۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

برگزاری نمایشگاه اینترسک دبی لغو شد

اینترسک دبی ، نمایشگاه بزرگ و معروف ایمنی و حفاظتی، که مقرر بود در ژانویه 2021 برگزار شود، لغو گردید. طبق گزارش دنیای حفاظت در تاریخ 28 مرداد 99 مبنی بر چالش های برگزار کننده نمایشگاه اینترسک دبی نسبت به برگزاری یا عدم برگزاری این رویداد به دلیل شیوع ویروس کرونا، ستاد برگزاری نمایشگاه اینترسک دبی در روز 4 مهر اعلام کرد که این نمایشگاه ایمنی و حفاظتی، در سال 2021 برگزار نخواهد شد.
نمایشگاه اینترسک 2022

Alexandria Robinson (الکساندریا رابینسون)، مدیر نمایشگاه اینترسک دبی در کمپانی مس فرانکفورت اظهار داشت: ما با بسیاری از غرفه گذاران، مدیران نمایشگاه های صنعت حفاظت، حامیان و شرکای خود طی هفته های اخیر صحبت کردیم و از چالش های متعددِ پیش روی آنان در مورد شرکت در نمایشگاه اینترسک 2021 مطلع شدیم».

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «موکول کردن تاریخ برگزاری اینترسک به ژانویه 2022 در مرکز تجارت جهانی دبی، زمان کافی برای بهبود شرایط را فراهم خواهد کرد».

سری وبینارهای سال 2021

رابینسون اظهار داشت که علیرغم لغو اینترسک در سال 2021، رویدادهای مجازی مربوط به آن فعال خواهند بود. تیم اینترسک در حال حاضر بر روی برگزاری رویدادی مجازی و آنلاین در اوایل سال آینده میلادی کار می کند تا علاقمندان و متخصصان صنعت حفاظت و ایمنی از آن بهره مند شوند.

مدیر ستاد برگزاری اینترسک یادآور شد: «اگرچه ما از نظر برگزاری رویداد فیزیکی محدودیت هایی داریم، اما نیاز به مذاکرات حساس و مهم برای برطرف سازی چالش های صنعت حفاظت همچنان پیش روی ما است که نباید نادیده گرفته شوند».

لغو نمایشگاه اینترسک دبی سال 2021 و موکول ساختن آن به سال 2022 در حالی صورت گرفت که نمایشگاه اینترسک دبی سال 2020 با حضور 1100 غرفه گذار از 56 کشور مختلف جهان برگزار شد و طی سه روز برگزاری، 33 هزار و 872 بازدیدکننده از 135 کشور از این نمایشگاه دیدن کردند.

ثبت یک پاسخ