۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

دوربین جدید اکسیس مجهز به هوش مصنوعی

کمپانی اکسیس ، دوربین دام مدل AXIS P3255-LVE را رونمایی کرد. این دوربین، پلتفرمی مناسب برای ویدئوآنالیتیک مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری عمیق دارد. دوربین دام ثابت اکسیس مجهز به یک چیپ ست دوگانه جدید است که برای طبقه بندی بسیار ظریف و دقیق اشیا، طراحی و ساخته شده است.

چیپ ست به کار رفته در این دوربین جدید اکسیس ، همراه با چیپ Axis ARTPEC-7 و یک واحد پردازش یادگیری عمیق ، راز توانمندی بالا و منحصر به فرد این دوربین در طبقه بندی اشیا بر اساس هوش مصنوعی است. سخت افزارهای پیشرفته ، این دوربین را از امکان یکپارچه شدن با اپلیکیشن های مبتنی بر هوش مصنوعیِ سایر کمپانی ها بهره مند ساخته است. چیپ ست دوگانه موجود در این دوربین، نرم افزار ویدئوآنالیتیک تشخیص اشیا که از قبل روی دوربین نصب شده است را قادر می سازد تا افراد یا وسایل نقلیه را تشخیص داده و طبقه بندی کند و نیز تفاوت بین انواع مختلف وسایل نقلیه مانند اتومبیل، اتوبوس، کامیون، دوچرخه و موتورسیکلت را از یکدیگر تمایز دهد.

علاوه بر این، چیپ ست دوگانه دوربین جدید اکسیس ، امکان اجرای ویدئوآنالیتیک روی دوربین (داخل دستگاه) را فراهم می سازد که منجر به افزایش سرعت و مقیاس پذیری سیستم خواهد شد. مزایای دیگر این ویژگی عبارتند از پردازش آنی و همزمان، هزینه و پیچیدگی کمتر. نیاز به حافظه و پهنای باند و همچنین دغدغه های حفظ حریم خصوصی در این دوربین، کاهش یافته اند؛ زیرا تنها ویدئوی مرتبط و مورد نیاز، به شبکه منتقل می شود.

ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • هوش مصنوعی قدرتمند همراه با یادگیری عمیق
  • طبقه بندی ظریف اشیا
  • پشتیبانی از اپلیکیشن های هوش مصنوعی سایر کمپانی ها
  • پردازش داخل دوربین برای مقیاس پذیری بیشتر
  • مجهز به Lightfinder 2.0 ، Forensic WDR ، Optimized IR

ثبت یک پاسخ