اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار شرکت ها

سانل سرور اختصاصی خود را در ایران راه اندازی کرد

به گزارش اختصاصی دنیای حفاظت، سرور اختصاصی سانل در اسفند ماه 1399 در ایران راه اندازی شد.

سرور اختصاصی سانل

این اقدام جهت ایده آل سازی  هر چه بیشتر ارتباطات P2P برای دستگاههای ضبط تصاویر سانل در ایران صورت گرفت.

هم اکنون سرور سانل در داخل کشور از مرحله آزمایشی خارج گردیده و از هفته دوم اسفند ماه، ارتباطات شبکه ای P2P سانل با سرعت بالا توسط این سرور در مرکز دیتاسنتر برج میلاد در حال انجام است.

یا این اقدام در حالت قطع ارتباط خطوط اینترنتی کشور با خارج از کشور، ارتباط های تصویری داخلی قطع نخواهد شد و همچنین تصاویر سیستمهای حفاظتی بسیاری که برای مراکز حساس کشور و یا حریم های شخصی می باشد، امکان شنود تصویری، اختلالات خارجی و همینطور آسیبهای سایبری و هک، برای آنها وجود نخواهد داشت.

شرکت آوابصیر نمایندگی رسمی و انحصاری تجهیزات نظارت تصویری و دوربینهای مداربسته سانل در ایران، با راه اندازی این سرور با هزینه های بالا، امنیت بیشتر را برای مصرف کنندگان ایجاد نموده و با این عمل هزینه های مربوط به کاربران کاهش یافته است.

گفتنی است، کمپانی سانل در تولید تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته دارای  23 سال سابقه فعالیت می باشد.

تجهیزات نظارت تصویری و دوربین مداربسته سانل در پروژه های حفاظتی مختلفی در سطح کشور و در سراسر دنیا مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته است.

همچنین کمپانی سانل در تولید دوربین جهانی تشخیص بیماری کرونا و دوربین تشخیص تب و دمای بدن، از پیشگامان جهانی است. این کمپانی معتبر به تازگی سومین دوربین تب سنج حرارتی سانل را رونمایی و به بازار عرضه کرد.

سانل با تولید انواع دوربین های مداربسته شبکه ای مدرن، انواع دوربین های حرارتی برای مراکز خاص و حساس، و همینطور مدل های مختلف دستگاه های ضبط تصاویر با بالاترین تکنولوژی، تاثیر به سزایی را در برقراری امنیت و آرامش داشته است.

 

می توانید جهت مطالعه محتواهای دیگر سانل،  نوشته های (لینکهای) آبی رنگ داخل متن را انتخاب نمایید.

 

ثبت یک پاسخ