۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار شرکت ها

کمپانی Motorola شرکت IndigoVision را خریداری کرد

کمپانی موتورولا (Motorola Solutions) توافق کرد تا شرکت سیستمهای حفاظتی بریتانیایی ایندیگو ویژن (Indigovision) را خریداری کند. مبلغ این قرارداد حدود 37.2 میلیون دلار اعلام شده است.

کمپانی موتورولا از زمان خرید کمپانی Avigilon در مارس 2018 حیطه فعالیت خود در زمینه نظارت تصویری و سیستمهای حفاظتی را گسترده تر کرده است. محصولاتی که توسط این هلدینگ ارائه می شود عبارتند از دوربینهای حفاظتی رده بالا، ویدئوآنالیتیک پیشرفته، سخت افزارها و نرم افزارهای مدیریت ویدئو و راهکارهای کنترل دسترسی.

کمپانی Indigovision ارائه دهنده راهکارهای حفاظت و نظارت تصویری end-to-end است؛ از دوربینهای حفاظتی گرفته تا رکوردرهای ویدئویی و دوربینهای پوشیدنی تا نرم افزارهای مدیریت حفاظت.

به گفته موتورولا، ایندیگوویژن دارای طیف گسترده ای از محصولات حفاظتی بوده و از جمله مزایای دیگر این قرارداد را دسترسی بیشتر جغرافیایی برای ارائه خدمات به مشتریان بیشتر معرفی کرد.

پدرو واسکو سیموز، مدیر ارشد اجرایی کمپانی IndigoVision اظهار داشت: دسترسی که اکنون به فناوریهای خلاقانه راهکارهای Motorola به دست می آوریم، فرصتهای جدیدی برای ما فراهم می سازد و ما را قادر می سازد تا در بازار حضور پررنگ تری داشته باشیم و ما را به هدفمان یعنی ایمنی، حفاظت و کسب و کار هوشمند نزدیکتر خواهد کرد.

جان کدزیرسکی، نایب رئیس ارشد راهکارهای نظارت تصویری در کمپانی Motorola Solutions اظهار داشت: ما با کمک تعهدات کمپانی IndigoVision می توانیم راهکارها و محصولات حفاظت ویدئویی end-to-end جدیدی تولید نماییم که ایمنی، حفاظت و بهره وری را ارتقا دهند.

ثبت یک پاسخ