۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |
اخباراخبار محصولات

پلتفرم جدید مایلستون، روشی نوین در شرایط کرونایی

کووید 19 مشاغل، شهرها و تمامی کشورهای جهان را مجبور به استفاده از روش های جدید کرد و تقاضا نسبت به فناوری های جدید و راهکارهای دیجیتالی را افزایش داد. استفاده گسترده از راهکارهای ویدئویی و نظارت تصویری که می توانند برای کاربردهای دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرند، در شرایط کنونی تغییر جهان به کمپانی ها کمک می کنند؛ چه در راستای حفظ ایمنی عمومی، اکسس کنترل ساختمان ها و یا بررسی اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی.

Milestone Marketplace پلتفرم جدید کمپانی مایلستون (برای مقایسه و بررسی فنی محصولات و راهکارهای مختلف)، در حال تقویت مشاغل برای بررسی امکانات راهکارهای نظارت تصویری است. این کمپانی با ارائه نرم افزار Milestone XProtect در تلاش است تا راهکار نظارت تصویری خود را کاربردی تر سازد. Milestone Marketplace علاوه بر ارائه نرم افزارها و سخت افزارهای تأیید شده، در راهکارهای خود بیش از 500 گزینه انتخابی برای کاربران و مشتریان قرار داده است. پلتفرم دیجیتالی جهانی شامل فناوری های قدرتمندی نظیر هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، ویدئوآنالیتیک، GIS و GPS همراه با راهکارهای یکپارچه سفارشی برای حل چالش های شغلی مختلف می شود. نمایندگان و شرکای این پلتفرم، همگی اعضای مجموعه مایلستون بوده و آماده کمک به مشاغل برای استفاده از راهکارهای نظارت تصویری و حل چالش های جدید هستند.

جستجو، اتصال، راه اندازی
پلتفرم جدید Milestone Marketplace به خریداران این امکان را می دهد تا به کاتالوگ گسترده نرم افزارها، سخت افزارها و خدمات و راهکارهای سازگار با XProtect مایلستون و نیز دستورالعمل های چگونگی حل چالش های خاص، دسترسی یابند. علاوه بر این، خریداران می توانند از میان شبکه ای از شرکا و نمایندگان معتمد مایلستون برای پیدا کردن بهترین و مناسبترین گزینه در جهان جهت کسب و کار خود، دست به انتخاب بزنند. ملاحظات مشتری، اسناد و مدارک، دستورالعمل های راه اندازی و دموها، تنها بعضی از عواملی هستند که با استفاده از پلتفرم Milestone Marketplace توسط شرکا در دسترس قرار می گیرند تا مشتریان راهکارهای موجود را جستجو کنند.

ثبت یک پاسخ