام ورود به ارتباطی سودمند در یکپارچه سازی فناوری ها باید ارائه دهند و همزمان دریافت کنند.

استانداردهای فناوری باز

اگر از هر مشتری بپرسید که در مورد فناوری های جدید، مهم ترین نکته منفی چیست، به سرعت با این پاسخ مواجه می شوید: محدود شدن به یک تولیدکننده. شاید شما بهترین فناوری دنیا را داشته باشید، اما اگر به مشتری خود این فرصت را ندهید که مجموعه ای کامل از محصولات برتر کمپانی های مختلف را برای خود تهیه کند، به سرعت محبوبیت خود را نزد مشتریان از دست خواهید داد.

یکپارچه سازی مستقیم فناوری

تداوم ارائه فناوری هایی با استاندارد باز، قابلیت برقراری ارتباط با شرکای فناوری و قابلیت یکپارچه سازی بیشتر و باکیفیت تر را ارتقا خواهد بخشید.

شما به عنوان یک تولیدکننده فناوری، اگر استانداردهای فناوری باز به کار برده و نرم افزارهای خود را با در نظر گرفتن قابلیت یکپارچه سازی بالا برنامه نویسی کرده باشید، محصول شما راهکاری خواهد شد که به راحتی توسط کاربران استفاده می شود. به ویژه تولیدکنندگان دوربین مداربسته هنگام یکپارچه سازی با سیستم مدیریت ویدئو (VMS)، از این قابلیت می توانند بهره مند شوند. هر چه قابلیت سازگاری و یکپارچه سازی محصول شما بیشتر بوده و مدیریت، به روز رسانی، نظارت و تعامل دوربینتان با VMS نیز آسان تر باشد، احتمال انتخاب فناوری شما در راهکارهای مختلف بیشتر خواهد شد.

اتصالات باز

ارتباطات باز بستگی فراوانی به قابلیت اتصال دارد و طبق تجربه هم تراز بودن سازمانی در هر دو کمپانی که با یکدیگر همکاری می کنند، فرآیند توسعه محصولاتشان را بهبود می بخشد. در واقع، پشتیبانی اجرایی، موضوعی کلید و بسیار مهم است و درک متقابل بین مدیران، منجر به ایجاد یک استراتژی بازار موفق خواهد شد.

اگر ارتباطات فناوری خود را بر اساس موارد فوق الذکر بنا کنید، می توانید راهکارهایی عالی به مشتریان خود عرضه نمایید.

ثبت یک پاسخ