۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار شرکت ها

دعوت مایلستون برای شرکت در مسابقه نوآوری خود

بدون شک ارائه دهندگان نرم افزار، نقش مؤثری در فناوری های نظارت تصویری جدید دارند و می توانند به ایجاد تحولات چشمگیری در جامعه کمک شایانی کنند. با توجه به شیوع ویروس کرونا، در سال جاری شاهد آن بودیم که نرم افزارهای مدیریت ویدئو برای تضمین ایمنی عمومی و حفاظت از ساختمان ها از راه دور پیشرفته تر شدند تا فاصله گذاری اجتماعی را به شکلی دقیق تر به اجرا درآورند. به همین منظور، کمپانی مایلستون ، مسابقه ای تحت عنوان Milestone Community Kickstarter Contest 2021 تدارک دیده است.

Milestone Systems طی این مسابقه از تولیدکنندگان، افراد و سازمان ها دعوت کرده تا اپلیکیشن ها و قابلیت های جدیدی را کشف کنند که یکپارچه سازی با نرم افزار XProtect VMS این کمپانی و ورود به خانواده محصولات یکپارچه با این نرم افزار را افزایش دهند. ایده برنده می تواند یک کد، ویجت، قابلیت یا فناوری یکپارچه سازی باشد که کاربری VMS را در هر مقیاس مفیدی گسترش دهد.

برنده مسابقه دوره قبل

سال گذشته نیز این مسابقه تحت عنوان Milestone Community Kickstarter Contest 2020 برپا شد که برنده آن کمپانی Canscan اعلام گردید. این کمپانی، سیستمی در انتظار ثبت اختراع را توسعه داد که مبتنی بر هوش مصنوعی، نگاه ماشین و آنالتیک داده ها است. سیستم نامبرده، از دوربین ها و زیرساخت های موجود، برای بازرسی خودکار کانتینرهای حمل و نقل که از طریق ترمینال ها عبور می کنند، استفاده می نماید.

ناگفته نماند که برنده مسابقه امسال، 10 هزار دلار جایزه نقدی و 55 هزار دلار کمک هزینه برای توسعه و بازاریابی منابع و فعالیت های خود دریافت خواهد کرد.

ثبت یک پاسخ